Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni kusipäisyys naisessa viehättää miestäkin

Vierailija
15.07.2016 |

Ei kannata olla liian lälly ja naisellinen, mielistelevä. Itse myönnän olevani toisinaan aikamoinen kusipää ja etenkin tietyissä asioissa, miehet ovat tykänneet. Jos eivät tykkää en välitä, mutta usein se menee niin ettei sellaisesta voi olla tykkäämättä, joka on vain oma itsensä eikä yritäkään miellyttää kaikkia.

Nainen, opettele käyttäytymään kuin alfamies, niin saat kaikki miehet suutelemaan jalkojasi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kierrän kusipäät kaukaa. Niin naiset kuin miehetkin.

Seurustelen vain ystävällisten ja rehelllisten kanssa.

Vierailija
22/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on suuri turn on kun on suuri kusipää. Mitä kusipäisempi sen hanakammin naiset innostuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen elävä esimerkki siitä, ettei mielistelyllä ja kiltteydellä mitään vakavaa suhdetta saa. En ole tähänkään päivään saakka saanut mitään kunnollista suhdetta, vaan ainoastaan kevyitä seksisuhteita.

Kerran kun olin treffeillä miehen kanssa, joka osoittautui epäkiinnostavaksi, aloin käyttäytymään jossain kohtaa treffejä kusipäisesti/diivamaisesti, niin yllätyin todella kun mies jäi pitkään perään haikailemaan, ja kyseessä tosiaankin oli vain yhdet hassut treffit. 

Vierailija
24/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on suuri turn on kun on suuri kusipää. Mitä kusipäisempi sen hanakammin naiset innostuu. 

Älä yleistä. Sinänsä hyvä kun parhaat empaattiset miehet meille fiksuille ja upeille naisille jää jäljelle kun pissiskanalauma ottaa jo nuorella iällä riesakseen kusipäät.

Vierailija
25/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näennäisesti kiltti, ystävällinen nainen voi myös olla täysi kusipää!

Vierailija
26/26 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuosta "kusipäisyydestä" toteaisin että vakka kantensa valitsee.

Ja seura tekee kaltaisekseen.

Onnea vaan valitsemalleen tielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän