Mies muuttui vaisuksi seksin jälkeen
Olemme tämän miespuolisen kaverin kanssa harrastaneet seksiä ennenkin, mutta nyt viime kerran jälkeen hän häipyi nopeasti ja ollut tosi välinpitämätön. Kiitti minua seksistä mitä ei ole ennen tehnyt ja se sai oloni tuntumaan aika hirveältä. Olikohan viime kerta niin huono sitten hänestä vai mikä tuli.. Soitti minulle seuraavana päivänä muttei tuntunut haluavan puhua ja se loppui lyhyeen. Yhteyttä hän ei ole oikein ole pitänyt nyt. Minua jännittää ja oksettaa tämä tilanne enkä uskalla kysyä mikä häneen meni. Ajattelin odotella, että hän ottaa yhteyttä ja sanoo sitten mitä sanoo, mutta oloni on aivan hirveä tästä epätietoisuudesta. Tapahtuneesta pari päivää nyt.
Kommentit (67)
Ööö,siihen sattui tai orgasmi jäi kesken tai kuvittelee tehneensä jotain väärin.Tämä minun kokemuksella.Oma tuttu siippakin tekee joskus noin!
Miehet hoi,mikä välillä tulee?
Vierailija kirjoitti:
Ööö,siihen sattui tai orgasmi jäi kesken tai kuvittelee tehneensä jotain väärin.Tämä minun kokemuksella.Oma tuttu siippakin tekee joskus noin!
Miehet hoi,mikä välillä tulee?
Lasti tulee perseeseen
Hyi. Vaadi se vastaamaan. Ei suakaan voi miten tahansa kohdella. Miehet on niin pellejä...
Aqua kirjoitti:
Siellä on toinen nainen, jota kohtaan on tunteita. Seksi sun kanssa tuntui väärältä, jonka takia käyttäytyi noin.
Olen itse tehnyt ihan samanlailla
Miksi sitten halunnut harrastaa seksiä useasti kun näin on? Tuntuu aika tyhjältä, jos pakottaa itsensä seksiin kanssani vain..
Aqua kirjoitti:
Siellä on toinen nainen, jota kohtaan on tunteita. Seksi sun kanssa tuntui väärältä, jonka takia käyttäytyi noin.
Okei. Just tällaista paskaa en miehissä ymmärrä.
Miksi teet jotain mikä tuntuu väärältä? Miksi et sitten ole sen naisen kanssa joka niitä tunteita herättää? Miksi loukkaat viattomia ihmisiä käytökselläsi? Miksi et ole rehellinen?
Vierailija kirjoitti:
Aqua kirjoitti:
Miksi sitten halunnut harrastaa seksiä useasti kun näin on? Tuntuu aika tyhjältä, jos pakottaa itsensä seksiin kanssani vain..
Koska meillä miehillä tunteet ja panetus ei aina kulje samaa rataa. Olet ollut hyvä pano mutta muuten ei oikein sytytä, joku toinen on alkanut sytyttää.
Vierailija kirjoitti:
Aqua kirjoitti:
No niillä on nyt vasta sellainen vieno treffailuvaihe menossa (tai nainen viimeisillään raskaana) ja mies tarvii seksiä kuitenkin. Tyhjää sinuun itsensä, mutta samalla mietti sitä toista kuitenkin. Tunteet on vuoristorataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aqua kirjoitti:
Koska meillä miehillä tunteet ja panetus ei aina kulje samaa rataa. Olet ollut hyvä pano mutta muuten ei oikein sytytä, joku toinen on alkanut sytyttää.
Ei.
Oikea vastaus on, että olen itsekäs munaton luuseri, enkä koskaan ajattele sitä mitä tekoni aiheuttavat muissa ihmisissä. Olen myös kyvytön puhumaan enkä oikeasti tiedä mitä tehdä kun äiti ei ole viemässä kädestä. Odotan, että asiat ratkeavat itsestään. Ja syy ei ainakaan ole ikinä minussa.
Haluaisin niin soittaa hänelle ja kysyä mikä hänellä on ja kertoa tuntevani oloni aika hyväksikäytetyksi juuri nyt. Mies tosin on sitä tyyppiä, että ahdistuu helposti, joten odottelu kai on ainoa vaihtoehto mitä ajattelinki tehdä. Pelottaa mitä hän seuraavaksi sanoo minulle.
Kiitti...
Ajatteli sinua vain välineenä tyydyttääkseen itsensä.
Ei mikään menetys jos ette tapaa enää.
Soita ja kysy. Joka tapauksessa teidän kaveruus on ohi. Siinäpähän ahdistuu, ei ole sinun tehtävä olla huolissaan hänen tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aqua kirjoitti:
Ei.
Oikea vastaus on, että olen itsekäs munaton luuseri, enkä koskaan ajattele sitä mitä tekoni aiheuttavat muissa ihmisissä. Olen myös kyvytön puhumaan enkä oikeasti tiedä mitä tehdä kun äiti ei ole viemässä kädestä. Odotan, että asiat ratkeavat itsestään. Ja syy ei ainakaan ole ikinä minussa.
Se että sinusta tilanne tuntuu tuolta ei tee vastauksesta "oikeaa", tuo on vain sinun mielipiteesi tapahtuneesta.
Noilla oli seksiä. Nyt ei ole. Ap, get over it ja suuntaa seuraavaan kohteeseen.
Aqua kirjoitti:
No miksi jatkaa kuviota toisen kanssa, jos on kerran jo uusi kiikarissa? Haluatko molemmat vai mikä tää juttu on?
Taas ajatellaan mies jonain tunteettomana oliona!!!
Tässä maailmassa ei mikään korjaannu jos naiset ei lakkaa ajattelemasta näin.
Joku siinä nyt vaivaa sen mieltä..älä jankuta enempää.Se unohtaa sen äkkiä ja voitte jatkaa.
Niille vaan tulee tollasia morkkiskohtauksia seksin jälkeen,herra ties mikä aiheuttaa mutta sinuna en olisi huolissaan.
Aqua kirjoitti:
Tätäpä minäkin veikkailen. Eli hieman huonoa omatuntuntoa koska on ihastunut/rakastunut johonkin toiseen tai tapailee ja sitten tavallaan käy lihallisija himojaan tyydyttämässä sinuun.
Kieltämättä harmittaa nyt kun tähän aloin. Hän oli oikein mukavaa seuraa ja olemme vuosia jo tunteneet. Välitän hänestä paljon, joten tämä hänen käytöksensä satuttaa. En tiedä mitä tein väärin viime kerralla. -Ap
Paras ehkä odottaa, että mies ottaa yhteyttä. Voi tarvita aikaa miettiä.