Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan teistä vain jäänyt nuoruuden parisuhteeseen vaikka on tiennyt jo silloin että se on virhe

Vierailija
14.07.2016 |

Miten näette tulevaisuutenne? Miten kestätte katumustanne kun ette uskaltaneet erota missään elämän risteyskohdassa kuten muut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin takaisin kotipaikkakunnalleni ja täällä on montakin tuollaista avioparia; nuoruuden kyyhkyläisiä jotka jäivät tänne, menivät naimisiin ja tekivät lapsia. Ympyrät niin pienet että ahdistaa mutta erota ei voida. Osa panee ristiin niin että hetekan jouset vaan vinkuu, mutta ero. Ero on se kauhistus...

Vierailija
2/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Joskin erosin lopulta vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Joskin erosin lopulta vuosi sitten.

Tuntuu pahalta lukea viestisi, koska en uskonut, että tiesit koko avioliittomme ajan, että suhteemme oli virhe. Mielestäni meillä oli monien vuosien ajan hyvä parisuhde.

-Ex-miehesi-

Vierailija
4/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 18-vuotiaasta 35-vuotiaaksi saman miehen kanssa, mutta sitten lähdin. Ei ollut helppoa, mutta en ole katunut ja nyt elämä täysin erilaista. Paaaaaljon parempaa.

Vierailija
5/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin kertaa jäin turhan pitkäksi aikaa parisuhteeseen vaikka jo melko alussa tiesin että ei tää nyt ole kyllä ihan sitä mitä haluaisin. En enää kadu, oli niissä suhteissa paljon hyvää ja oppikin jotain mutta vähän jänskättää että teenkö taas saman virheen, että otan ensimmäisen (ja mahd. ainoan ainakin sillä hetkellä) joka on kiinnostunut minusta. Vähän karsastan koko ajatusta seurustelusta vaikka kyllä toivoisin kovasti löytäväni sellaisen ihmisen johon oikeasti rakastuisin ja olisi hyvä olla siinä suhteessa....

Vierailija
6/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... olin tosi nuori kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa. Omalta osalta intohimo hiipui nopeasti.

Mies pääsi lääkikseen (seurusteltiin silloin jo) ja tiesin, että hän pystyy takaamaan elintason jonka haluan (oma alani on freelance hommia käytännössä huonolla palkalla, vaikka on maisterin paperit). Tätä nykyä hänellä tohtorin tutkinto lääketieteesä. Joskus pohdin eroa, mutten uskalla.

Mies on kyllä tosi ihana, välittää minusta paljon, pussaa ja tulee halaamaan, hoitaa lapsia ja kotia, tekee ruokaa usein ja fiksu. En tunne intohimoa, mutta välitän kyllä jollain tasolla miehestäni. Vaikea pukea sanoiksi.

Vierailija
7/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/8 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jäädä huonoon suhteeseen..