Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos kumppaninne käy exän synttäreillä ?

Rosa
16.07.2016 |

Poikaystävä eilen ilmoitti että hän on tänään menossa exän synttäreihin. Mä kyll sanoin että en tykkää tästä, mut hän on sitä mieltä miksi se on minulta pois ja miksi hän ei voisi käydä ystävän syntäreill :(
En halua erota tästä syystä mutta en halua myös olla okei tämän asian kanssa. Mulla ei oo mitään ongelma sen exän kanssa ja kiva ihminen mut silti ei tunnu kivalta että hän kävisi.
Kirjotin että kuulen teidän mielipiteitä tästä ja onko mä vaa liian herkkä ja yli reaktion ?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi heti teette johtopäätöksiä että oon lapsi tai teini. Olen ihan täysi-ikäinen nainen joka on mustasukainen.

Esim. Poikaystäväll oli synttärit siellä oli hänen kaksi exä mutta olin okei koska itse olin myös paikalla ja oli hänen synttärit.

Miks tuomitsette? Eks ole ihan inhimillistä tuntea myös näin? :(

Tää paha tunne on niin vahva tiedän se tulee vaikuttamaan meidän suhteeseen.

Sinun tekstisi ovat niin sekavia ja huonosti kirjoitettuja, että väkisinkin kävi mielessä, että peruskoulu on vielä pahasti kesken. Kirjoitustesi perusteella vaikutat max 14-vuotiaalta.

Mikäli olet ulkomaalainen ja Suomi ei ole äidinkielesi, ymmärrän oikeinkirjoituksen heikon tason. Jos Suomi on äidinkielesi, niin huhhuh...

Vierailija
22/24 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin häiritsisi tosi paljon. Tunnustan, oon tosi mustasukkainen ja niin on mun mieskin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ku tuli kotiin juhlista jätin hänet.

Ehkä teidän monien mielestä olen sekaisin ja lapsi... Voi ollakin.

Sanoin vaikka tiesit en halua meneväsi ja tiesit olen surullinen silti lähdit!

Sanoin ajattelemme eri tavalla asioista ja teit valinnan joka oli sun mielestä oikein joka ei en tulee koskaan olemaan okei jatkossakin haluat olla tekemisessä sun exien kanssa tämä tuo mulle pahamieltä ja mä en tarvitsee tätä mun elämään. Hyvää jatkoa....

Nyt voitte haukua mut pystyyn... Ehkä jään aina yksin mut uskon tämä oli oikea päätös.

Vierailija
24/24 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut supermustasukkainen nuoruudessani ja kas kummaa, poikaystävälle (tai no avomiehelle... että voikin muija, eli minä, olla typerä kun vuosia asuttu yhdessä ja silti ei luota vaikka MITÄÄN syytä ei ollut epäillä) riitti ja ero tuli.

Nyttemmin aikuisempana en jaksa olla mustis, toki varmasti olisin jos olisi ihan oikeita viitteitä ja syitä, mutta esim. hyvät välit exän kanssa ei todellakaan ole syy mustasukkaisuudelle. Nykyään aikuisempana itse asiassa herättää kysymyksiä ennemminkin se, jos exästä puhutaan rumasti ja sanotaan, että ei olla missään väleissä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme