Mitä tekisit jos kumppaninne käy exän synttäreillä ?
Poikaystävä eilen ilmoitti että hän on tänään menossa exän synttäreihin. Mä kyll sanoin että en tykkää tästä, mut hän on sitä mieltä miksi se on minulta pois ja miksi hän ei voisi käydä ystävän syntäreill :(
En halua erota tästä syystä mutta en halua myös olla okei tämän asian kanssa. Mulla ei oo mitään ongelma sen exän kanssa ja kiva ihminen mut silti ei tunnu kivalta että hän kävisi.
Kirjotin että kuulen teidän mielipiteitä tästä ja onko mä vaa liian herkkä ja yli reaktion ?
Kommentit (24)
"...en halua myös olla okei tämän asian kanssa."
Siinä se ongelma juuri onkin.
On ihan normaalia, että exät jää ystäviksi. Mene mukaan synttäreille!
Sinulla tuntuu olevan ongelmia itsetunnon kanssa. Jos et osaa luottaa poikaystävääsi, niin kannattaa lopettaa suhde hyvissä ajoin, ihan vaan molempien edun nimissä.
Miehet eivät ole vain ystäviä exän kanssa. Syystä olet huolissasi mutta et voi asialle mitään. Pitää varmaan exää ns varalla, mutta jos kitiset liikaa niin sinä olet exä.
Vierailija kirjoitti:
"...en halua myös olla okei tämän asian kanssa."
Siinä se ongelma juuri onkin.On ihan normaalia, että exät jää ystäviksi. Mene mukaan synttäreille!
Sinulla tuntuu olevan ongelmia itsetunnon kanssa. Jos et osaa luottaa poikaystävääsi, niin kannattaa lopettaa suhde hyvissä ajoin, ihan vaan molempien edun nimissä.
Niin miksi ap ei pääse synttäreille? Eikö ystävien tyttöystävät ole automaattisesti tervetulleita? Kumpi ei halua häntä paikalle, poikaystävä vai sen exä?
Tyttäreni syntymäpäivillä oli myös hänen exä. Ei ongelmaa. Hänen uusi tyttöystäväkin oli pyydetty muttei halunnut tulla.
Tytär ja exä ovat ystäviä, ovat tunteneet toisensa 8 vuotta, nykyään kuin sisko ja veli. Seurustelivat vähän yli kolme vuotta ja erosta aikaa lähes kaksi vuotta.
Minä uskon siihen että ystävyys on mahdollista eron jälkeen kun olen sen näillä nuorilla nähnyt toimivan. Olisi harmi jos uudet kumppanit yrittäisivät tuhota ystävyyden.
Minä olin aikoinaan silloisen miesystäväni kanssa hänen exänsä synttäreillä, mukavaa oli. Mielestäni täysin typerää tehdä tuollaisesta asiasta ongelma.
Ai mitä tekisin? Hm, varmaan kävisin kaupungilla, näkisin kavereita ja kävisin jossain syömässä sillä aikaa kun mies on siellä synttäreillä. Oletan, että ap on n. 15v kun tuollaisen vuoksi eroa pohtii. "Yli reakion" todellakin.
Ei mua haittaa. En nyt muista onko käynyt viettämässä synttäreitä, mutta lahjan on ainakin antanut. Ihan sama mulle. En koe asiaa mitenkään uhkana tai loukkaavana.
Eri asia sitten jos on jotenkin muutenkin exässä kiinni eikä ole päässyt yli.
Mutta ongelma on tässä ei kukaan mua pyytänyt vaikka tiedämme toisiamme.
Jos mua kutsuisi ehkä menisin. Mutta silti mun mielestä se ole niinkä normaali.
Enpä tekisi mitään. Mies käy eksänsä luona muutenkin, koska heillä on yhteinen lapsi(teini jo). Ei haittaa,koska tiedän olevani kaikin puolin parempi naisystävä :D Eksät on eksiä, useimmiten ihan syystä.
Itse kutsuin synttäreilleni, isompiin bileisiin, sekä ex-puolisoni että pitkäaikaisen kumppanin. Mukavaa oli, että hekin olivat porukassa mukana.
Miksi heti teette johtopäätöksiä että oon lapsi tai teini. Olen ihan täysi-ikäinen nainen joka on mustasukainen.
Esim. Poikaystäväll oli synttärit siellä oli hänen kaksi exä mutta olin okei koska itse olin myös paikalla ja oli hänen synttärit.
Miks tuomitsette? Eks ole ihan inhimillistä tuntea myös näin? :(
Tää paha tunne on niin vahva tiedän se tulee vaikuttamaan meidän suhteeseen.
"Mitä tekisit, jos kumppaninne...?" Asetat ap aika omituisen kysymyksen, jota en oikein tiedä, miten tulkita. Onko minulla siis jonkun toisen kanssa yhteinen kumppani? Päälauseessa siis sinuttelet, mutta sivulauseessa joko käytät monikkoa tai teitittelyä. Yritä nyt päättää, mitä kysyt.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä tekisit, jos kumppaninne...?" Asetat ap aika omituisen kysymyksen, jota en oikein tiedä, miten tulkita. Onko minulla siis jonkun toisen kanssa yhteinen kumppani? Päälauseessa siis sinuttelet, mutta sivulauseessa joko käytät monikkoa tai teitittelyä. Yritä nyt päättää, mitä kysyt.
Mene äidinkielen opettajaksi johonkin kouluun. Älä täällä yritä päteä.
Jos et luota poikakaveriin, eroa. Jos luulet että hän lähtee syntyäreille koska on ihastunut siihen vielä, tai meinaa pettää sua sen kaa, eroa.
Ei kumpikaan teistä.voi hyvin suhteessä jossa on mustasukkaisuutta ja epäluuloisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi heti teette johtopäätöksiä että oon lapsi tai teini. Olen ihan täysi-ikäinen nainen joka on mustasukainen.
Esim. Poikaystäväll oli synttärit siellä oli hänen kaksi exä mutta olin okei koska itse olin myös paikalla ja oli hänen synttärit.Miks tuomitsette? Eks ole ihan inhimillistä tuntea myös näin? :(
Tää paha tunne on niin vahva tiedän se tulee vaikuttamaan meidän suhteeseen.
Oletamme niin, koska viestistäsi välittyi mustavalkoisuus ja äärimmäiset ratkaisut. Syntymäpäiville osallistuminen harvalla aikuisella johtaa eroon tai edes ajatukseen siitä. Aikuiset yleensä ajattelevat laajemmin asioita.
No en tiiä, luultavasti pelaisin pleikkaria, ellei mua ole kutsuttu.
Asiat eivät ole aina niin helppoja :(
Tunteilla joskus ei voi mitään. Kokopäivän miettinyt ja yritän ajatella järkevästi mut en onnistuu.
Ja nyt ärsyttää ku tiedä en tykkää,mutta silti hän käy niissä synttäreissä.
Kerran jouduin pienen leikkauksen silloin myös hän lähti tekemään hänen kanssa heidän yksi projekti Lohjaan joka kesti puolipäivä.
En mäkään tykkäisi. Vaatisin valitsemaan minä vai ex. Hyvä tietää mahdollisimman pian, jos kumppani ei ole tosissaan suhteessa minuun.
Olet mustasukkainen ja ajat poikaystäväsi käytökselläsi pois. Jos olisin sinä, toivottaisin hyviä synttärin viettoja ja lähettäisin juhlakalulle terveisiä ja pohtisin kovasti miksi tämä on olevinaan niin iso asia että erokin käy mielessä. Oletan että olette ylä-asteella tai korkeintaan lukiossa.