Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti ja löi - meneekö kostoni liian pitkälle?

Vierailija
15.07.2016 |

Mieheni on lyönyt minua pari kertaa ollessaan humalassa riitamme aikana. Toisella kerralla löin pääni kaappiin ja menetin hetkeksi tajuntani. Sen jälkeen olin sairaalassa pari päivää ja saikulla viikon. Pelkäsin hysteerisesti kaikkea. Mies toki pyyteli anteeksi ym. ja annoinkin asian olla.

Sitten, monta kuukautta tuon jälkeen sain tietää että mies on mennyt jakamaan itseään eli pettänyt minua. Siitäkin oli olevinaan pahoillaan ja itki minua takaisin. Otin takaisin, mutta sanoin että kestät sitten seuraukset.

Nyt olen monta kertaa viikossa haukkunut miestä joka asiasta, varsinkin hänen lapsuuden- ja nuoruudentraumoistaan. Alentanut häntä ja käskytellyt. Hän tekee kaiken mitä käsken, tuo vaikka ruuat sänkyyn ja vie takaisin ja siivoaa jos tyhjennän roskiksen lattialle.

Olen kertonut hänen sukulaisilleen mitä on minulle tehnyt ja väittänyt myös että hän on raiskannut minut. Nyt hänen sukulaisensa eivät enää halua olla hänen kanssaan missään väleissä. Töistä hän sai juttujeni takia potkut.

Joskus mietin että olen hirviö, mutta sitten muistan mitä tuo teki mulle ja tajuan että ehkä en olekaan. Oppiipahan olemaan. Meneekö kostotoimenpiteeni kuitenkin yli? Käy niin sääliksi tuota ihmistä, joka kuitenkin on ihana, herkkä ja kaunis sisältä ja ulkoa. Ei ole yhtään kivaa romuttaa tuollaisen itsetuntoa, mutta toisaalta pahalta (itseäni kohtaan) tuntuisi sekin, että annan lyönnit ja huoraamiset anteeksi ja jatkan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Mielipiteitä...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti löytänyt idiootin.

Vierailija
2/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ainakin jo riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo

Vierailija
4/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...ihana, herkkä ja kaunis sisältä ja ulkoa." Aaahhaahhaaahh!!!

Vierailija
5/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon tällä tarinalla.

Vierailija
6/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat täysin sekaisin. Suosittelen eroa ja terapiaa. Varmaan tuntuu ihan tyydyttävältä päästä "kostamaan", mutta haloo nyt.

Vierailija
7/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että olette onnellisia <3 <3 <3

Vierailija
8/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trashtrashtrash

Vierailija
9/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo.

Vierailija
10/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu nyt kyllä vaan jätät sen ja pistät pääsi kuntoon ja unohdat koko ukon. Mitä järkeä tuossa paskassa on?

Vierailija
11/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän, että sinä olet syyllistynyt rikokseen: olet valhdellut miehen raiskanneen sinut.

Ja sitten toinen asia. Miksi et lähtenyt suhteesta kun ensimmäisen kerran löi? tiet varmaan rikosilmoituksen?

Kuulostaa kyllä siltä, että te molemmat ansaitsette toisenne.

Vierailija
12/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta

Vierailija
13/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa saa potkut työpaikastaan, jos vaimo kertoo miehen pettäneen?

Vierailija
14/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, oletko tosissasi? Erotkaa samantien ja hakeutukaa molemmat tahoillanne ammattiauttajien puheille.

Vierailija
15/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmä oot ei muuta.

Vierailija
16/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia toimintaa WT-perheissä. Toivottavasti hankitte kohta muutaman muksunkin tuosta hienosta perhe-elämästä nauttimaan.

Vierailija
17/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä tossa sun kostamisessa. Ihan älytöntä. Jos et voi jatkaa normaalisti elämää ja antaa anteeksi niin varmaan sitten jätät sen miehen etkä ala tuollaiseen!

Vierailija
18/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta tohon kuin sixpakki kainaloon lähikaupasta ja lapsia tekemään.

Vierailija
19/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ämmä oot ei muuta.

No eikö väkivaltaisille pettäjille kuulukin olla ämmä? 

AP 

Vierailija
20/32 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei olla edes wt. Mies akateeminen ja itsekin olen yliopistossa. Lapsia ei olla hankkimassa. Päällepäin varmaan ihan normaali ja hyvin pärjäävä pariskunta. Päässä vippaa molemmilla, kyllä, mutta eivätkös mt-ongelmat nyt ole aika yleisiä. 

AP