Sopiiko Late Lammas DVD:t 2-vuotiaalle?
Kommentit (9)
mutta enpä tiedä kolahtaako Laten huumori vielä noin pieneen.
Jos nyt 2-vuotiaalle on keksittävä jotain ohjelmia, niin ehkä Teletapit tai Maisa mieluumminkin.
Katsoi alunperin isoveljien 4v ja 6v kanssa, mutta kun he kyllästyivät 2 vee vielä innostuu. Osaa jo nauraakkin hauskoissa kohdissa.
Mun mielestä teletapit ja maisa on aivan liian itseänsä toistavia varsinkin puhumaan oppineelle lapselle.
2-vuotiaan ei minusta tarvitse edes katsoa videoita tai telkkaria, mutta jos nyt on pakko, niin Maisa olisi sen tasoinen, joka soveltuu Latea paremmin.
mulla 2 ja 4v lapset enkä tiedä mikä on Maisa!??
Teletapit on munkin mielestä enemmän 1v:lle kuin 2v:lle. Tuossa iässä jo toivoisi, että tapit on lopullisesti katsottu.
Meidän 2v suosikit on Puuha Pete, Muumi ja Tomi Traktori.
muuta mutta en maisaa, enkä teletappeja. ovat niin alkeellisii, että eivät kyllä hyödytä lasta millään tapaa, päinvastoin. Ei kyllä mitkään dvd:t tai muutenkaan tv:n kattominen. Mutta jos jotain pitää ostaa, niin ostaisin opettavaa ja sellasta mikä hyödyttäisi lasta.
Maisassa kirkkaat värit, selkeät kuvat ja muutenkin ihania. Eikä ollenkaan yksinkertaista vaikka lapsen puhuu itsekin 4-5 sanan lauseita. Ostaisin Maisa-fanituotteita jos jostakin löytäisin.
2v:n POJAN suosikkeja ovat Posti Pate, Puuha Pete, Maisa ja Tomi traktori. Muumeja katsoo myös joskus.
Teletapit tai Maisa eivät todellakaan ole liian yksinkertaisia pienille lapsille, jotka nimenomaan tarvitsevat kirkkaita värimaailmoja ja toistoja.
Oma poikamme alkoi puhumaan monen sanan lauseita 1,5-vuotiaana ja on kielellisesti erittäin lahjakas. Itse olen tyytyväinen linjaamme, ettei hän ole saanut katsoa liian pelottavia tai "välkkyviä" ohjelmia liian aikaisin. Oma mielipiteeni esim. Muumeista on, että ne ovat välillä todella pelottavia, enkä antaisi edes 5-v:n katsoa itsekseen.
Se on sitten eri asia, tarvitseeko 2-v:n katsoa vielä telkkaria... toivottavasti vain satunnaisesti eikä kovin kauan aikaa kerrallaan.
Se on ajoittain aika pelottava ja aamuohjelmissakin se on sijoitettu koululaisten ohjelmiin. Tiedän 5-6-vuotiaita, jotka haluavat katsoa Late Lampaan vanhempien kanssa.
Meidän lapset (4-vuotiaat) katsovat Late Lammasta isin kanssa.