Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidänkö hyvän miehen vai etsinkö kipinää?

mitämieltä?
14.07.2016 |

Olemme olleet mieheni kanssa breikillä ja nyt pohdimme eroammeko vai palaammeko yhteen.

Mies haluaisi palata yhteen, minä epäröin. Meillä on lapset, kaikki ihan ok hyvin, tulemme hyvin keskenämme toimeen, seksikin ok, mutta kipinä on täysin kateissa. Breikin aikana minulla oli kolme seksisuhdetta, joissa kaikissa oli mukavasti kipinää. Tuskin tunsin sellaista mieheni kanssa edes alkuvaiheessa. Kaikki ovat myös ihmisenä muuten kiinnostavia, mutta eivät oikein elämäntilanteensa puolesta sopivia (paitsi ehkä yksi). Lisäksi olen ollut pitkään rakastunut yhteen varattuun mieheen. Olen hyväksynyt että en häntä saa, mutta jos tilanne olisi eri niin vaihtaisin mieheni tähän mieheen milloin vain.

Jatkanko siis turvallisessa ok avioliitossa hyvän miehen kanssa ja yritän saada sen toimimaan, unohtaa kipinät ja ihastumiset muihin vai hyppäänkö tuntemattomaan ja otan riskin yksinjäämisestä löytääkseni elämäni rakkauden ja kipinän?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja kokeneemmilta otetaan vastaan.

Itse en siis ole koskaan seurustellut kenenkään muun kuin mieheni kanssa, joten ei ole kokemusta millainen suhde jonkun muun kanssa voisi olla. Ja olen ollut mieheni kanssa pitkään yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi