Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut naiset lihoo tyylikkäästi

Vierailija
16.07.2016 |

Näin entinen poikaystäväni minulle kommentoi. Itselläni on ylimääräisiä kiloja ja täysin väärissä paikoissa eli minun olisi pitänyt osata lihoa 'tyylikkäästi' rinnat isommaksi ja peppu pyöreämmäksi niin että vyötärö olisi silti pieni. Just joo. Plastiikkakirurgilla käyneiltä sellainen onnistuu ei minulta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että jotkut lihovat ihan juuri oikeisiin paikkoihin mutta minulta se siis onnistuisi vain plastiikkakirurgilla käymisellä.

Ap

Vierailija
2/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko poikaystäväsi, että sinun olisi pitänyt osata lihoa eri tavalla vai keksitkö sen itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ihmiset olemme kuin pupu-ilmapalloja. Kun painamme 40 kg eli hyvin hyvin alipainoisina näytämme suht samalta. Sitten meihin aletaan pumppaamaan ilmaa (=rasvaa) ja alamme suurentua. Toisilla täyttyy ne pupun korvatkin aika pian, toisilla jää ne kokonaan täyttymättä. Samoin lihomisen kanssa. Läski asettuu mihin asettuu. Toisilla on aika pienet rinnat vielä huomattavan ylipainoisia ja takamus lättänä, mahaa vaan tulee, toisille ei tule reisiinkään, vaan ollaan kuin omena hammastikuilla, toisilla taas tulee nimenomaan raajoihin eli tulee paksut käsivarret, sääret ja reidet. Kaikkia mahdollisia versioita, myös kasvojen lihomisessa. Itse kuulu sarjaan kaikki keskivartalosta ulospäin lihoo, mutta keskivartalo jää paikoilleen. Pakko olla aina hoikkana, muuten näyttää ihan kamalalta!

Vierailija
4/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, geenit ei valitettavasti ole osaamisasia. Painon voi pitää kurissa, mutta lihotessa ei voi määrätä mihin rasva kertyy.

Vierailija
5/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko poikaystäväsi, että sinun olisi pitänyt osata lihoa eri tavalla vai keksitkö sen itse?

Koko parisuhde oli täynnä noita 'kannustavia' kommentteja ja sen vuoksi on exä. Että en keksinyt päästäni. Tuotakin se harrasti että väitti minun keksivän juttuja niin kuin olisin mielenvikainen eikä niin että hän on hyvin ilkeä ihminen.

Ap

Vierailija
6/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ihmiset olemme kuin pupu-ilmapalloja. Kun painamme 40 kg eli hyvin hyvin alipainoisina näytämme suht samalta. Sitten meihin aletaan pumppaamaan ilmaa (=rasvaa) ja alamme suurentua. Toisilla täyttyy ne pupun korvatkin aika pian, toisilla jää ne kokonaan täyttymättä. Samoin lihomisen kanssa. Läski asettuu mihin asettuu. Toisilla on aika pienet rinnat vielä huomattavan ylipainoisia ja takamus lättänä, mahaa vaan tulee, toisille ei tule reisiinkään, vaan ollaan kuin omena hammastikuilla, toisilla taas tulee nimenomaan raajoihin eli tulee paksut käsivarret, sääret ja reidet. Kaikkia mahdollisia versioita, myös kasvojen lihomisessa. Itse kuulu sarjaan kaikki keskivartalosta ulospäin lihoo, mutta keskivartalo jää paikoilleen. Pakko olla aina hoikkana, muuten näyttää ihan kamalalta!

Minä olen tuo omena. Mutta laihdun tästä vielä ja onnenksi joku muu tyyppi kuin exä pääsee sitten nauttimaan niistä tuloksista.

Ap

Vierailija
7/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihomisen jakautumiseen vaikuttaa toki geenit, mutta myös se, miksi lihoo.

Vierailija
8/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut hyväksyttävä paikka kerätä rasvaa onkin nykyään rinnat. Mutta harvassa ovat ne naiset, joilla tämä onnistuu. Yleensähän pienirintainen kerää rasvaa reisiin ja lantiolle. 

Vierailija
9/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, geeneistä kiinni. Itse olen tässä asiassa onnekas: lihon melko tasaisesti ja näytän ylipainoisenakin suoraan edestä katsoen sopusuhtaiselta. Sivulta katsoen kuitenkin huomaa, että vatsani alkaa pyöristyä heti rintojen alapuolelta. Kyljet ovat kauniit ja näyttää kuin minulla olisi vyötärö, vaikkei todellakaan ole. Motivaatio laihduttamiseen on olematon, kun vielä mieskin on sitä mieltä, että kaikkihan tykkäävät kurvikkaasta blondista :) (Olen lihonut, koska jouduin vamman takia lopettamaan liikunnan, ja kipeänä ei ruokavalio ollut mitenkään ihanteellinen.)

Vierailija
10/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun rintava nainen alkaa laihduttaa, niin yllätys, yllätys: ensimmäisen rasvat lähtevät rinnoista. Äkkiä ne upeat pallukat ovat kuin kansallispuvun taskut!

Vierailija
11/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kun rintava nainen alkaa laihduttaa, niin yllätys, yllätys: ensimmäisen rasvat lähtevät rinnoista. Äkkiä ne upeat pallukat ovat kuin kansallispuvun taskut!

Niin varmaan käy mutta se harmittaa vaan kun joutuu osteleen erikokoisia rintsikoita vähän väliä.

Vierailija
12/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tarvitsisi tuollaista asiaa kommentoida ääneen tyttöystävälle jollei se ole piikki? Miehet muuten vaan miettii naisten lihomisia ja tyylikkyyttä, as if.

Vierailija
13/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku lihonut tyylikkäästi? Eikä ole saanut noin viidestä ekstrakilosta negatiivista palautetta?

Ap

Vierailija
14/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväsi valehteli sinulle. Läski ei ole koskaan tyylikästä, mutta mammat yläpeukuttaa, koska ovat itse rumia vitun porsaita. Tämän takia tätäkin viestä alapeukutetaan.

Vierailija
15/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväsi valehteli sinulle. Läski ei ole koskaan tyylikästä, mutta mammat yläpeukuttaa, koska ovat itse rumia vitun porsaita. Tämän takia tätäkin viestä alapeukutetaan.

Meillä vitun rumilla porsailla on usein kuitenkin miellyttävämpi luonne. Ei tarvi olla koko ajan niin nälissä nälvimässä muita.

Vierailija
16/16 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme