Naapurin YH toi minulle itse tehtyjä leivoksia
Sanoi, että jäi yli kun muutama sukulainen oli kyläilemässä. En ole kyllä nähnyt vieraita autoja tässä pihassa tänään tai eilen. Hän on muutenkin jotenkin kummallisen avoin ja lämmin minua kohtaan, aina pysähtyy juttelemaan kanssani. Jotenkin säälittävä tapaus, vaikka hyvää varmasti tarkoittaakin; vajaa 3-kymppinen nainen kenen lapsi tuskin on tavannutkaan isäänsä, luulee että hänellä on jotain mahkuja minuun ja koittaa lahjoa leivoksilla.. Surkuhupaisaa.
M33
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luule. Hän on ystävällinen kaikille, myös luuserimiehille.
Olen DI ja tienaan 5500€/kk. Kuka olikaan luuseri?
Kyllä minä tunnistan, milloin nainen katsoo minua sillä silmällä.
AP
Miksi asut köyhien yksinhuoltajien kanssa samassa talossa tai samalla asuinalueella jos olet niin paljon parempi?
Naapurin yh kuulostaa mukavalta ja ystävälliseltä ihmiseltä.
Sinä vaikutat huonostikäyttäytyvältä ja ylimieliseltä. Toivottavasti hän ei katsele sinua sillä silmällä, koska uskoisin että hän ansaitsee parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Pään sisältö tekee luuseriksi, ei tittelit tai pankkitilin saldon. Kaiken perusteella sinä olet luuseri. Sori.
Olen nähnyt sen ilmeen millä hän katsoo minua, kun astun audistani pihalle töiden jälkeen hyvin istuvassa puvussa ja siisteissä kengissä, ja taloyhtiön hiekkalaatikon ohi kävellessäni pysähdyn hetkeksi naurattamaan hänen taaperoaan.
AP
Tuntemani insinöörit eivät kulje puku päällä vaan työasuna usein farkut ja tosi rennot vaatteet.
Ap näyttää siltä, että herkut maistuu. Jatkossa naapurin yh:n ei tarvitse enää biojäteastiaa juhlien jälkeen käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Miksi asut köyhien yksinhuoltajien kanssa samassa talossa tai samalla asuinalueella jos olet niin paljon parempi?
Poikamiehelle erittäin fiksu tapa kerätä taloudellista puskuria jos asuminen halpaa.
Audimies asuu samassa talossa kuin nainen, jonka ammatti on yh. Audimies tienaa vähemmän kuin DI:t yleensä. Ehkä se on selittävä tekijä, miksi asuu yh:n kanssa samalla alueella.
Audimies on kolmekymppinen, mutta hyvin perillä siitä, että ketä käy yh:n luona ja milloin käy.
Näin perjantai-illalla audimiehellä on iltansa ilona se, että kirjoittaa vauva-palstalle pilkallisen viestin köyhästä yh:ta, joka toi hänelle leivonnaisia ikävään yksinäiseen iltaan, jolloin vain kyttää sitä yh:ta eikä ees lähde ulos.
Ketäköhän tuossa pitäisi eniten sääliä? Yh:ta, joka ehkä on ihastunut ( ihan turhaan, ap ei ole sen arvoinen) vai ap:ta, jonka elämän sisältönä 33v on audi ja se että on DI ( niin ja se kerrostalon kyttääjämummona toimiminen.)
Tällai myös yh:na saatan flirttailla miehelle ketä inhoan sisimmissäni, jos muita ei ole lähettyvillä. Pari päivää sit yhellä miehellä meinas tulla tippa linssiin, kun kerroin miten vastenmielisenä häntä pidän. Pelailen nyt takasin miehille ja aika hauskaahan tää on. Miestä en halua, kun viihdyn niin hyvin yksin. Joka päivä kiitollinen ettei tarvi kattella tommosia henkisesti nollassa olevia omassa kodissa.
Voi mikä luuseri olet ap. Olet todella säälittävä. Insinööri ja tyylikäs, hah hah! Sellaista yhdistelmää ei ole.
Se etuvetoinen rinkelikeula ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä.
Älä luule että olet mikään casanova koska kerran olet saanut ja menettänyt neitsyytesi 25-vuotiaana.
Kyttäilet parkkipaikkaa perjantaina, mikä macho! Olisinpa sinä. No ei todellakaan, haa hah hah haaa!🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓 Nörtttiiiiiiiiii!!!! En voi lopettaa nauramista.
T. Mies
Helppo nainen tyrkyllä. Jotenkin ällöö. Ketä kiinnostaa ylijääneet rasvapullat. Oliko ees tuoreita.
Kauheata. Enpä tajunnutkaan, että ystävällisyyteni on käsitetty noin oudosti. Ihan autoilla olivat sukulaiset liikkeellä, mutta ehkä sinä et huomannut, kun olit siellä "töissä"😋 En ole sinusta kiinnostunut. En ole epätoivoinen, niin että kuka tahansa kelpaa,vaikka olenkin yh. Ja lapseni muuten tapaa isäänsä, kun sinua näyttää se kiinnostavan... Maistuiko?
Jos se naapurin äiti on niin rohkea, että on
-saanut aikoinaan live elämässä miehen ja lapsia, ja uskaltanut jättää miehen, jos osoittautui huonoksi
- pärjää hyvin yksinkin
- omaa kavereita ja viettää sosiaalista elämää ja oli pitänyt kutsut, joihin leiponut hyvät tarjottavat
- kehtaa viedä loput ruuista jollekin ehkä vähän yksinäisen ha epäsosiaalisen näköiselle miehlle taloyhtiössä,
Niin hän on aina vahva ja elämässä hyvin pärjäävä tapaus. Toisin kuin ap, josta tulee kuva että hän on sellainen peräkamarin poika...
Yh-ämmät ovat rahan ja kullinhimoisia lut kia. Hyvä, ettet ottanut leivoksia, olisit herännyt myöhemmin ämmän alta jostain kellarikerroksesta. Itsesuojeluvaistosi pelaa.
Mä olin aikoinaan yh, ihan koska maailmassa ei vaan ollut yhtään miestä, josta olisin kiinnostunut tarpeeksi. Eli yh ei tarkoita samaa kuin helppo. Olen akateeminen ja tienasin hyvin ja pärjäsin erinomaisesti yksin. Ulkonäöltäni olin hyvä, pysäytettiin pari kertaa ja pyydettiin malliksikin. Olisin voinut viedä kutsuista ylijääneet pullat jollekin yksinäisen näköiselle ihmiselle myös, ilahduttaakseni jäntä ja koska en olisi silloin syönyt niitä itse, koska lasken kaloreita. Toivottavasti ap muisti käytöstavat ja kiitti kauniista eleestä.
Vierailija kirjoitti:
Olisit päässy panee!
Luuletko että insinööri osaisi ratkaista tämän yhtälön?
Ei, koska siinä on nainen.
Plop plop plop plop plop! Mistä näitä tyylitietoisia insinöörejä tulee?
🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓😬🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓😬😬😬🤓😬🤓😬😬😬😬😬😬🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓🤓
Aaahhahahahahhaahahaaa!
Kiitos insinööri, päiväni alkoi todella hyvin.
En tosiaan voi lopettaa nauramista.
Voi ei, minä olen vienyt leipomuksia ihan perheellisillekin naapureilleni ja olen yh, naisillekin. Mitähän minusta nyt ajatellaan?
Ai sulle on tullu 2 vuotta lisää...
Kauheita naapureita sulla.
Sulla ei oikeasti riitä älli muuhun kuin äitien ja naisten pilkkaamiseen?
Ymmärrätkö itse kuinka saamarin ääliö olet?
Miten voit saada nautintoa tästä?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, minä olen vienyt leipomuksia ihan perheellisillekin naapureilleni ja olen yh, naisillekin. Mitähän minusta nyt ajatellaan?
Ja mää en ole edes YH....mitä mun mieheni nyt sanoo???
Todellisuudessa olen työtön, koska en halua tehdä töitä ja tienaan työttömyskorvausta n. 550 € / kk. Naapuri siis leipoi minulle säälistä kun on nähnyt kuinka luuseri olen. En edes kiittänyt vaan ahmin leivokset heti ja löin oven kiinni. Hän vielä huusi oven takaa, että seksiäkin olisin saanut, mutta huusin takaisin "ei kiitos, olen runkannut tänään jo 5 kertaa".
Terveisin, AP