Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraana mökillä. Loukkasin emäntää

Vierailija
16.07.2016 |

Muut dokailee ja menin sitten siivoomaan raatokärpäsiä kuhisevan ulkohuussin. Tuttu mökki, eli tiesin mihin ruuma tyhjennetään. Vein sinne lisää kuorikepurua ja vein siteitä/ tampooneita tursuavan pussin roskikseen. Sain kunnon haukkumiset osakseni. Teinkö väärin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikki apu on mökillä hyvästä. Mutta, nyt kyllä nolottaa. T:Ap

Vierailija
2/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai lähdit jo pois? Turhaan olet nolona, muiden kyllä sietäis olla..

Vierailija
4/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valotas vähän. Mistä emäntä luokkaantui ja suuttui? Mikä on homman nimi?

Vierailija
5/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotke se takas samaan kuosiin.

Vierailija
6/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen emäntä ettei ollut siivonnut huussia ennen vieraiden tuloa. Tokihan olisi hyvä mainita isäntäväelle, jos meinaa aloittaa illanvieton sijaan duunaamaan jotain.

Vierailija
7/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itsekkään tykkäis jos kutsuisin vieraita mökilleni ja joku ystävällinen rupeisi siivoamaan vessaa. Siellä kärräisi meidän paskaa niin jotta koko piha haisisi ja kaikki vieraat joutuisivat katselemaan meidän kakkojen siirtelyä. Olisi nöyryyttävää. Vielä jos jotain menkka-pusseja kuskailis ympäri markkeja. Ollaan vissiin erilaisia ihmisiä näköjään.En toki huutais, mut voisi jäädä jatkossa kutsut mökille joku muu. Ymmärtäisin jos tuo siivous tehtäisiin sunnuntaina ennen kotiin lähtöä ja ystävällinen pyytäisi siihen luvan :) näin meillä

Vierailija
8/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää, että minnekä kakat kuskasit.

Vierailija
9/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitus oli dokailla ja pitää hauskaa niin kyllä minäkin vähän ihmettelisin, jos vieras alkaa siivoamaan. Kunnon tunnelman tappaja ja itselle tulee sellainen olo, että minunkin pitää nyt käydä siivoamaan. En kyllä raivoamaan tuosta kävisi.

(Tosin wc olisi ollut kunnossa vieraita varten)

Vierailija
10/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mä olisin vaa kiitollinen jos joku tekis noin! Ei nimittäin mitään mieluisinta hommaa. No, näköjään tuostakin voi loukkaantua..:D

Vierailija
11/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysitkö jostain hanskat käteen?

Vierailija
12/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain porvoossa vieraat alkavat paskahuusseja siivoamaan illanvieton sijaan.

Vierailija
13/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on tietty tunkiomonttu, minne ruuma tyhjennetään. Se huussi oli ihan kamalassa kunnossa. Ihan huomaamatta tein tän operaation. No, en tuu tänne mökille enää. T:Ap

Vierailija
14/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan paskahuussia joka viikonlopun jälkeen tyhjennettä... 😐

Vierailija
15/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huomaamatta kuskasit paskasaavin tunkiolle... Mitä muuta sä ap teet huomaamattasi, tuo on aika huolestuttavaa....

Vierailija
16/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälä on tietty tunkiomonttu, minne ruuma tyhjennetään. Se huussi oli ihan kamalassa kunnossa. Ihan huomaamatta tein tän operaation. No, en tuu tänne mökille enää. T:Ap

Jospa et nyt liioittelisi vaan menisit saunaan peseytymään ja liittyisit toisten seuraan.

Vierailija
17/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa. Meidän vuokramökillä kymmenkunta vuotta sitten naapurit vietti viikonlopun. Rouva on käytännön nainen ja oli myöskin tyhjentänyt paskahuussin. Oli kaivanut montun keskelle pihaa ja kuopannut sinne. No piha oli metsämaastoa joten kyllä se sinne upposi. Tuli vain mieleen että en ehkä kenenkään mökillä olisi moista tehnyt varsinkaan kun se huussi ei edes ollut täynnä. Biolanin kompostikäymälä kyseessä.

Vierailija
18/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tajusin jo tehneeni typerästi. Mä oon se, joka yleensä talkoissa siivoo ton huussin. Emäntä nukahti jo. Mä lämmitän saunaa, luultavasti teen senkin väärin:) T:Ap

Vierailija
19/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan suurimman osan mielestä on ok, että kutsuttu vieras rupeaa mieluummin tyhjäämään puuceeta kuin istuu iltaa muiden kanssa? Ilmaisten samalla selvääkin selvemmin, että hyyskä on hirveässä kunnossa, isäntäväki ilmeisen saamatonta ja seurakin niin huonoa, että jopa paskan kärrääminen voittaa heidän kanssaan seurustelun.

Jokainen varmaan toivottaa siivousavun sinänsä tervetulleeksi, mutta jos vieras rupeaa luonani vessanpesuun käydessään tarpeillaan, niin ei taatusti tule meille toista kertaa. Että parempi vaan ap kun pysyt pois jatkossa.

Vierailija
20/28 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tajusin jo tehneeni typerästi. Mä oon se, joka yleensä talkoissa siivoo ton huussin. Emäntä nukahti jo. Mä lämmitän saunaa, luultavasti teen senkin väärin:) T:Ap

Etkä tee. Emännällä pms. Kylve ja käy uimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä