Kohta kolmatta viikkoa ovat suomalaiset yrittäneet keksia kaupungin nimen jossa on kolme o-kirjainta
Kommentit (44)
Muistuukin tuosta mieleen: näin tässä hiljattain tv:n ääreen nukahdettuani kummallisen unen. Vähäpukeinen vaalea tyttö tivasi minulta tuota samaa asiaa hieman heikolla suomen kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Muistuukin tuosta mieleen: näin tässä hiljattain tv:n ääreen nukahdettuani kummallisen unen. Vähäpukeinen vaalea tyttö tivasi minulta tuota samaa asiaa hieman heikolla suomen kielellä.
Niin että ihan silimiin käypi. Hohhoijaa *haukotus* ;)
Porvoo on ainut, ei ole muita suomalaisia.
Kyllä se on Helsinki. Suomen ainoa kaupunki.
???????
Vierailija kirjoitti:
Kanada
Toronto
Vierailija kirjoitti:
Savonkielellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savonkielellä?
Nii, "Nyt on yks minnuutti aikoo ratkasta tämä tehtävä
Toivottavasti kukaan teistä ei oikeasti luule, etteikö tuollaiseen muka jo olisi soitettu ja ehdotettu oikeaa vastausta. :D Tai ainakaan soittanut itse.
Muuten, savolaisena mua raivostuttaa jäätävästi tuo juontajan tekaistu muka-savonmurre. Painottaa sanoja ihan väärin ja välistä loistaa selkeästi tytön oikea murre, ja minun savolaiskorvat itkee :(
Ouagadougou tuli ensimmäiseksi mieleen.
Porvoo se onkin oikein ja tuli mieleeni myls Korppoo mutta se on kai joku saaristo turussa.
Vierailija kirjoitti:
Porvoo se onkin oikein ja tuli mieleeni myls Korppoo mutta se on kai joku saaristo turussa.
XD