Vieraana mökillä. Loukkasin emäntää
Muut dokailee ja menin sitten siivoomaan raatokärpäsiä kuhisevan ulkohuussin. Tuttu mökki, eli tiesin mihin ruuma tyhjennetään. Vein sinne lisää kuorikepurua ja vein siteitä/ tampooneita tursuavan pussin roskikseen. Sain kunnon haukkumiset osakseni. Teinkö väärin?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tajusin jo tehneeni typerästi. Mä oon se, joka yleensä talkoissa siivoo ton huussin. Emäntä nukahti jo. Mä lämmitän saunaa, luultavasti teen senkin väärin:) T:Ap
Etkä tee. Emännällä pms. Kylve ja käy uimassa.
Näin teen. Oli kyllä hullu ilta. Emäntä tosiaan nukkuu ja miehet on ties missä. No, onneks on hajuton huussi ja lämmin sauna. T:Ap
Miehet voisi sulle vastan taittaa joutessaan. Sillä kun löylyssä ropsuttelee niin keho ja mieli tykkää.
Emännällä on jotain muuta huolia, satuit vaan siihen tielle. Ihana omatoimisuus. Kunpa joku joskus muakin auttaisi. 2 lapsen yh, hoidan kaiken mökillä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Emännällä on jotain muuta huolia, satuit vaan siihen tielle. Ihana omatoimisuus. Kunpa joku joskus muakin auttaisi. 2 lapsen yh, hoidan kaiken mökillä yksin.
Ei sulla sitten ois ketään ystävää tai sukulaista joka voisi lähteä mukaan mökille ja osallistua jakamaan sun taakkaasi.
Jos joku haluis meidän huussin välttämättä tyhjentää niin yhtään en panis hanttiin tai pestä ikkunat ,leikata ruohon,maalata laiturin,pilkkoa puut...
Vierailija kirjoitti:
Jos joku haluis meidän huussin välttämättä tyhjentää niin yhtään en panis hanttiin tai pestä ikkunat ,leikata ruohon,maalata laiturin,pilkkoa puut...
Sopiiko 10 euroa tunti?
Minuakin häiritsee joskus, kun anoppi touhuaa meillä. Anoppi asui ennen itse tässä omakotitalossa. Mies sanoo, että äitinsä haluaa auttaa, mutta joskus minua riepoo. Ehkä se puuttuminen risoo ja se naputtaminen myös 😞
Jospa se vielä hyväksi muuttuu Ap. Ethän ainakaan tee päätöstä, ettet mene enää koskaan sinne mökille. Tuskin se semmoisen päätöksen arvoinen on.
Tsemppiä 😃
Minä mieluimmin siivoan teidän paskahuussin kuin vietän kanssanne aikaa, senkin juopot.
Näin teen. Oli kyllä hullu ilta. Emäntä tosiaan nukkuu ja miehet on ties missä. No, onneks on hajuton huussi ja lämmin sauna. T:Ap