Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti ja löi - meneekö kostoni liian pitkälle?

Vierailija
15.07.2016 |

Mieheni on lyönyt minua pari kertaa ollessaan humalassa riitamme aikana. Toisella kerralla löin pääni kaappiin ja menetin hetkeksi tajuntani. Sen jälkeen olin sairaalassa pari päivää ja saikulla viikon. Pelkäsin hysteerisesti kaikkea. Mies toki pyyteli anteeksi ym. ja annoinkin asian olla.

Sitten, monta kuukautta tuon jälkeen sain tietää että mies on mennyt jakamaan itseään eli pettänyt minua. Siitäkin oli olevinaan pahoillaan ja itki minua takaisin. Otin takaisin, mutta sanoin että kestät sitten seuraukset.

Nyt olen monta kertaa viikossa haukkunut miestä joka asiasta, varsinkin hänen lapsuuden- ja nuoruudentraumoistaan. Alentanut häntä ja käskytellyt. Hän tekee kaiken mitä käsken, tuo vaikka ruuat sänkyyn ja vie takaisin ja siivoaa jos tyhjennän roskiksen lattialle.

Olen kertonut hänen sukulaisilleen mitä on minulle tehnyt ja väittänyt myös että hän on raiskannut minut. Nyt hänen sukulaisensa eivät enää halua olla hänen kanssaan missään väleissä. Töistä hän sai juttujeni takia potkut.

Joskus mietin että olen hirviö, mutta sitten muistan mitä tuo teki mulle ja tajuan että ehkä en olekaan. Oppiipahan olemaan. Meneekö kostotoimenpiteeni kuitenkin yli? Käy niin sääliksi tuota ihmistä, joka kuitenkin on ihana, herkkä ja kaunis sisältä ja ulkoa. Ei ole yhtään kivaa romuttaa tuollaisen itsetuntoa, mutta toisaalta pahalta (itseäni kohtaan) tuntuisi sekin, että annan lyönnit ja huoraamiset anteeksi ja jatkan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Mielipiteitä...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte molemmat vajakeilta. Mitä helvettiä kuvittelet saavasi toiminnallasi? Koston? Kuulostat vain katkeroituneelta ja kaivat kuoppaa itsellesi.

Valehtelit raiskauksesta? Melkein tekisi mieli sanoa, että ei ihme että mies on tehnyt, mitä on tehnyt.

Toivottavasti tämä oli provo.

Vierailija
22/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä Porvoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei olla edes wt. Mies akateeminen ja itsekin olen yliopistossa. Lapsia ei olla hankkimassa. Päällepäin varmaan ihan normaali ja hyvin pärjäävä pariskunta. Päässä vippaa molemmilla, kyllä, mutta eivätkös mt-ongelmat nyt ole aika yleisiä. 

AP 

Oletko tosissasi?

Vierailija
24/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noin kusipäätä saa vähän lyödäkin.

Vierailija
25/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein miehelle. Olis miettinyt siinä vaiheessa kun pettää ja mätkii naistaan sairaalakuntoon. Jätä se kun mies on täysi ihmisraunio.

Vierailija
26/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jota tuossa eniten satutat, olet sinä itse. Lähde suhteesta ja rakenna itsellesi terve elämä ilman tuota tyyppiä. Tuhoatte henkisesti vaan toinen toisenne.

Vierailija
27/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
28/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ämmä oot ei muuta.

No eikö väkivaltaisille pettäjille kuulukin olla ämmä? 

AP 

Ei, koska sulla oli mahdollisuus jättää se. Oot edelleen ämmä.

Vierailija
29/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosto on ollut hyvä, mutta eikö nyt ois aika kruunata toi kosto sillä että vaan jätät ton miehen yhtäkkiä. joku päivä kun se ei oo kotona viet kamasi pois. koska mitä järkeä tollasessa suhteessa on elää.

Vierailija
30/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alku.

Vierailija
31/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ja eroa. Vai meinasitko ärsyttää miestä siihen pisteeseen että tappaa sinut?

Vierailija
32/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin aikoinani liitostani lätkimään, kun oli kännitappeluita ja tapeltiin oikein kunnolla. Exä lähti mökkilomalle kaveriporukalla, minä pistin kamani kasaan ja muutin isän luo väliaikaisesti. :) Turhaa itkeä pillitti perään myöhemmin. Nykyään oon todella onnellisessa suhteessa, ei väkivaltaa tai turhaa toistensa syyttelyä. Ollaan tiimi mieheni kanssa ja rakastetaan toisiamme. Ap, älä helvetissä mene pitemmälle enää. Hanki parempi elämä.