Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö lähtemään lomalle niin, että kämppä ei kondiksessa?

Vierailija
16.07.2016 |

ja esim. likapyykkiä korissa? Entä ulos talosta esim puistoon tms. Mä en pysty ja tuntuu, että elämä menee pilalle kun koko ajan pitää järjestellä ja siivota. Mutta jos en sitä tee, oon vielä paljon vihaisempi kun tulen kotiin..

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pystyn kyllä elämään sen kanssa, että pyykkikorissa on matkan aikana likapyykkiä, mutta kyllä nyt suunnilleen siivoan ennen lähtöä. Olisi aika noloa, jos jostain syystä jonkun pitäisi päästä juuri sillä välin asuntoon sisälle, ja se olisi kuin pommin jäljiltä.

Vierailija
2/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn...suuttuisin itselleni jos estäisin ilon elämässä jonkun pyykkikorin sisällöllä kun olen pois kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn.

Harjoiteltu on, hartaasti :)

Vierailija
4/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt pyykit haittaa, jos siellä kaapissa jotain on, mutta mielellään kyllä pitää jäädä kaikki mallilleen ja siten, että eka aamu matkalta kotiinpaluun jälkeen on miellyttävä.

Vierailija
5/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pystyn kyllä elämään sen kanssa, että pyykkikorissa on matkan aikana likapyykkiä, mutta kyllä nyt suunnilleen siivoan ennen lähtöä. Olisi aika noloa, jos jostain syystä jonkun pitäisi päästä juuri sillä välin asuntoon sisälle, ja se olisi kuin pommin jäljiltä.

Miksi se olisi noloa? Arvostelet siis toisia ihmisiä heidän kotinsa sotkuisuuden perusteella?

Vierailija
6/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pihalle ja töihin voin mennä, vaikka paikat jäisivät epäjärjestykseen. Jos lähdetään kauemmaksi, laitan aina ennen lähtöä kaiken hyvään järjestykseen. On kivempi palata siistiin kotiin.

Vierailija
7/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoan aina ennen lomaa ja vaihdan myös lakanat, että kiva tulla kotiin

Vierailija
8/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää.

Vierailija
9/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi noloa? Arvostelet siis toisia ihmisiä heidän kotinsa sotkuisuuden perusteella?

En minä halua, että muut näkevät esimerkiksi alusvaatteitani lojumassa pitkin ja poikin.

Vierailija
10/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanne, mutta pystyn, koska muuten en koskaan voisi mennä mihinkään. Silloin harvoin, kun kaikki on suht siistiä ja tulemme kotiin, niin kyllä se matkalaukkujen purku jo saa kaaoksen pystyyn, eli vähän meni sitten hukkaan se huhkiminen.

Ei voi myöskään olla varma, että jaksaa mennä suihkuun, kun tulee kotiin, eli puhtaat lakanatkin on sitten turhaa, kun matkan liat on sitten lakanoissa.

Vierailija
11/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuisen (?) ihmisen alusvaatteen lojuu lattialla?

Vierailija
12/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne lojukaan, kun siivoan ennen lähtöä.

Vierailija
13/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kitiset sitä kun joku haluaa siivota kotinsa ennen lähtöä, mutta sitten samaan hengenvetoon olet itse arvostelemassa toisten siisteyttä :DDD

Vierailija
14/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kotona muutenkaan koskaan mitään loju missään, kaikki on omilla paikoillaan. Ja siistiäkin on aina. Jos nyt muutama likapyykki on korissa, se on ihan normaalia.

Vierailija
15/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn mutta siivoan ennen lomallelähtöä koska mukavampi tulla siistiin kotiin. Pesin jopa saunan ja kylppärin viimeksi.

Vierailija
16/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne alun perin ovat lattialla? 

Minulla on puhtaat kaapissa ja käytetyt pyykkikorissa. 

Olenko jotenkin erikoinen?

Vierailija
17/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stressaa pätkääkään missä kunnossa kotini on kun lähden reissuun.

Ja kyllä kodissani on välillä käyty vartijan toimesta poissa ollessani kun hälytin on -virheellisesti- lauennut. Tietääkseni vartija ei ole vaatinut kriisiapua siitä hyvästä että likainen sukka on ollut jossain pyykkikoriin matkalla.

Vierailija
18/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne alun perin ovat lattialla? 

Minulla on puhtaat kaapissa ja käytetyt pyykkikorissa. 

Olenko jotenkin erikoinen?

Villin yön jäljiltä.

Vierailija
19/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei haittaa, mutta yön yli reissuissa tykkään, että koti on suht siisti. Inhottaa kotiin tullessa, jos ensimmäinen ajatus on, että pitää siivota.

Tämä on yksi riidan aihe meillä. Mies haluaa päästä nopsaan matkaan eli nousee aamukahvipöydästä ja hoputtaa minua. Miehen jäljiltä kaikki ruokatarpeet ja likaiset astiat jäisivät pöydälle, kahvikeitin päälle ja sänky petaamatta. Ei auta, vaikka etukäteen kysyn mieheltä, mihin aikaan hän haluaa lähteä. Siitä huolimatta lähtöajan pitäisi olla se, milloin mies on valmis.

Vierailija
20/38 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin suunitellut aloittavani suursiivouksen loman aluksi, kaikki oli tosi sotkuista, kukat puoliksi kuolleita, pölyä ja villakoiria, kissankarvoja joka paikassa. Olin aloittanut ikkunanpesun kun kaveri soitti, että otetaan äkkilähtö kun lupaa vesisadetta viikoksi, otettiin, 12h myöhemmin istuttiin koneessa.

Kotiinpaluu oli kyllä ankea, pöly ja kissankarvat olivat lisääntyneet, kukat kuolleet ja kissa, joka ei koskaan ole kakkinut muualle kuin hiekkalaatikkoon oli tehnyt kunnon kasat olohuoneen nurkkaan, jääkaapissa oli hapanta maitoa ja valo, muuta ruokaa ei kotona ollut.

Sen jälkeen olen aina imuroinut vaikka kolmelta aamuyöstä ja varmistanut etteivät kukat kuole. Jotenkin tuntuu, että kissakin reagoi tuohon sotkuun näyttämällä että jos joudun tälläisessä elämään voin sitten olla possu minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme