Mahtavatko vanhempani tietää tupakoinnistani? Puhuimme yhdestä toisesta sukulaisesta joka polttaa "salaa" no isäni alkoi siinä sitten oikein minulle sanomaan, että kyllä sen huomaa, että turha sitä on piilotell
Jotenkin oikein vielä silleen, kuin puhuisi minulle, että aivan, kuin me emme huomaisi sitä hajua. Ei sanonut suoraan, mutta tuli jotenkin hölmö olo .
Kommentit (8)
No syystäkin tuli hölmö olo. Miksi poltat salaa? Tupakoimaton kyllä haistaa tupakan vaatteista jne. Ihan varmasti tietävät.
Ei me aikuiset olla niin idiootteja, kuin te teinit luulette.
Nämä pitkät otsikot ovat todella typeriä. Eikö kannattaisi tiivistää muutamaan sanaan ja laittaa itse asia tuohon alle?
Niin kun palsta ei edes suostu näyttämään niitä kokonaan, kun avaa ketjun.
Totta kai sen haistaa, jos ei tupakoi itse ja asutte samassa asunnossa.
Ap:n ikä on? Aikuinen saa polttaa ihan julkisestikin, jos haluaa. Kaikki eivät pidä tupakoinnista, mutta mitä väliä. Vanhempasi varmasti tietävät ja ihmettelevät salapoltteluasi.
Ei huomaa jos sinulla on kaveri/poikkis joka polttaa ja sanot että hyh hyh kylläpä tuo haju tarttuu.
Onkos ap jokin ala-ikäinen? Kyllä se on erittäin todennäköistä, että tietää. Selkeästi taisi vihjailla asiasta, mutta ei viitsinyt alkaa sinua syyttelemään.