Naapurin YH toi minulle itse tehtyjä leivoksia
Sanoi, että jäi yli kun muutama sukulainen oli kyläilemässä. En ole kyllä nähnyt vieraita autoja tässä pihassa tänään tai eilen. Hän on muutenkin jotenkin kummallisen avoin ja lämmin minua kohtaan, aina pysähtyy juttelemaan kanssani. Jotenkin säälittävä tapaus, vaikka hyvää varmasti tarkoittaakin; vajaa 3-kymppinen nainen kenen lapsi tuskin on tavannutkaan isäänsä, luulee että hänellä on jotain mahkuja minuun ja koittaa lahjoa leivoksilla.. Surkuhupaisaa.
M33
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luule. Hän on ystävällinen kaikille, myös luuserimiehille.
Olen DI ja tienaan 5500€/kk. Kuka olikaan luuseri?
Kyllä minä tunnistan, milloin nainen katsoo minua sillä silmällä.
AP
Ehehe-heh. Minun miehenikin on DI ja tienaa lähes tuplaten sen kuin sinä.
Oikeasti, pitäiskö sun kasvaa aikuiseksi. Ehkä juuri tämän takia olet sinkku?
"Miehesi tienaa"!! Mitä tekisit, jos miehesi lähtisi nuoremman matkaan. Vaikka sen ap:n tyrkyn yhärin?
Onko sulla AP käyny mielessä mitä viestiä annat tuolla: "pysähdyn naurattamaan hänen taaperoaan"?!?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin aikoinaan yh, ihan koska maailmassa ei vaan ollut yhtään miestä, josta olisin kiinnostunut tarpeeksi. Eli yh ei tarkoita samaa kuin helppo. Olen akateeminen ja tienasin hyvin ja pärjäsin erinomaisesti yksin. Ulkonäöltäni olin hyvä, pysäytettiin pari kertaa ja pyydettiin malliksikin. Olisin voinut viedä kutsuista ylijääneet pullat jollekin yksinäisen näköiselle ihmiselle myös, ilahduttaakseni jäntä ja koska en olisi silloin syönyt niitä itse, koska lasken kaloreita. Toivottavasti ap muisti käytöstavat ja kiitti kauniista eleestä.
Niin vastuunpuute ei estä tekemästä lapsia.
Haha. Miksi te vastaatte tälle idiootille, ihan sama teema viikosta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luule. Hän on ystävällinen kaikille, myös luuserimiehille.
Olen DI ja tienaan 5500€/kk. Kuka olikaan luuseri?
Kyllä minä tunnistan, milloin nainen katsoo minua sillä silmällä.
AP
Miksi asut itse läävässä tuolla palkalla, vai miten jollakin luuseri yh äidillä olisi varaa maksaa tuhansia euroja vuokraa/ostaa omakotitalo? Se tuttu on voinut vaikka tulla kävellen tai pyörällä. Kuulostat aika naapurikyylältä, jos kerran osaat kertoa milloin kenelläkin on vieraita. Mene itseesi, ja opettele niinkin alkeellinen asia kun ihmisten kunnioitus.
Vierailija kirjoitti:
DI:t on kyllä poikkeuksetta sellasia asberger-luusereita, että huhuh.
Noh, noh. Eipäs nyt yhden provon (oli mikälie) vuoksi mollata koko DI-kuntaa, ylintä valtiojohtoa mukaanlukien.
Se yrittää saada susta elättäjää itelleen ja mukulalleen. Ei ole realismin tajua sillä naisella paljoa: sää olet markkina-arvon huipulla kun se taas on päälle kolmekymppinen yhärikurppa.
Ei millään pahalla.