Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto kun on tyhjä olo kun kivasta miehestä ei kuulu mitään :(

Vierailija
14.07.2016 |

Kivaa oli kun tutustuttiin mut jäi sellaiseen "palataan" -asenteeseen hänen puoleltaan viestittely myöhemmin...

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get over it

Vierailija
2/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin sanottu kuin tehty. En siinä tilanteessa edes arvannut että olisin ihastunut tai mitään vastaavaa, mutta ilmeisesti näin kävi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?! Oletteko siis viestitelleet vai ette?!

Vierailija
4/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpommin sanottu kuin tehty. En siinä tilanteessa edes arvannut että olisin ihastunut tai mitään vastaavaa, mutta ilmeisesti näin kävi :(

Siis miten kävi? Istut ja odotat viestiä laittamatta sitö itse?

Vierailija
5/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh?! Oletteko siis viestitelleet vai ette?!

Ollaan ja viimeksi hän sanoi että palataan (ei nyt ihan tuolla sanamuodolla mutta kuitenkin)...

Vierailija
6/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viesti

Vierailija
7/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joo laittelin minäkin viestiä, mutta häneltä tuli viimeisenä "palataan" eli koska, en viitsi tuppautua. Sovittiin siis jotain joskus hamassa tulevaisuudessa tapahtuvaa.

Vierailija
8/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sille viesti

No enkä kun aikoi palata asiaan myöhemmin. Mutta voihan olla ettei tuota myöhempää koskaan tulekaan, en minä tiedä. Annoin kyllä ihan selväsanaisesti ymmärtää olevani kiinnostunut jatkoistakin. Ja siis ihan hyvässä hengessä viestiteltiin tähän viimeiseen asti.

Vierailija
9/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ainakaan itse laita viestiä vaan itket täällä ja odotat että mies laittaa joskus sitä viestiä. Voi olla taas naisten elämä vaikeaa

Vierailija
10/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joo laittelin minäkin viestiä, mutta häneltä tuli viimeisenä "palataan" eli koska, en viitsi tuppautua. Sovittiin siis jotain joskus hamassa tulevaisuudessa tapahtuvaa.

Tämä tapahtu tunti sitten?

Vierailija
11/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtu tunti sitten?

Ei, on siitä jo muutama päivä :D

Vierailija
12/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä omaa elämääsi. Mikä vaivaa naista, jonka hyvä olo riippuu siitä, että lähettääkö mies viestin? En ymmärrä. En.

Vierailija
13/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et todellakaan ainakaan itse laita viestiä vaan itket täällä ja odotat että mies laittaa joskus sitä viestiä. Voi olla taas naisten elämä vaikeaa

No en tietenkään, en minä hänen elämäntilanteestaan tiedä onko töissä tai mitä hyvänsä. Ei ilmeisesti perhettä ainakaan mutta mistä minä sen tietäisin varmaksi...

Vierailija
14/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä omaa elämääsi. Mikä vaivaa naista, jonka hyvä olo riippuu siitä, että lähettääkö mies viestin? En ymmärrä. En.

Ei kun haluaisin nähdä ja tutustua paremmin jne...

Vierailija
15/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet kuitenkin nyt fiksu etkä pommita miestä vesteillä. Viime aikoina täällä on koitettu opastaa paria jankkaajastalkkerinaista...

Vierailija
16/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe sidukalle!

Vierailija
17/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että olet kuitenkin nyt fiksu etkä pommita miestä vesteillä. Viime aikoina täällä on koitettu opastaa paria jankkaajastalkkerinaista...

Juu olen tämän virheen joskus ennen itsekin tehnyt...

Vierailija
18/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähe sidukalle!

Ei se sidukka tätä tyhjyyttä poista.

Vierailija
19/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies ei ollut sua varten. Lennosta uus kierrokseen jos löytyis vielä parempi. Aina on tarjontaa 😊

Vierailija
20/58 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies ei ollut sua varten. Lennosta uus kierrokseen jos löytyis vielä parempi. Aina on tarjontaa 😊

Jaa sen tietää näin äkkiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi