Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotuskriittiset vaarantavat myös muiden lapset

Vierailija
17.07.2016 |

http://www.hs.fi/sunnuntai/a1468559196637

Lukekaa juttu. Minusta tämä Pietarsaaren rokotuskriittinen nainen, joka lietsonut tämän rokotusvastaisuuden, pitäisi laittaa vastuuseen, jos paikkakunnalla leviää joku yleisvaarallinen infektiosairaus.
Osalle lapsista (vaikka rokotettu) esim yleissairauden vuoksi (sydänvika) nämä infektiosairaudet voivat olla tappavia.

Kommentit (459)

Vierailija
281/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä rokotusmyönteisten itkua tässä asiassa. Heidän lapsensa on rokotettu, joten mitään vaaraa ei ole. Rokotuskriittisen lasta ei ole rokotettu, joten jos tauti iskee, se osuu rokottamattomaan lapseen, ei rokotettuun. Silti suurinta huutoa rokottamattomuudesta pitävät ne vanhemmat, joiden lapset ovat taudeilta suojassa - miksi ihmeessä? Koska rokotteet ovat vaarattomia, voi niitä antaa jokaiselle. Jos ei voi antaa, niin sehän tarkoittaa, että rokotteista muka olisi haittaa, ja sehän ei ole totta.

Etkö ajattele lainkaan lasta? Itse en olisi iloinen jos istuisin pyörätuolissa esim. polion takia koska urpot vanhempani olisivat uskoneet jotain idioottimaista rokotusten vastaista propagandaa! Hölmöjenkin lapsella on oikeus terveeseen elämään!

Moniko rokottamaton on sairastunut polioon Suomessa? Eli hieman perspektiiviä, kiitos.

Toiseksi rokotukset eivät estä lasta sairastumasta esimerkiksi sikotautiin.

Jos oma lapsesi saa rokotuksen jälkeen vakavia neurologisia oireita, jotka vaikuttavat hänen koko loppuelämäänsä, niin pidätkö tällaista lasta terveenä? Ja iloitset siitä, että rokotusksen ansiosta hän ei ehkä kykene keskittymään mihinkään ja saa epileptisiä kohtauksia, mutta ei ainakaan sairastu tuhkarokkoon.

Suomessa rokottamaton ei sairastu polioon, koska rokotteen ottaneet luovat suojaa vapaamatkustajalle. Jos suomessa kukaan ei ottaisi polio rokotetta, polion palaaminen varteenotettavaksi uhkaksi voisi olla näköpiirissä. Polio ei ole kokonaan hävinnyt maapallolta. Viime vuosisadan alussa polio epidemioita oli runsaasti. Ennen siis näitä rokotteita. Jälki oli rumaa. Polio on kivulias ja tappava tauti.

282/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei rokotusvastainen, minun immuniteettivajaalle lapselleni sinun lapsesi on kävelevä pommi.

Mene terapiaan. Et voi hallita jokaista asiaa. Kun menette ulos, nurkalla voi vaania vaikka tappajapedofiili, joka vie lapsesi. Tai tietä ylittäessä rattijuoppo voi ajaa päälle. Paljon todennäköisempää.

Miksi alapeukut? Ymmärrätkö mitään todennäköisyyksistä? Ilmeisesti et. Mikset ole huolissasi paljon todennäköisemmistä uhista, joita maailmassa löytyy aika runsaasti? Mikä tekee rokottamattomuudesta sinulle kaikkein pahimman? Onko sulla jotain käsittelemättömiä traumoja asian suhteen, kun näet kaiken noin vääristyneesti?

Ajattelin jo, että olet vähän tervehtynyt, kun olet vähentänyt aiheesta vauhkoamista, mutta olin väärässä...

Siis oletko sinä nyt täysin varma, että tappajapedofiilin kouriin joutuminen on tilastollisesti todennäköisempää, kuin rokottamattomassa ympäristössä esim. hinkuyskään/vihurirokkoon sairastuminen? Pitäisikö sinun hiukan opetella todennäköisyyksiä ennen kuin tulet laukomaan tänne mitään vauhkoamisesta?

Pedofiilin ainakin. Ja mihin sen rattijuopon yliajon uhohdit? Se vasta todennäköistä onkin! Pedofiilin uhrille jää todennäköisesti vakavammat seuraukset kuin hinkuyskään sairastuneelle ja hoidetulle.

Perehdy todennäköisyyksiin ja tule sitten vasta takaisin jankkaamaan.

Ei todellakaan ole. Suomessa jää 2-3 ihmistä rattijuopon alle vuosittain. Todella todennäköistä! Huomattavasti enemmän kuoli tartuntatauteihin esim. 50-luvun Suomessa, vaikka ihmisiä oli vähemmän...

Ja tässä yhden vuoden tilastoja niinkin pikkujutusta, kuin vihurirokko:

From 1964-1965, before the development of a vaccine against the disease, a rubella epidemic swept the United States. During that short period there were 12.5 million cases of rubella. Twenty thousand children were born with CRS: 11,000 were deaf, 3,500 blind, and 1,800 mentally retarded. There were 2,100 neonatal deaths and more than 11,000 abortions – some a spontaneous result of rubella infection in the mother, and others performed surgically after women were informed of the serious risks of rubella exposure during their pregnancy.

As of 2004, rubella was declared eliminated in the United States, and transmission of the rubella virus in the World Health Organization’s Region of the Americas was halted in 2009. Globally, about 100,000 rubella cases were reported for 2012 in the member states to the World Health Organization, though it is probable that the number of actual cases is much higher. The countries with the largest number of cases in 2012 were Timor-Leste, Macedonia, Thailand, Tajikistan, and Syria.  The number of estimated CRS cases each year is more than 100,000.

Jos ei edes CRS iske pelkoa, niin ei sitten mikään. Ja kaikki tämä vihurirokosta, joka on leimattu niin pikkujutuksi palstalla. Saati sitten muut, vakavammat sairaudet.

Sivullisia kuolee vuosittain 5-10, kuinkahan moni vammautuu. Ja nyt ei muuten eletä enää 50-luvulla, jolloin kuolleisuus mihin tahansa oli vähän toista luokkaa...

Mitä jos tarkistaisit aina faktat ennen hatusta repäistyjä väitteitäsi? Onko ylivoimaisen vaikeaa? Mitä luulet tuolla turhanpäiväisellä pelottelulla ja hysterian lietsomisella saavuttavasi? Mene hoitamaan niitä lapsiasi, sen sijaan että jauhat jatkuvasti paskaa av:lla.

Minä tarkastin faktat. Laitahan sinä linkkiä, jos toisin väität. 

Ja ei, ei eletä 50-luvulla, mutta vihurirokkoon ei ole vieläkään olemassa hoitoa. Eikä CRS:ssään. 

Millä lailla minä lietson hysteriaa tai pelkoa? Jos pelottaa, niin niitä rokotteita saa haettua ihan ilmaiseksi omalta terveysasemaltasi! Ei minua pelota tippaakaan. Minä ja lapseni olemme rokotettuja ja asumme vieläpä maassa, jossa rokotteet ovat pakollisia, jos kouluun mielii. 

Ja really? Noin alasko piti vajota? Minun lapseni ovat mökillä mummonsa kanssa. Missä sinun?

http://www.hs.fi/m/kotimaa/a1421994052058 Tuossa on minun lähteeni viime vuodelta, entä sinun?

Minulla ei ole lapsia. Onkohan sinullakaan, kun eivät kauheasti aikaasi saa? Jos äiti viettää netissä ainakin 10 h vuorokaudesta, lapset taitavat jäädä aika vähälle huomiolle. (Mielikuvitus)Lapsistasi pitäisi tehdä ls-ilmotus, kuten palstalla on ennenkin ehdotettu.

Keskiarvoisesti kuolee 5-6 sivullista / vuosi. Tämä siis uusimmista tilastoista: https://www.liikenneturva.fi/sites/default/files/materiaalit/Tutkittua/…

Silti, se on vähemmän, kuin tartuntatauteihin kuolisi rokottamattomassa ympäristössä. 

Minun lapsillani on isä ja muita läheisiä sukulaisia, jotka haluavat Suomessa ollessamme viettää heidän kanssaan mahdollisimman paljon aikaa. 

Sinä toivottavasti et koskaan saakaan lapsia, sillä ihmiskunnan ÄO on ilmankin alenemaan päin. 

Sinua varmaan ahdistaisi tieto siitä, että minun älyykkyysosamääräni on testattu virallisesti ja on hyvin korkea. Entä omasi? :)

Jos olisit oikeasti älykäs, tietäisit että älykkyyden tutkiminen on haastavampaa kuin joku Mensan tms. testi. Ja kiistanalaista myös.

Etkö enää luotakaan korkeakoulutettuihin asiantuntijoihin? Heidän mielestään tuo testi on paras tällä hetkellä oleva menetelmä älykkyyden mittaamiseen. Mutta jos SINÄ kerran sanot, ettei ole, niin pakkohan se on uskoa!

Tietenkin se on paras tällä hetkellä olemassa oleva testi. Siitä huolimatta se ei ole kulttuurivapaa ja mittaa vain yhden tyylistä älykkyyttä - loogista. Ja minä olen käynyt Mensan testissä, kävimme kaikki sen vuosikurssin halukkaat yhdessä. En uusinut jäsenyyttäni, vaikka silloin liityinkin. En käyttänyt niitä etuja, enkä katsonut pelkkien bragging rightsien olevan sen $60,00(tms) olevan sen arvoisia. Koulutustaustallani ja tuon tuloksen varjolla olisikin noloa jos olisin rokotekriittinen siihen pisteeseen, että en rokotuttaisi lapsiani. Kriittisyys on aina hyvä juttu, mutta nuo rokotteistakieltäytyjät pilaavat koko sanan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hel-nychän ei luovuta ikinä! Hänen on aina sanottava se viimeinen sana keskustelussa kuin keskustelussa. Multipeukuttaa myös ahkerasti viestejään. Sairas mikä sairas.

Sinä epäilet minun multipeukuttavan ja minä olen sairas? :D

En ole yksin mielipiteeni kanssa, usko pois :D

Mitä sitten? Voithan tietysti koittaa perustaa jonkun oman freakshowsi, mutta niiden aika on vähän niin kuin mennyt jo. Tyhmä ihminen ei ole enää mikään nähtävyys, sori.

Sinä sen sijaan olet nähtävyys, wannabe-älykkö, oikea palstahullu!

Vierailija
284/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla Pietarsaaren rokotuskriittisten mielipide tuosta jutussa mainitusta Yhdysvaltojen tuhkarokko epidemiasta. Levisi helposti, koska rokotuksilla aikaansaatava immuniteetti oli heikko.

Voisiko tälläinen epidemia syntyä Pietarsaaressakin? Se voisi kenties olla kohtalokas myös jollekin perussairautta sairastavalle lapselle, vaikka olisi rokotettukin.

Pietarsaari voi olla siis vaarallinen paikka, jos lapsella on jokin perussairaus, esim sydänvika.

Olisi kiinnostavaa tietää, miten tämä Linda Karlström kantaisi vastuunsa ko. tilanteessa, jos joku sydänvikainen lapsi kuolisi sairauteen, jolla pitäisi olla rokotusten antama suoja.

Nämä on  samoja huru-ukkoja kuin Brexit johtajatkin. Helppo lietsoa uhkakuvilla epävarmuutta ja saada osa ihmisistä mukaansa. Kun sitten tulee tosipaikka eteen ja kysytään vastuuta, luikitaan karkuun.. Ei tämä mulle enää oikeastaan kuulukaan..

Jos Pietarsaaressa tulisi epätyypillinen infektioaalto, veikkaan että tämäkin Linda katoaisi selityksiä antamatta jonnekin muualle. Vastuu.. Älkää luulkokaan, että ottaisi vastuuta. Syyttäisi toki jotain muuta tahoa salaliitosta..Lääketehtaita tietysti.

Älkää luottako itseoppineisiin puoskareihin. 

Vierailija
285/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko näille rokottamattomille ihmisille velvoitteen pitää jotain näkyvää tunnusta vaatteissa rokottamattomuudesta? Tai velvoitteen kertoa ettei heitä ole rokotettu. Siis näille joilla ei ole mitään hyvää syytä siihen. Sit näitä henkilöitä voisi vältellä esim vastasyntyneen takia. Varmaan välttelisin muutenkin, koska rokote ei anna 100% varmuudella suojaa.

Kuinka tyhmä olet? Et ilmeisesti tainnut tietää, ettei kaikille rokotetuillekaan tule suojaa rokotteesta? Mitäs heille tehtäisiin, he ovatkin suurempi riski? Entäs elävää virusta sisältävän rokotteen saanut ihminen, he levittävät usein tauteja rokottamattomille vauvoille, esim. rotavirusta. Todella vastuutonta.

Jos elämä ja riskit pelottaa, parempi pysyä kotona neljän seinän sisällä. Kaikki ihmiset kun eivät ole ocd:tä sairastavia hysteerikkoja.

Sulla on ainakin hakusessa luetun ymmärtäminen :D Eikö tuhon ole kirjoitettu että rokote ei anna 100% suojaa.

Vierailija
286/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei rokotusvastainen, minun immuniteettivajaalle lapselleni sinun lapsesi on kävelevä pommi.

Mene terapiaan. Et voi hallita jokaista asiaa. Kun menette ulos, nurkalla voi vaania vaikka tappajapedofiili, joka vie lapsesi. Tai tietä ylittäessä rattijuoppo voi ajaa päälle. Paljon todennäköisempää.

Miksi alapeukut? Ymmärrätkö mitään todennäköisyyksistä? Ilmeisesti et. Mikset ole huolissasi paljon todennäköisemmistä uhista, joita maailmassa löytyy aika runsaasti? Mikä tekee rokottamattomuudesta sinulle kaikkein pahimman? Onko sulla jotain käsittelemättömiä traumoja asian suhteen, kun näet kaiken noin vääristyneesti?

Ajattelin jo, että olet vähän tervehtynyt, kun olet vähentänyt aiheesta vauhkoamista, mutta olin väärässä...

Siis oletko sinä nyt täysin varma, että tappajapedofiilin kouriin joutuminen on tilastollisesti todennäköisempää, kuin rokottamattomassa ympäristössä esim. hinkuyskään/vihurirokkoon sairastuminen? Pitäisikö sinun hiukan opetella todennäköisyyksiä ennen kuin tulet laukomaan tänne mitään vauhkoamisesta?

Pedofiilin ainakin. Ja mihin sen rattijuopon yliajon uhohdit? Se vasta todennäköistä onkin! Pedofiilin uhrille jää todennäköisesti vakavammat seuraukset kuin hinkuyskään sairastuneelle ja hoidetulle.

Ei todellakaan ole. Suomessa jää 2-3 ihmistä rattijuopon alle vuosittain. Todella todennäköistä! Huomattavasti enemmän kuoli tartuntatauteihin esim. 50-luvun Suomessa, vaikka ihmisiä oli vähemmän...

From 1964-1965, before the development of a vaccine against the disease, a rubella epidemic swept the United States. During that short period there were 12.5 million cases of rubella. Twenty thousand children were born with CRS: 11,000 were deaf, 3,500 blind, and 1,800 mentally retarded. There were 2,100 neonatal deaths and more than 11,000 abortions – some a spontaneous result of rubella infection in the mother, and others performed surgically after women were informed of the serious risks of rubella exposure during their pregnancy.

As of 2004, rubella was declared eliminated in the United States, and transmission of the rubella virus in the World Health Organization’s Region of the Americas was halted in 2009. Globally, about 100,000 rubella cases were reported for 2012 in the member states to the World Health Organization, though it is probable that the number of actual cases is much higher. The countries with the largest number of cases in 2012 were Timor-Leste, Macedonia, Thailand, Tajikistan, and Syria.  The number of estimated CRS cases each year is more than 100,000.

Jos ei edes CRS iske pelkoa, niin ei sitten mikään. Ja kaikki tämä vihurirokosta, joka on leimattu niin pikkujutuksi palstalla. Saati sitten muut, vakavammat sairaudet.

Sivullisia kuolee vuosittain 5-10, kuinkahan moni vammautuu. Ja nyt ei muuten eletä enää 50-luvulla, jolloin kuolleisuus mihin tahansa oli vähän toista luokkaa...

Mitä jos tarkistaisit aina faktat ennen hatusta repäistyjä väitteitäsi? Onko ylivoimaisen vaikeaa? Mitä luulet tuolla turhanpäiväisellä pelottelulla ja hysterian lietsomisella saavuttavasi? Mene hoitamaan niitä lapsiasi, sen sijaan että jauhat jatkuvasti paskaa av:lla.

Ja ei, ei eletä 50-luvulla, mutta vihurirokkoon ei ole vieläkään olemassa hoitoa. Eikä CRS:ssään. 

Millä lailla minä lietson hysteriaa tai pelkoa? Jos pelottaa, niin niitä rokotteita saa haettua ihan ilmaiseksi omalta terveysasemaltasi! Ei minua pelota tippaakaan. Minä ja lapseni olemme rokotettuja ja asumme vieläpä maassa, jossa rokotteet ovat pakollisia, jos kouluun mielii. 

Ja really? Noin alasko piti vajota? Minun lapseni ovat mökillä mummonsa kanssa. Missä sinun?

http://www.hs.fi/m/kotimaa/a1421994052058 Tuossa on minun lähteeni viime vuodelta, entä sinun?

Minulla ei ole lapsia. Onkohan sinullakaan, kun eivät kauheasti aikaasi saa? Jos äiti viettää netissä ainakin 10 h vuorokaudesta, lapset taitavat jäädä aika vähälle huomiolle. (Mielikuvitus)Lapsistasi pitäisi tehdä ls-ilmotus, kuten palstalla on ennenkin ehdotettu.

Keskiarvoisesti kuolee 5-6 sivullista / vuosi. Tämä siis uusimmista tilastoista: https://www.liikenneturva.fi/sites/default/files/materiaalit/Tutkittua/…

Silti, se on vähemmän, kuin tartuntatauteihin kuolisi rokottamattomassa ympäristössä. 

Minun lapsillani on isä ja muita läheisiä sukulaisia, jotka haluavat Suomessa ollessamme viettää heidän kanssaan mahdollisimman paljon aikaa. 

Sinä toivottavasti et koskaan saakaan lapsia, sillä ihmiskunnan ÄO on ilmankin alenemaan päin. 

Sinua varmaan ahdistaisi tieto siitä, että minun älyykkyysosamääräni on testattu virallisesti ja on hyvin korkea. Entä omasi? :)

Jos olisit oikeasti älykäs, tietäisit että älykkyyden tutkiminen on haastavampaa kuin joku Mensan tms. testi. Ja kiistanalaista myös.

Etkö enää luotakaan korkeakoulutettuihin asiantuntijoihin? Heidän mielestään tuo testi on paras tällä hetkellä oleva menetelmä älykkyyden mittaamiseen. Mutta jos SINÄ kerran sanot, ettei ole, niin pakkohan se on uskoa!

Tietenkin se on paras tällä hetkellä olemassa oleva testi. Siitä huolimatta se ei ole kulttuurivapaa ja mittaa vain yhden tyylistä älykkyyttä - loogista. Ja minä olen käynyt Mensan testissä, kävimme kaikki sen vuosikurssin halukkaat yhdessä. En uusinut jäsenyyttäni, vaikka silloin liityinkin. En käyttänyt niitä etuja, enkä katsonut pelkkien bragging rightsien olevan sen $60.00(tms) olevan sen arvoisia. Koulutustaustallani ja tuon tuloksen varjolla olisikin noloa jos olisin rokotekriittinen siihen pisteeseen, että en rokotuttaisi lapsiani. Kriittisyys on aina hyvä juttu, mutta nuo rokotteistakieltäytyjät pilaavat koko sanan. 

Et aiemmin kirjoittanut tästä testituloksestasi? Kerkesit tässä välissä googlettaa bragging rightseista ja kustannuksista yhdysvalloissa? :D Hih.

Vierailija
287/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko näille rokottamattomille ihmisille velvoitteen pitää jotain näkyvää tunnusta vaatteissa rokottamattomuudesta? Tai velvoitteen kertoa ettei heitä ole rokotettu. Siis näille joilla ei ole mitään hyvää syytä siihen. Sit näitä henkilöitä voisi vältellä esim vastasyntyneen takia. Varmaan välttelisin muutenkin, koska rokote ei anna 100% varmuudella suojaa.

Kuinka tyhmä olet? Et ilmeisesti tainnut tietää, ettei kaikille rokotetuillekaan tule suojaa rokotteesta? Mitäs heille tehtäisiin, he ovatkin suurempi riski? Entäs elävää virusta sisältävän rokotteen saanut ihminen, he levittävät usein tauteja rokottamattomille vauvoille, esim. rotavirusta. Todella vastuutonta.

Jos elämä ja riskit pelottaa, parempi pysyä kotona neljän seinän sisällä. Kaikki ihmiset kun eivät ole ocd:tä sairastavia hysteerikkoja.

Sulla on ainakin hakusessa luetun ymmärtäminen :D Eikö tuhon ole kirjoitettu että rokote ei anna 100% suojaa.

Olen aina ihmetellyt näiden rokotefanaatikkojen harhaluuloa rokotteiden 100 % suojasta. Sulta taisi mennä vähän ohi taas.

Vierailija
288/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hel-nychän ei luovuta ikinä! Hänen on aina sanottava se viimeinen sana keskustelussa kuin keskustelussa. Multipeukuttaa myös ahkerasti viestejään. Sairas mikä sairas.

Meitä myönteisiä on täällä vaikka kuinka monta, usko jo.

Meitä kielteisiä on täällä vaikka kuinka monta, usko jo. Ja määrä lisääntyy koko ajan, samaa tahtia kuin oma mielenterveytesi ilmeisesti romuttuu. Tee tänään kansalaisaloite pakkorokotuslaista, jos asia on noin tärkeä sinulle. Kannattaa puhua paljon asiasta julkisesti, siitä saattaisi olla enemmän hyötyä kuin netissä pakkomielteisesti jauhamalla. Ihan vinkkinä.

Teitä on vähän, ihan helvetin vähän.

Luojan kiitos näin on asia- eivät ihmiset sentään tyhmiä ole -teidät nyt poislukien tietty.

Ja pakkomielteet tms ovat tyystin teidän puolellanne -terve järki ja tiede taas meidän.

Vierailija
289/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt näiden rokotefanaatikkojen harhaluuloa rokotteiden 100 % suojasta. Sulta taisi mennä vähän ohi taas.

Voi kulta pieni. Te hihhulit olette niitä fanaatikkoja eikä kukaan muu.

290/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin se on paras tällä hetkellä olemassa oleva testi. Siitä huolimatta se ei ole kulttuurivapaa ja mittaa vain yhden tyylistä älykkyyttä - loogista. Ja minä olen käynyt Mensan testissä, kävimme kaikki sen vuosikurssin halukkaat yhdessä. En uusinut jäsenyyttäni, vaikka silloin liityinkin. En käyttänyt niitä etuja, enkä katsonut pelkkien bragging rightsien olevan sen $60.00(tms) olevan sen arvoisia. Koulutustaustallani ja tuon tuloksen varjolla olisikin noloa jos olisin rokotekriittinen siihen pisteeseen, että en rokotuttaisi lapsiani. Kriittisyys on aina hyvä juttu, mutta nuo rokotteistakieltäytyjät pilaavat koko sanan. 

Et aiemmin kirjoittanut tästä testituloksestasi? Kerkesit tässä välissä googlettaa bragging rightseista ja kustannuksista yhdysvalloissa? :D Hih.

En tiedä mitä maksaa USAssa nykyään. Ja miksi olisin bragging rightseista googlettanut? Olen aiemmin palstalla kertonut ÄO:ni. Miksi ihmeessä minun olisi pitänyt aiemmin siitä kirjoittaa tähän ketjuun?

Vierailija
291/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä ketjua lukee niin kyllä ihmisten tyhmyys tyrmistyttää. Yritetään mennä henkilökohtaisuuksiin kun ei omat argumentit riitä, riehutaan kuin mielipuolet. En ymmärrä logiikkaa, jossa epäillään "virallista" tiedettä ja kaiken maailman salaliittoja, mutta sitten uskotaan jonkun satunnaisen hörhön nettikirjoittelua tai omakustanteita. Tiede ja tieteellinen tutkimus ei tietenkään ole erehtymätöntä, mutta tieteessä on hörhöjen kirjoitteluun verrattuna se hyvä puoli, että tiede on kokoajan itseään korjaavaa. Ja ihan oikeasti ei voida sanoa että rokotteet eivät pelastaisi ihmishenkiä. Rokotteiden tehosta on hyvä esimerkki esim  Suomesta 1940-luvun kurkkumätäepidemian kohdalla. Mutta niin kuin epäilin jo tuolla ketjun alkupäässä, ei näiden hurahtaneiden kanssa voi keskustella, koska heidän uskonsa asiaan muistuttaa lahkolaisuutta. Me vastaan muut ja meitä vainotaan koska olemme oikeassa. Surullista, niin surullista.

Vierailija
292/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tätä ketjua lukee niin kyllä ihmisten tyhmyys tyrmistyttää. Yritetään mennä henkilökohtaisuuksiin kun ei omat argumentit riitä, riehutaan kuin mielipuolet. En ymmärrä logiikkaa, jossa epäillään "virallista" tiedettä ja kaiken maailman salaliittoja, mutta sitten uskotaan jonkun satunnaisen hörhön nettikirjoittelua tai omakustanteita. Tiede ja tieteellinen tutkimus ei tietenkään ole erehtymätöntä, mutta tieteessä on hörhöjen kirjoitteluun verrattuna se hyvä puoli, että tiede on kokoajan itseään korjaavaa. Ja ihan oikeasti ei voida sanoa että rokotteet eivät pelastaisi ihmishenkiä. Rokotteiden tehosta on hyvä esimerkki esim  Suomesta 1940-luvun kurkkumätäepidemian kohdalla. Mutta niin kuin epäilin jo tuolla ketjun alkupäässä, ei näiden hurahtaneiden kanssa voi keskustella, koska heidän uskonsa asiaan muistuttaa lahkolaisuutta. Me vastaan muut ja meitä vainotaan koska olemme oikeassa. Surullista, niin surullista.

Voi apua, luitko edes ketjua? En tajua mistä jauhat, vaikka olen rokotekriittinen. Rokotteista on ollut hyötyäkin. Osaatko nähdä muutakin kuin mustan ja valkoisen?

Vierailija
293/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel-nyc puhuu siis kuvitellusta ÄO:staan. Jokainen älykäs nimittäin huomaa, että kyseinen henkilö on pelkkä älykkyydeltään keskiverto mielipuoli. Tämän ketjun anti on nimittäin fiksuimpien juttujen joukossa, mitä ko. tyyppi on näppäimiltään päästänyt.

T. Rokotekriittinen, joka ottaa osan rokotuksista

Vierailija
294/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, luitko edes ketjua? En tajua mistä jauhat, vaikka olen rokotekriittinen. Rokotteista on ollut hyötyäkin. Osaatko nähdä muutakin kuin mustan ja valkoisen?

No, et varmaan tajua juurikaan tuon tummennetun kohdan takia. Todistit juuri lainaamasi tekstin todeksi edes tajuamatta sitä. t. ohis

Vierailija
295/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kulta pieni. Te hihhulit olette niitä fanaatikkoja eikä kukaan muu.

Voi kulta pieni. Te rokotefanaatikot ja rokotteiden vastaiset hihhulit olette niitä sairaita. Normaali ihminen kun suhtautuu tähän asiaan vähän eri lailla, terveen kriittisesti, eikä lasten kuolemalla pelottelulla tai hopeavettä ylistäen.

Vierailija
296/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saan selville ettei vaan kukaan lapsensa rokottamatta jättänyt idiootti tuo lastaan samalle luokalle kuin missä omani on?

297/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hel-nyc puhuu siis kuvitellusta ÄO:staan. Jokainen älykäs nimittäin huomaa, että kyseinen henkilö on pelkkä älykkyydeltään keskiverto mielipuoli. Tämän ketjun anti on nimittäin fiksuimpien juttujen joukossa, mitä ko. tyyppi on näppäimiltään päästänyt.

Ei luoja... Toivottavasti et laske itseäsi tuohon "jokaisen älykkään" joukkoon, koska älykäs ihminen tuskin nimittelisi ketään mielipuoleksi jne. pelkästään eroavan mielipiteen vuoksi. Älykäs ihminen keskustelisi validein argumentein, joita sinulla nyt näköjään ei vain ole. Jätän ketjun tähän, koska ilmeisesti parempaa ei ole luvassa.

Vierailija
298/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, et varmaan tajua juurikaan tuon tummennetun kohdan takia. Todistit juuri lainaamasi tekstin todeksi edes tajuamatta sitä. t. ohis

On ilmeisesti liikaa olettaa, että kaikki keskustelevat ihmiset eivät ole aspergereita, jotka lukevat tekstiä kuin piru raamattua sarkasmia/vertauskuvia ymmärtämättä? :D

Vierailija
299/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja... Toivottavasti et laske itseäsi tuohon "jokaisen älykkään" joukkoon, koska älykäs ihminen tuskin nimittelisi ketään mielipuoleksi jne. pelkästään eroavan mielipiteen vuoksi. Älykäs ihminen keskustelisi validein argumentein, joita sinulla nyt näköjään ei vain ole. Jätän ketjun tähän, koska ilmeisesti parempaa ei ole luvassa.

Tässä ei ole kyse eroavasta mielipiteestä, vaan tämän henkilön yleisestä nettikäyttäytymisestä. Tuossahan sanottiin, että tämä ketju on fiksuinta mitä hän on kirjoittanut. Eli tuon kirjoittaja on varmasti osittain samaakin mieltä rokotuksista.

Vierailija
300/459 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottakaapa myös huomioon maahanmuuttajien tuomat piilevät sairaudet. Niissä maissa esim tuberkuloosi on yleinen sairaus ja saattaa olla piilevänä infektiona melko oireettomalla ihmisellä.

Onko Pietarsaaressa huomioitu tämä? Muutama kymmenen tuberkuloosia kantavaa turvapaikanhakijaa.. Ja kohta lapset yskii verta..

Sitten paikalliset lindat selittää.. Ei me tiedetty että voisi käydä jotakin tälläistä kun ei haluttu antaa Jere-Petterille rokotuksia, ettei tule ihottumaa. 

Tuota... Suomessa ei ole yli vuosikymmeneen rokotettu lapsia  tubia vastaan, koska rokotteen haitat oli pahemmat kuin hyödyt. Lapset sai pahoja luustovaurioita, kun reiteen pistetty rokote aiheutti vakavan infektion. Omalla melkein parikymppisellä tytöllä on edelleen vuotava fisteli reidessä Calmette-rokotteen ansiosta.

20 vuotta jatkunut osteomyeliitti, joka ei ole ollut tappava ja jolle ei ole mitään tehty? Mieti nyt vähän mitä tuubaa tänne kirjoittelet, joku hullu vielä uskoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi