Pieni kusipäisyys naisessa viehättää miestäkin
Ei kannata olla liian lälly ja naisellinen, mielistelevä. Itse myönnän olevani toisinaan aikamoinen kusipää ja etenkin tietyissä asioissa, miehet ovat tykänneet. Jos eivät tykkää en välitä, mutta usein se menee niin ettei sellaisesta voi olla tykkäämättä, joka on vain oma itsensä eikä yritäkään miellyttää kaikkia.
Nainen, opettele käyttäytymään kuin alfamies, niin saat kaikki miehet suutelemaan jalkojasi.
Kommentit (26)
Miehissä on suuri turn on kun on suuri kusipää. Mitä kusipäisempi sen hanakammin naiset innostuu.
Joo, olen elävä esimerkki siitä, ettei mielistelyllä ja kiltteydellä mitään vakavaa suhdetta saa. En ole tähänkään päivään saakka saanut mitään kunnollista suhdetta, vaan ainoastaan kevyitä seksisuhteita.
Kerran kun olin treffeillä miehen kanssa, joka osoittautui epäkiinnostavaksi, aloin käyttäytymään jossain kohtaa treffejä kusipäisesti/diivamaisesti, niin yllätyin todella kun mies jäi pitkään perään haikailemaan, ja kyseessä tosiaankin oli vain yhdet hassut treffit.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on suuri turn on kun on suuri kusipää. Mitä kusipäisempi sen hanakammin naiset innostuu.
Älä yleistä. Sinänsä hyvä kun parhaat empaattiset miehet meille fiksuille ja upeille naisille jää jäljelle kun pissiskanalauma ottaa jo nuorella iällä riesakseen kusipäät.
Näennäisesti kiltti, ystävällinen nainen voi myös olla täysi kusipää!
No tuosta "kusipäisyydestä" toteaisin että vakka kantensa valitsee.
Ja seura tekee kaltaisekseen.
Onnea vaan valitsemalleen tielle.
Minä kierrän kusipäät kaukaa. Niin naiset kuin miehetkin.
Seurustelen vain ystävällisten ja rehelllisten kanssa.