Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidinmaitokoru! Uus ällöttävyyden huippu.

Vierailija
16.07.2016 |

Mulle tuli hiukan oksennusta suuhun kun kaveri esitteli miehensä hänelle hommanneen moisen.
Hyi helvetti. Mitä seuraavaksi?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo minusta ällöttäviä ole mitenkään, mutta en vain ymmärrä tuollaista ylivouhkaamista jostain imettämisestä. Se nyt on vain normaali tapa ruokkia vauva - ei sen kummempaa. Tuossa jos missä on tehty imettämisestä jotain aivan ylimaallisen ihmeellistä. Ei mikään ihme, että äideillä on paineita imetyksen onnistumisesta, kun siitä asiasta tehdään noin iso numero. 

Vierailija
42/63 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkö se ei olisi ällöttävää, jos tilalla olisi lehmän maitoa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo minusta ällöttäviä ole mitenkään, mutta en vain ymmärrä tuollaista ylivouhkaamista jostain imettämisestä. Se nyt on vain normaali tapa ruokkia vauva - ei sen kummempaa. Tuossa jos missä on tehty imettämisestä jotain aivan ylimaallisen ihmeellistä. Ei mikään ihme, että äideillä on paineita imetyksen onnistumisesta, kun siitä asiasta tehdään noin iso numero. 

Ikävä kyllä se vouhkaaminen voi olla hyvin tarpeellista. Minulla ei ollut mitään käsitystä imettämisestä ennen kuin aloin itse odottaa vauvaa. Korvike oli minun lähipiirissäni se normaali pienen vauvan ruoka, riippumatta olosuhteista. Muiden ihmisten imetysvouhkaamisen takia kiinnostuin aiheesta ja päätin imettää lastani, ja olen jokaiselle imetystä raivokkaastikin promoavalle kiitollinen. Nyt kun itse imetään onnistuneesti, tuntuu siltä että imetys on se normaali pienen vauvan ruokailutapa, ja korviketta annetaan jos imetys ei ole mahdollista. Tarvitsin ulkopuolista esimerkkiä tämän ajatusmalli omaksumiseen.

En tiedä sitten, mikä on tilanne muissa ikäryhmissä. Itse olen syntynyt -90 ja vauva on syntynyt tänä vuonna.

Voisin muuten ihan hyvin hankkia tuollaisen korun muistoksi. Ihan siitä ilosta, että olen saanut kokea mukavan vauva-ajan imetyksineen.

Vierailija
44/63 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali tapa ruokkia vauva - ja niin paljon muuta. Kirjoitin tuonne jo aiemmin, että mulla on kaksi onnistunutta imetystä takana ja niistä hienot muistot. Mun mielestä tuollainen koru olisi voinut olla hyvä muisto niistä. Ei se, että haluaa jostain asiasta muiston, tarkoita sitä, että se olisi jotain ylimaallista tai ihmeellistä. Paineita imetyksen onnistumisessa on ollut aina, varsinkin siihen aikaan, kun neuvolasta sai lähinnä huonoja neuvoja.

Vierailija
45/63 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi avasin ketjun, en olekaan vielä tutustunut synnytyslakkeihin. Jatkakaa.

Vierailija
46/63 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi siemennestekoru? Kondomin sisällä siemennestettä ja sitten kondomi solmulla kiinni ja kaulaketjuun roikkumaan.

Vierailija
47/63 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, ettei tällä palstalla juuri äitejä käy.

Imetys ei ole vain vauvan ruokkimista. Siihen kehittyy jännä suhde. Imetys on ihanaa. Se tuntuu kivalta (ei seksuaalisesti - tämäkin varmaan pitää erikseen sanoa) ja se on äidin ja lapsen välinen "the juttu". Moni tuntee haikeutta imetyksen loppuessa.

Äidinmaitokoru on eräs tapa käsitellä tuota haikeutta siitä ihanasta vaiheesta, kun lapsi on vielä pieni ja saa ravintoa, läheisyyttä, lohtua ja turvaa äidin rinnasta - kuten kuuluukin.

Aika kamalaa, että täällä äidinmaito rinnastetaan spermaan, kuukautisvereen ja ulosteeseen.

Tosiaan joo, kun imetyksen lopettamisestakin saa nykyään trauman..siis äiti ei lapsi :D :D nii veikee tää nykysuomi :D :D sairaseläkkeelle ja perheterapiaan vaan kaikki imetyksen lopettamisesta traumatisoituneet ja niitten lapset! Korut antamaan mitävitunlohtua :D

Terveisin lastaan 2v2kk imettänyt :D

Vierailija
48/63 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruumiskoruja on ollut jo pitkään. ruumis poltetaan niin korkeassa kuumuudessa, etta siita muodostuu "timantti" :-)

Vierailija
49/63 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkakoru olisi kivan jouluinen värinsä puolesta. Ystävänpäivälahjaksi taas sopisi vaaleanpunainen menkka-äidinmaitokoru.

Vierailija
50/63 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 jatkaa

Te tuutte olemaan pahasti pulassa, kun teidän lapset tulee teineiksi, eikä tarvi teitä enää juuri lainkaan, jos imetyskin on jo traumaattista. Mikään muu siinä ei traumaattista ole kuin sosiaalinenpaine, jota haette imetyksentuen fb-sivun fanaatikoilta.

Vierailija
51/63 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vasta koru, jolla on viesti!

Harmi vaan että se viesti on "äidinrakkauteni on kovaa ja kylmää kuin kivi ja elttaantui jo kauan sitten".

Vierailija
52/63 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee siis ajatuksena, materiaalista viis. Entä me, jotka ei koskaan voineet lastaan imettää? Omani joutui parin päivän vanhana teholle, eikä jaksanut syödä kuin pullosta. Lypsin yksin yöllä maitoa ja itkin ja kaipasin lastani. Pitäisikö meille tehdä oma koru kyynelistä?

Vierailija
53/63 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että onko ideat loppu vai onko niitä liikaa kun tuollaisia kehitellään.

Hammaskoru voisi olla myös ihqu; ensimmäinen irronnut hammas ja siitä näppärä koru tai korvikset. Tai syöpäkoru, osa poistettua syöpäkudosta vaikkapa riipukseen voitonmerkiksi voitetusta sairaudesta.

Vierailija
54/63 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhee siis ajatuksena, materiaalista viis. Entä me, jotka ei koskaan voineet lastaan imettää? Omani joutui parin päivän vanhana teholle, eikä jaksanut syödä kuin pullosta. Lypsin yksin yöllä maitoa ja itkin ja kaipasin lastani. Pitäisikö meille tehdä oma koru kyynelistä?

Sama. Lapsi yli viikon tarkkailuosastolla, ei jaksanut syödä itse joten maito meni letkulla mahaan, ja kotona imetys ei onnistunut joten korviketta piti antaa kun maitoa ei tullut.

Taidan myös ottaa sen kyynel korun.

Vierailija
55/63 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin muotia. Sylkevä tyttö ja pissapoika. Tää on taidetta juntit! Kehon eritteet ovat kuuminta hottia!

Vierailija
56/63 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se, että ihmiselle tulee oksennusta suuhun, on paljon iljettävämpää kuin jokin koru. Hengittää mädän ruuan ja vatsahappojen sekoitusta naamalleni. 

Mutta en siis itse sellaista hankkisi. Yhdentekevää, jos jollain sellainen on. 

Vierailija
57/63 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne korut on kauniita ja kaunis muisto. Kolmen lapsen äitinä imetysaikaa kertyy reilut 6 vuotta elämästä niin koru tuo muistoja mieleen.

Vierailija
58/63 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se yhtä iljettävä, jos se olisi vastikemaitoa? 

Vai onko olennaista, että se ei ole ihanan lehmän elimistöstä vaan naisen. 

59/63 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen joutsenkoru on mun mielestä nätimpi. :-D

http://not-the-life-i-ordered.blogspot.fi/2016/12/ammaa.html

Vierailija
60/63 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ällöttävä joo, mutta jäi ihmetyttämään, että miten tuo siis tehdään? Muutetaan äidinmaito kiveksi? Vai siis äidinmaito oikeasti säilötään sinne korun sisään? Kyllähän se ajansaatossa siellä pilalle menee, vai kuivataanko se sinne jotenkin? Kanniskella kaulakorussa homeista, pilaantunutta äidinmaitoa, voi miten ihanaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi