Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttui vaisuksi seksin jälkeen

Vierailija
17.07.2016 |

Olemme tämän miespuolisen kaverin kanssa harrastaneet seksiä ennenkin, mutta nyt viime kerran jälkeen hän häipyi nopeasti ja ollut tosi välinpitämätön. Kiitti minua seksistä mitä ei ole ennen tehnyt ja se sai oloni tuntumaan aika hirveältä. Olikohan viime kerta niin huono sitten hänestä vai mikä tuli.. Soitti minulle seuraavana päivänä muttei tuntunut haluavan puhua ja se loppui lyhyeen. Yhteyttä hän ei ole oikein ole pitänyt nyt. Minua jännittää ja oksettaa tämä tilanne enkä uskalla kysyä mikä häneen meni. Ajattelin odotella, että hän ottaa yhteyttä ja sanoo sitten mitä sanoo, mutta oloni on aivan hirveä tästä epätietoisuudesta. Tapahtuneesta pari päivää nyt.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ap hänestä haluat ja odotat? Alkaa seurustella vai? Kavereihin ei välttämättä pidetä edes joka viikko yhteyttä. Siis jos kavereita vain olette.

Olemme pitäneet nyt tiiviisti yhteyttä, joten tuntuu oudolta tuo hänen yhteydenpidottomuus. Hän on oikein tärkeä minulle ja ehkä haluaisin enemmänkin, mutta näin on paras. Hän on vieläkin melko vaisu, hän ei kerkeä puhumaan minulle eli en ole saanut puhuttua hänelle noista asioista mitkä askarruttavat minua.

Pintapuolisesti olemme kirjoitelleet jotain ja taas hänen on pitänyt mennä...En ota yhtään selvää hänen ajatuksistaan, olen siinä aina ollut tajuttoman huono. Ehkä taas odottelen, jos ne "kiireet" helpottaisivat. En miksikään taakaksi haluaisi muodostua hänelle. - Ap

Vierailija
62/67 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odottaa niin voi mennä kauankin, että mies soittaisi ja haluaisi puhua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saikko hiivasienen?

Vierailija
64/67 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ap hänestä haluat ja odotat? Alkaa seurustella vai? Kavereihin ei välttämättä pidetä edes joka viikko yhteyttä. Siis jos kavereita vain olette.

Olemme pitäneet nyt tiiviisti yhteyttä, joten tuntuu oudolta tuo hänen yhteydenpidottomuus. Hän on oikein tärkeä minulle ja ehkä haluaisin enemmänkin, mutta näin on paras. Hän on vieläkin melko vaisu, hän ei kerkeä puhumaan minulle eli en ole saanut puhuttua hänelle noista asioista mitkä askarruttavat minua.

Pintapuolisesti olemme kirjoitelleet jotain ja taas hänen on pitänyt mennä...En ota yhtään selvää hänen ajatuksistaan, olen siinä aina ollut tajuttoman huono. Ehkä taas odottelen, jos ne "kiireet" helpottaisivat. En miksikään taakaksi haluaisi muodostua hänelle. - Ap

Ihan selvä merkki siitä ettei jätkää kiinnosta enää

Vierailija
65/67 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aqua kirjoitti:

Siellä on toinen nainen, jota kohtaan on tunteita. Seksi sun kanssa tuntui väärältä, jonka takia käyttäytyi noin.

Olen itse tehnyt ihan samanlailla

Okei. Just tällaista paskaa en miehissä ymmärrä.

Miksi teet jotain mikä tuntuu väärältä? Miksi et sitten ole sen naisen kanssa joka niitä tunteita herättää? Miksi loukkaat viattomia ihmisiä käytökselläsi? Miksi et ole rehellinen?

Minä en kykene ns. tunteettomaan seksiin. Olen ollut vähintäänkin ihastunut jokaiseen naiseen kenen kanssa olen harrastanut seksiä. Osa noista naisista halusi vain seksiä, minä olisin halunnut enemmän. Yhden yön juttuja en harrasta, koska siinä on se vaara, että nainen haluaa vain seksiä ja minä haluaisin taas enemmän. M34

Vierailija
66/67 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kykene ns. tunteettomaan seksiin. Olen ollut vähintäänkin ihastunut jokaiseen naiseen kenen kanssa olen harrastanut seksiä. Osa noista naisista halusi vain seksiä, minä olisin halunnut enemmän. Yhden yön juttuja en harrasta, koska siinä on se vaara, että nainen haluaa vain seksiä ja minä haluaisin taas enemmän. M34

Voi juku, mistä sunlaisia miehiä oikein löytää? Itse sinkkuna laittanu deittailun jäihin kun alkoi tympimään nää yhden yön sankarit jotka selitti kyllä ummet ja lammet etukäteen.

N27

Vierailija
67/67 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä rupes kirveltään alapäästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme