Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vieläkin niin onnellinen, että pääsin lääkikseen

Vierailija
16.07.2016 |

Hyväksymiskirje tuli jo jokun aikaa sitten, mutta mahtava fiilis on jatkunut siitä lähtien. En tiedä milloin olisin viimeksi ollut näin onnellinen! <3

Pääsin opiskelemaan sitä mitä olen jo 5 vuotta hakenut, tiedän, että minusta tulee loistava lääkäri! Tuntuu mahtavalta, kun viimeinkin on tulevaisuus pulkassa myös taloudellisesti! Piti vain tulla tänne hehkuttamaan!1

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti lääkärien työttömyys on kasvussa. Tämän lisäksi myös moni lääkäreistä vaihtaa alaa ensimmäisen harjoittelun jälkeen, kun se terveyskeskuksen arki alkaa selvitä. Mistä tiedät, että sinusta tulee hyvä lääkäri jos jouduit 5 vuotta hakemaan? Toivottavasti edes biologia on hallussa...

Vierailija
2/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti lääkärien työttömyys on kasvussa. Tämän lisäksi myös moni lääkäreistä vaihtaa alaa ensimmäisen harjoittelun jälkeen, kun se terveyskeskuksen arki alkaa selvitä. Mistä tiedät, että sinusta tulee hyvä lääkäri jos jouduit 5 vuotta hakemaan? Toivottavasti edes biologia on hallussa...

Juuri näin, AP haiskahtaa henkilöltä, joka on hakenut tuonne epäpätevänä vuosikaudet vain sen takia, että saisi omien sanojensa mukaan "talouden kuntoon loppuelämäksi". Vaihda vielä alaa AP, ei tämä ole sinulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Sinulla on ainakin motivaatio aivan täysi 10! Sitä paitsi, lääkäreille on työpaikkoja missä päin maailmaa tahansa, jos ne Suomesta muka loppuisivatkin - niin ei tosin käy. Ja ainahan voit lähteä auttamaan: se apu mitä juuri sinä voit tarjota katastrofialueilla yms. on korvaamatonta!

Onneksi olkoon vielä kerran :D

Vierailija
4/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kertaa?! Toivottavasti tulee hyvä lääkäri... Niistä on todella pulaa.

Vierailija
5/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten  vielä kun pääset sieltä uloskin.

Vierailija
6/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, jotenkin arvastin, että tänne tulee näitä yltiönegatiivisia vastauksia. Onko tosiaan noin vaikea olla onnellinen tai edes neutraali jonkun toisen puolesta vai onko sitä kateutta niin helppo vaan ylläpitää kun on netissä? Tosi säälittävää, en aio antaa teidän viedä onneani. Minun tulevaisuuteni on valoisa ja se on hankittu todella kovalla TYÖLLÄ. Suosittelen teillekin niin ei tarvi olla kateellinen eikä negis! :)

AP

Vierailija
7/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!!! Älä välitä kateellisten kommenteista. Nauti tuosta tunteesta koko kesä. Syksyllä alkaa hauska fuksivuosi ja pääset työn touhuun, sitten alkaa erilainen aika. Rankkaa mutta antoisaa varmasti. :)

Vierailija
8/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Kohta alkaa massia tulla ovista ja ikkunoista! Muista sitten että menet töihin yksityiselle, ei julkiselle. Rahan tuloa ei voi estää! :)

Vierailija
9/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Älä muutu kusipääksi, kuten useimmat lääkiksessä muuttuvat.

Vierailija
10/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh mitä stereotypioita. Mielestäni sinulla on peiliinkatsomisen paikka (ja ehkä aika paljon kateutta puserossa) kun noin isolla pensselillä maalailet yhtä suurta ammattikuntaa. 

AP

11/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Kohta alkaa massia tulla ovista ja ikkunoista! Muista sitten että menet töihin yksityiselle, ei julkiselle. Rahan tuloa ei voi estää! :)

Mitä hiton väärää siinä on olla tyytyväinen, että kouluttautuu alalle, jolla voi elättää itsensä vs. mahdollisesti valmistua kortistoon? Onko ihmiset oikeasti noin kateellisia? :O

Minä valmistuisin Suomessa kortistoon ja se harmittaisi minua aivan älyttömästi. Miksei siis saisi olla iloinen, että se oma unelma-ala elättää toisin kuin esim. minun?

12/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole kusipäitä, se on sama mikä uusille poliiseillekin käy - supervoimia. Se laantuu siitä ajan myötä, kun tajuavat, että ei sitä oltukaan ihan niin päteviä kuin luulivat. Kuuluu asiaan :)

Vierailija
13/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa eikä sitä massia ainakaan helpolla työllä tule, niin kuin joillain aloilla. Kyllä lääkärit ovat palkkansa ansainneet!

Vierailija
14/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Tiedän tunteen kun luet hyvät tulokset :) Äläkä välitä negatiivisista kommenteista!

Vierailija
15/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Tiedän tunteen kun luet hyvät tulokset :) Äläkä välitä negatiivisista kommenteista!

Kiitos!

Koitan kovasti olla välittämättä, mutta silti kyllä hiukan sapettaa, että heti ensimmäisenä pitää täälläkin parin katkeran amiksen tulla avautumaan asioista, joista eivät ymmärrä hölkäsen pöläystä vain oman kateutensa takia...

AP

Vierailija
16/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton väärää siinä on olla tyytyväinen, että kouluttautuu alalle, jolla voi elättää itsensä vs. mahdollisesti valmistua kortistoon? Onko ihmiset oikeasti noin kateellisia? :O

Minä valmistuisin Suomessa kortistoon ja se harmittaisi minua aivan älyttömästi. Miksei siis saisi olla iloinen, että se oma unelma-ala elättää toisin kuin esim. minun?

Kuulepas rouva näsäviisas, on olemassa ammatteja joihin ei pidä hakeutua raha motivaattorina. Lääkäri on yksi sellainen. Siinä ammatissa mammona saisi tulla kaukana, kaukana muiden arvojen jälkeen.

Vierailija
17/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet suorittaa niinku pitääkin pakollisen harjoittelun ja erikoistuvat viiden vuoden kuluessa erikoislääkäriksi. Lääkärin ammatti on arvostettu ja tärkeä ammatti. Toki sairaalassa että tekevät myös tärkeää työtä sairaanhoitajat ja lähihoitajat ja mitä siellä onkaan. Kauan sulla meni ennenku pääsit. Onnittelut!!!

Vierailija
18/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä muuten tule.

Vierailija
19/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene sattumaa, että parasta hoitoa olen saanut yksityisillä lääkäreillä. Terveyskeskuksessa se on sellaista liukuhihnamenoa eikä lääkärit edes kuuntele mitä niille koittaa sanoa. Eivät tutki kunnolla, lykkäävät vain reseptiä kouraan. Tietotaito niinkin basicin sairauden kuten kilpirauhasen vajaatoiminta luokattoman huono, toisin kuin yksityisellä joka ei edes ole mikään kilpirauhasspesialisti vaan yleislääkäri kuten terveyskeskuslääkäritkin. Kokemukseni mukaan yksityisellä puolella lääkärit sentään kuuntelee mitä niille sanoo ja jaksaa olla asioistasi kiinnostuneita sen vastaanottoajan, toisin kuin terveyskeskuksessa. Yksityiset tutkivat kunnolla ja auttavat oikeasti. 

Vierailija
20/31 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepas rouva näsäviisas, on olemassa ammatteja joihin ei pidä hakeutua raha motivaattorina. Lääkäri on yksi sellainen. Siinä ammatissa mammona saisi tulla kaukana, kaukana muiden arvojen jälkeen.

Kyllä sitä rahaa saa helpommallakin, kuin lääkärin työstä! Jopa vähemmällä opiskelulla eikä tarvitsisi olla vastuussa ihmishengistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä