Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttui vaisuksi seksin jälkeen

Vierailija
17.07.2016 |

Olemme tämän miespuolisen kaverin kanssa harrastaneet seksiä ennenkin, mutta nyt viime kerran jälkeen hän häipyi nopeasti ja ollut tosi välinpitämätön. Kiitti minua seksistä mitä ei ole ennen tehnyt ja se sai oloni tuntumaan aika hirveältä. Olikohan viime kerta niin huono sitten hänestä vai mikä tuli.. Soitti minulle seuraavana päivänä muttei tuntunut haluavan puhua ja se loppui lyhyeen. Yhteyttä hän ei ole oikein ole pitänyt nyt. Minua jännittää ja oksettaa tämä tilanne enkä uskalla kysyä mikä häneen meni. Ajattelin odotella, että hän ottaa yhteyttä ja sanoo sitten mitä sanoo, mutta oloni on aivan hirveä tästä epätietoisuudesta. Tapahtuneesta pari päivää nyt.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanee yhteyttä kun haluttaa taas.

Vierailija
42/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun tietää ettei ole ap:n arvoinen. Häpeile nyt itseään eikä ota yhteyttä kun on niin huono sängyssäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras molempien miettiä asiaa yksin ja katsoa sitten jatkoa

Vierailija
44/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on juuri sellaisia kuvioita joita en ole koskaan ymmärtänyt. Jo se, että kaverin kanssa harrastaa _seksiä_ tuntuu kummalliselta, sehän on _kaveri_.

Mukavaa että näin moni osaa antaa neuvoja tilanteeseen. Minä en saa siitä edes otetta. Paitsi sen verran, että jos on kulunut vasta pari päivää, tarvitseeko jonkin olla vialla.

Vierailija
45/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on juuri sellaisia kuvioita joita en ole koskaan ymmärtänyt. Jo se, että kaverin kanssa harrastaa _seksiä_ tuntuu kummalliselta, sehän on _kaveri_.

Mukavaa että näin moni osaa antaa neuvoja tilanteeseen. Minä en saa siitä edes otetta. Paitsi sen verran, että jos on kulunut vasta pari päivää, tarvitseeko jonkin olla vialla.

Jos tuntee vetoa toiseen niin mikäs sen parempaa. Tuntee toisen ja ei tarvitse huolehtia mikä hullu psykopaatti vieras voisi olla.

Vierailija
46/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ehkä joo odottaa miehen yhteydenottoa niin ei vaikuta, että roikkuu.

Vierailija
47/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntisin vetoa kaveriin, jonka kanssa aikoisin olla jatkossakin kaveri, viimeisenä alkaisin toteuttaa tätä tuntemaani vetoa fyysisesti hänen kanssaan. En usko että osaisin olla enää _kaveri_ sellaiselle, jonka kanssa olen tehnyt jotain niin kertakaikkisen intiimiä kuin seksi. Olisi tosi kiusallista tuollaisen jälkeen nähdä ja tehdä mitään yhdessä.

Vierailija
48/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntisin vetoa kaveriin, jonka kanssa aikoisin olla jatkossakin kaveri, viimeisenä alkaisin toteuttaa tätä tuntemaani vetoa fyysisesti hänen kanssaan. En usko että osaisin olla enää _kaveri_ sellaiselle, jonka kanssa olen tehnyt jotain niin kertakaikkisen intiimiä kuin seksi. Olisi tosi kiusallista tuollaisen jälkeen nähdä ja tehdä mitään yhdessä.

Olen samoilla linjoilla, mutta toki jotkut kokevat asian toisin. Itse tunnen kyllä fyysistä vetoa erästä miespuolista ystävääni kohtaan, ja ilmeisesti hänkin kun kerran erehdyimme suutelemaan. Kuitenkin ennen kuin homma eteni, totesimme molemmat että ei tässä ole mitään järkeä. Jo se tuntui itsestäni tosi kiusalliselta hetken, syötiin sitten hiljaisuudessa ja katseltiin telkkaria, onneksi tunnelma raukesi vielä samana päivänä :D

Kavereina pysytään ja sen enempiä ei mitään. Emme kuitenkaan tunne romanttista vetoa puolin tai toisin, pelkästään fyysistä, niin olisi typerää pilata kaveruus hetken himossa.

Vierailija
49/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko kaverisuhde enää seksin jälkeen?

Vierailija
50/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ota yhteyttä muutaman päivän sisällä niin ei kai häntä enää kiinnosta.

Vierailija
51/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ota yhteyttä muutaman päivän sisällä niin ei kai häntä enää kiinnosta.

Tämä

Vierailija
52/67 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän haluaa olla itsekseen jonkin aikaa.

Vierailija
53/67 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/67 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne.

Vierailija
55/67 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehestä kuulunut jo?

Vierailija
56/67 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä kai alkanut ahdistamaan tilanne jostain syystä

Vierailija
57/67 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Mies otti viimein yhteyttä ja hieman selitteli ja kyseli kuulumisia tapansa mukaan. Ei kyllä hyvältä näytä kun miettii miten kauan tuossakin kesti. Joka tapauksessa olen helpottunut ja voin muuhunkin nyt paremmin keskittyä. - Ap

Vierailija
58/67 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap hänestä haluat ja odotat? Alkaa seurustella vai? Kavereihin ei välttämättä pidetä edes joka viikko yhteyttä. Siis jos kavereita vain olette.

Vierailija
59/67 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski yhtäkkiä mieleen nuoruuden muistot tulpattomasta moposta?

Vierailija
60/67 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki on hyvin sitten kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän