Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nyt epätoivoista "laihduttajaa"

Vierailija
01.07.2008 |

Sain lähtöpainostani (95,6) pudotettua 5 kiloa noin viidessä viikossa. Kilot lähivät yllättävn helposti, pyöräilin työmatkat (7,5 km/suunta) ja söin kuten ennenkin. Nyt alkoi kahden kuukauden loma kaksi viikkoa sitten, ja kahdessa viikossa kaikki kilot tullut takaisin (tai no paino tällä hetkellä 95.0) Olen siis yrittänyt korvata nuo pörämatkat lenkkeilemällä. Että mua vituttaa. Olin iin ylpeä itsestäni, kun kilot kerrankin oikeasti lähtivät, ja olin varma, että pääsen vielä alle 80 kg, mikä on tavoite. Nyt paino van nousee ja nousee. Nyt olen jo siinä pisteessä, että olen melkein luovuttanut. Ei näytä laihdutus/elämäntapamuutos koskaan onnistuvan minulla, ehkä vaan annan itseni paisua 200 kiloseksi ihan suosiolla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa painon tippuvan. Noudata ns. lautasmallia ja syöt vain yhden lautasellisen ruokaa per ateria, ei santseja. Paljon vihanneksia, hedelmiä, marjoja, kasviksia eri muodossa. Jos olet ennen syönyt aterialla 4 perunaa, syöt nyt vain 2 jne. Kahvin kanssa syöt vain yhden keksin, et puolta pakettia. Kyllä siihen pystyy, jos tosissaan haluaa. Jos on nälkä, juo vähäkalorista marjakeittoa, syö näkkileipää jossa päällä salaattia ja kurkkua tms., ei se mitenkään mahdotonta ole. Älä syö liian vähän, vaan sopivasti niin, että nälkä ei kurni. Tsemppiä.

Vierailija
22/22 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä tosiaankaan mitään hetkellistä diettiä, niin lämpimästi 2,5 vuoden kokemuksella voin suositella tätä:

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Ateriamatriisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi