Mitä superfoodeja syötte?
Haluaisin itse syödä enemmän mutten osaa aloittaa, liikaa erilaisia :D
Kommentit (39)
Mustikoita minäkin ja keväisin napsin kuusenkerkkiä.
Mustikka ja puolukka on käytössä :)
ap
Marjoja, suklaata, kananmunia, tomaattia......
Mustikoita, tyrnimarjoja, parsakaalia, pellavansiemeniä
Vieläkö se yksi superfoodeja mainostanut viidakkomies tjsp. elää?
Mustikoita minäkin. Niistä tulee maailman parasta smoothieta, terveellistäkin, jos ei laita sokeria!
Tosiaan marjoja, nekin välillä tuntuu kalliilta opiskelijalle, joten en mitää ihmeellisyyksiä syö.
Tyrnimarja! Kiitos :)
Raakasuklaa silloin tällöin kyllä ihan hyväksi kai. Tomaatti ja parsakaali terveellistä ja käytän kyllä mutta ei taida olla superfood:)
ap
Mustikoita, kauraa ja chiaa. Mangososeeseen tehty chiapuuro on oikeesti mun herkkua, en siis syö sitä siksi, että hifistelisin trendikkäällä chialla tms. On herkullista, täyttävää ja ummetuksesta kärsivälle helpottavaa.
Acaita olen syönyt päivittäin useita vuosia. Aika lähellä mustikkaa, mutta on vielä mustikkaakin ravinnerikkaampi, marja taitaa kasvaa jossain Etelä-Amerikassa. Yhtään flunssaa ei ole ollut n. 5 vuoteen, en tiedä tietenkään liittyykö se varmuudella marjan syöntiin vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan marjoja, nekin välillä tuntuu kalliilta opiskelijalle, joten en mitää ihmeellisyyksiä syö.
poimi metsästä?
Vierailija kirjoitti:
Acaita olen syönyt päivittäin useita vuosia. Aika lähellä mustikkaa, mutta on vielä mustikkaakin ravinnerikkaampi, marja taitaa kasvaa jossain Etelä-Amerikassa. Yhtään flunssaa ei ole ollut n. 5 vuoteen, en tiedä tietenkään liittyykö se varmuudella marjan syöntiin vai ei.
Acaista olen huomannut myös sen että se piristää mielialaa.
Parsakaali on ainakin jossain listoissa ykkönen mitä tulee ravintorikkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Tyrnimarja! Kiitos :)
Raakasuklaa silloin tällöin kyllä ihan hyväksi kai. Tomaatti ja parsakaali terveellistä ja käytän kyllä mutta ei taida olla superfood:)
ap
Kyllä on superfood.
Vierailija kirjoitti:
Parsakaali on ainakin jossain listoissa ykkönen mitä tulee ravintorikkauteen.
Okei no se :) mutta tomaatti kai vettä suurimmaksi osaksi.
ap
Ketjua avatessa meinasin trollina kirjoittaa "mustikoita", mutta se sanottiinkin jo monta kertaa. Ei kai kukaan ole tosissaan kirjoittaessaan niin...
Onko marjat nykyään superfoodeja... en halua tietää missä mennään 20 vuoden päästä.
Fazerin suklaalevy -> superfood.
Saarioisten paskainen laatikko -> superfood.
Mustikkaa