Ehdotelkaa erilaisia ruutuja hääbingoon
Netistä löytyvät valmiit on jotenkin tylsiä ja niin nähtyjä. Huumoria saa olla, ehkä jotain pikkutuhmaakin.
Kommentit (20)
Korvatkaa bingo kisalla jossa häävieraat voivat arvata kuinka pitkään liitto tulee kestämään.
Leikit ylipäänsä on niin nähtyjä. Antakaa olla.
Tässä ehdotus: mitään hääbingoa ei järjestetä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Hääbingo ei ole varsinaisesti mikään leikki. Siihen voi osallistua jokainen halukas, muut voivat jättää sen kokonaan huomioimatta.
Seuraavissa häissä annan morsiammelle lahjakortin 3 kerran käynnille mt-terapeutille.
Vierailija kirjoitti:
Korvatkaa bingo kisalla jossa häävieraat voivat arvata kuinka pitkään liitto tulee kestämään.
Jos sun liitto ei kestänyt, ei se tarkoita etteikö muilla voisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Hääbingo ei ole varsinaisesti mikään leikki. Siihen voi osallistua jokainen halukas, muut voivat jättää sen kokonaan huomioimatta.
Miksi ylipäänsä tuhlata aikaa tuollaisen järjestämiseen. Sama juttu kuin hääkarkit näprättynä johonkin tyllipussukkaan, täysin turhaa ja häiden onnistumisen kannalta täysin merkityksetöntä.
Minä EN pyytänyt hyväksyntäänne hääbingolle tai ehdotuksia muista ohjelmanumeroista. Jos ette voi ehdottaa niitä erilaisia ruutuja hääbingoon, älkää vastatko ollenkaan. Ok?
Pikkutuhmaa? Ääääh kiusalliset juhlat varmaan tiedossa....
Vierailija kirjoitti:
Minä EN pyytänyt hyväksyntäänne hääbingolle tai ehdotuksia muista ohjelmanumeroista. Jos ette voi ehdottaa niitä erilaisia ruutuja hääbingoon, älkää vastatko ollenkaan. Ok?
No byyhyyhyy. Yleinen palsta joten saat just sellaisia vastauksia mitä ihmisiä huvittaa sulle antaa. Et sellaisia mitä itse haluat. Ellei kelpaa niin suksi vaikkapa hevonvittuun. Ok?
Pikku-Jamppuli kaataa boolimajan.
Pikku-Jamppuli kaataa lautaspinon.
Pikku-Jamppuli kaataa tarjoilijan.
Kaaso kiukuttelee.
Bändi soittaa väärin.
Kaaso yrittää iskeä bändin solistin.
Ampiainen pistää anoppia.
Paarma pistää appiukkoa.
Bestman kaatuu nokkospuskaan kännissä.
Hääautosta on rengas tyhjä.
Kaaso suutelee väkisin bändin solistia.
Milloin hääbuumi menee ohi? Kesä ilman noloja juhlia ois mun mielestä aina bueno. Tökeröitä askastelupaskarteluita saattaa silti tulla ikävä 😝 .
mun mielestä google kuvahaulla on kivoja
En ymmärrä näitä "ei mitään leikkejä" -ihmisiä. Siis sellaiset leikit johon kaikkien on jotenkin pakko osallistua on inhottavia, mutta justiinsa tuommoinen että halutessaan voi osallistua johonkin leikkimieliseen kisaan, niin miksi ei? Ei kait sitä nyt tarvitse olla niin vakavamielinen ja ankea, juhlathan ne häät on eikä mitkään hautajaiset jossa ihmiset istuu hiljaa ja kuuntelee puheita...
Miten tätä hääbingoa pelataan?
Eikai tämä nyt ole joku kakun leikkaus ja rasti ruutuun? Kiva että häissä on jtn pöytäpuuhastelua.
Vierailija kirjoitti:
Leikit ylipäänsä on niin nähtyjä. Antakaa olla.
Mua aina ärsyttää, kun joku sanoo näin. Mun kaveripiirissä on ollut vasta yhdet häät, niissä ei ollut mitään leikkejä, koska kuulemma ne on niin noloja. Musta taas ois kiva päästä edes kerran osallistumaan kimpun heittoon, hääbingoon ja mitä näitä nyt on.
Meillä on häät kesällä ja kaipaan ideoita uusiin ruutuihin.
Bestman oksentaa, kaason pikkarit vilahtaa, anoppi haukkuu selän takana morsianta, hääleikit aiheuttavat myötähäpeää vieraille....
Joo sori, on vähän kuumetta.