Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttui vaisuksi seksin jälkeen

Vierailija
17.07.2016 |

Olemme tämän miespuolisen kaverin kanssa harrastaneet seksiä ennenkin, mutta nyt viime kerran jälkeen hän häipyi nopeasti ja ollut tosi välinpitämätön. Kiitti minua seksistä mitä ei ole ennen tehnyt ja se sai oloni tuntumaan aika hirveältä. Olikohan viime kerta niin huono sitten hänestä vai mikä tuli.. Soitti minulle seuraavana päivänä muttei tuntunut haluavan puhua ja se loppui lyhyeen. Yhteyttä hän ei ole oikein ole pitänyt nyt. Minua jännittää ja oksettaa tämä tilanne enkä uskalla kysyä mikä häneen meni. Ajattelin odotella, että hän ottaa yhteyttä ja sanoo sitten mitä sanoo, mutta oloni on aivan hirveä tästä epätietoisuudesta. Tapahtuneesta pari päivää nyt.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aqua kirjoitti:

Siellä on toinen nainen, jota kohtaan on tunteita. Seksi sun kanssa tuntui väärältä, jonka takia käyttäytyi noin.

Olen itse tehnyt ihan samanlailla

Miksi sitten halunnut harrastaa seksiä useasti kun näin on? Tuntuu aika tyhjältä, jos pakottaa itsensä seksiin kanssani vain..

Uusi suhde ei ole vielä paneskeluvaiheessa, joten testot puskee kovaa kiimaa kaverin kasseihin. Jonnekin ne on ihmiseläimen tyhjennettävä. Asia tuntui ehkä ennen seksiä hyvältä idealta, mutta kun kiiman sumentamat aivot taas toimivat niin iskee katumus. 

t. mies

Vierailija
22/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niin soittaa hänelle ja kysyä mikä hänellä on ja kertoa tuntevani oloni aika hyväksikäytetyksi juuri nyt. Mies tosin on sitä tyyppiä, että ahdistuu helposti, joten odottelu kai on ainoa vaihtoehto mitä ajattelinki tehdä. Pelottaa mitä hän seuraavaksi sanoo minulle.

Hyväksikäytetyksi?  Miksi?  Koska olet harrastanut seksiä miehen kanssa, joka ei sinua rakasta? Vai koska hän ehkä rakastaa jotain muuta? 

Ehkä parempi jos annat asian olla ja käsittelet omaa elämääsi, ja syitä miksi paneskelet kaveriasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju perustuu valheellisille perusteluille. Miehillä ei ole tunteita, joten älkää käyttäkö sitä argumenttina, kiitos ja hauskaa sunnuntaita kaikille. :)

Vierailija
24/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteissa kyllä aika paljon totuutta kun mietin tilannetta. Mies vain itse tätä ehdotti joten outoa, että hän alkaa sitten katumaan jos näin on. Paras ehkä lopettaa tämä hänen kanssaan sitten. Varmasti uuden löytää, jos haluaa. Mieskin saattaa miettiä tämän lopetusta tietysti. - Ap

Vierailija
25/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja hauku se pystyyn. Noille kavereille pitää laittaa luu kurkkuun.

Vierailija
26/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niin soittaa hänelle ja kysyä mikä hänellä on ja kertoa tuntevani oloni aika hyväksikäytetyksi juuri nyt. Mies tosin on sitä tyyppiä, että ahdistuu helposti, joten odottelu kai on ainoa vaihtoehto mitä ajattelinki tehdä. Pelottaa mitä hän seuraavaksi sanoo minulle.

Nyt sinun AP pitää valita, pyöritkö itse epätietoisuudessa ja ahdistuksessa, vai otatko asian suoraan puheeksi silläkin uhalla, että tuo mimosaakin herkempi mies puolestaan ahdistuu siitä, että asiasta pitää puhua.

Lakkaa olemasta liian kiltti! Suhteenne kuulostaa "kaveruudesta" huolimatta aika yksipuoleiselta, eli kelpaat mihelle seksiin mutta et mihinkään muuhun, ja sinulla itselläsi on kuitenkin enemmän tunteita miestä kohtaan kuin hänellä sinua. 

Älä vain jää tuollaiseen tilanteeseen roikkumaan ja odottelemaan, että mies ehkä kenties jossain vaiheessa ihastuisi sinuun ja teistä tulisi pari, jos vain tarpeeksi kauan pysyttelet hänen saatavillaan seksiä varten. Se ei valitettavasti tule tapahtumaan. Kannattaa keskittyä katselemaan uusia ihmisiä sillä ajateuksella, että se oikea tyyppi kohtelee sinua hyvin ja eikä suhteen aikaansaamiseksi tarvitse pelata mitään pelejä.

Vierailija
27/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju perustuu valheellisille perusteluille. Miehillä ei ole tunteita, joten älkää käyttäkö sitä argumenttina, kiitos ja hauskaa sunnuntaita kaikille. :)

Ihme yleistys, tai sitten tuttavapiirisi koostuu pelkästään sosiopaateista. Itse ainakain olen onnellisesti naimisissa miehn kanssa, joka kyllä osoittaa tunteensa päivittäin sekä sanallisesti että tekojen kautta. Myös muut tuttavapiirini miehet, eli kaverit, kollegat, perheenjäsenet ja sukulaiset ovat mielestäni yhtä tuntevia olentoja kuin naisetkin.

Vierailija
28/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kuinka nopeasti tilanteet muuttuvat. Olimme oikein hyvissä väleissä ja sitten tänä tapahtui. Tuntui, että hän keksi tekosyyn, jonka varjolla pääsi lähtemään nopeasti. Toisaalta ei hän lähtiessään vaikuttanut katuvan seksiä, koska oli kimpussani vielä hetken ennen lähtöään ja oli melko leikkimielinen.

Kyllä hän jäi tuon session jälkeen vielä vähäksi aikaa puhumaan kanssani. Hän sanoi, että seuraavalla kerralla voidaan jotain muutakin tehdä. En sitten tiedä tuleeko sitä ikinä, ei ainakaan seksin puolesta osaltani enää. -Ap

Vierailija
29/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on rakastumassa sinuun.

Vierailija
30/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pelästynyt omia tunteitaan. Haluaisi enemmän sun kanssa, mutta pelkää että torjut sen kun haluat olla vain kaveri with benefits.

Vierailija
31/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on pelästynyt omia tunteitaan. Haluaisi enemmän sun kanssa, mutta pelkää että torjut sen kun haluat olla vain kaveri with benefits.

hohoijaa. taas naisten päättelyä. Ei todellakaan ole noin.  Kyllä jos mies on rakastumassa tai rakastunut, niin se osoittaa sen hyvin selvästi. Eihän sitä haluaisi pois toisen luota lähteä. 

Kyllä tossa nyt joku muu nainen on kuvioissa. Mikä on ihan ok, koska ovat vain kavereita. 

Vierailija
32/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne kuulostaa ehkä hieman ylireagoidulta. Pidä matalaa profiilia muutama päivä.

Vierailija
33/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde teillä oikein on? Oletteko sopineet, että harrastatte kaveripohjalla seksiä silloin tällöin? Jos niin on, niin tuntuisi, että miehen olisi helppo kertoa sinulle, että hän onkin sitten tavannut naisen, jota haluaa jatkossa tapailla. 

Omaa miessuhdehistoriaani kun mietin, niin seksinjälkeisestä tai seuraavan aamun tunnelmasta osasi kyllä lukea, mitä mies suhteestamme ajatteli. Yksikään mies ei luikkinut tiehensä, jos oli minusta aidosti kiinnostunut ja jos minä olin miehen luona, niin pyysi jäämään. Vaikka suhteenne on kaverisuhde, niin siihenkin tuntuisi pätevän sama asia. Tyytyväinen mies ei livahda pois. Mutta varmasti livahtaa siinä tapauksessa, ettei olekaan vapaa. 

Ette varmaan ole kuitenkaan hyviä ystäviä, koska silloin varmaan tietäisit paremmin miehen asioista. Hän olisi kertonut treffailuistaan jne. 

Vierailija
34/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut samanlainen tilanne. Mies oli suhteessa toiseen ja rakasti tätä valtavasti. Minulta halusi vain seksiä ja tämä oli vaimolle täysin ok. Miehet ovat kovia myös valehtelemaan jotta saisivat. Mikäli sinulla samantyyppinen tilanne, kannattaa lopettaa ettet loukkaa itseäsi. Kyllä se siitä ajan kanssa.

Vierailija
35/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hohoijaa. taas naisten päättelyä. Ei todellakaan ole noin.  Kyllä jos mies on rakastumassa tai rakastunut, niin se osoittaa sen hyvin selvästi. Eihän sitä haluaisi pois toisen luota lähteä. 

Kyllä tossa nyt joku muu nainen on kuvioissa. Mikä on ihan ok, koska ovat vain kavereita. 

Jos kaveri ei halua tai pysty kertomaan mikä on homman nimi, niin on ihan oikeutettua ajatella asia myös tuohon suuntaan. Ei tässä kukaan ajatustenlukija ole ja ihmiset käyttäytyy eri tavoin rakastuessaankin.

Mistä sinä niin varmaksi tiedät mitä se mies ajattelee? Et ole hän.

Vierailija
36/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain pari päivää aikaa niin ehkei vielä syytä huoleen.

Vierailija
37/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap soitti miehelle?

Vierailija
38/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ottanut yhteyttä?

Vierailija
39/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kiitti, mun täytyy mennä,moi"

Vierailija
40/67 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäminen on aika outoa, jos ei ennen ole niin tehnyt. Onko tilanteessa ollut jotain joka voisi selittää tämän kiittämisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi