Muistaako joku muu ikäloppu KISS FM tai MIXin chätit?
Silloin kun minä olin nuori niin siellä tuli kyllä vietettyä aikaa jos nettiyhteys antoi myöten :D Alla pari kuvaa näistä jos joku ei muista!
http://1.bp.blogspot.com/-LwNuB1ywYO8/UvyZaFRAWJI/AAAAAAAAC3c/ugRDnjrWX…
http://2.bp.blogspot.com/-9Es7V2WjsWk/VS6a2Flb4oI/AAAAAAAALJM/31Px0yGsl…
Kommentit (63)
Itse hengailin enemmän Jyrkin chattissa sekä Soneraplazan huoneissa :) miksiköhän noi kuukahti niin nopeasti. Soneraplazan paikka oli ihan kiva.
Mix! Muistan kun olin 7-8v(?) ja aina toinen valitti ku kesti kirjottaa :D Monet lähti pois siitä privatesta ku ei jaksanu odottaa kirjotusta :D Heh, hyviä muistoja.
oo! muistan. Kissin chatissa tuli höpötettyä. oon 30.
Millanen oli Soneraplaza? Tuli hämärä mielikuva paikasta. Oliko ihan "normi" chat vai hahmoja?
Kississä olin monesti jollain nickillä tyylii Sexangel. Tuli paljon kirjoittajia.
Kissin linna oli meidän pahin kilpailija. T: tosi nörtti articin keskiajalta.
Huvittaa tuo ikäloppu, onkohan täällä paljonkin kaltaisiani ikäloppuja joiden nuoruudessa ei ollut koko nettiä? Olen ollut siinä käsityksessä että meitä on paljonkin täällä.
Mä en muista Soneraplazaa ainakaan kuvan muodossa. Mixin ja Kissin kyl muistan. Tuosta kuvasta kyllä yllätyin että jo silloin olin MOBIILIchat.. :D
Mixissä tuli joskus käytyä :'D
En muista oliko siellä samalla sivustolla joskus kans semmonen pingviinichätti tai jotain?
Sit jippiissä oli chat huoneita, en muista nimiä, mut kuumotti kakarana mennä johki k-18 kinky chättiin missä oli joku s&m teema ja mitä niitä nyt oli... xD
Ja aina esitettiin vanhempia mitä oltiin ja ei varmaan yhtään epäilyttäny kun aina eka kysymys joku "Kuin iso muna sulla on?"
Kuolen nauruun!
Ja jossain oli joku pikachattiki lapsille, pokemon aiheinen, oisko seki ollu jippii? Voi niitä aikoja...
Olen ollut miljoonassa touhussa miljoonalla nickillä.
Missä on Arvon Vuonna?
Mulla oli Mixin chätissä aina hahmona se nainen jolla oli musta mekko, isot tissit ja vaaleat hiukset. En kyllä tosielämässä näyttänyt siltä läheskään. :)
Kirjastossakin sai jonottaa koneelle, että pääsi hetkeksi chattailemaan mixissä :D
Kissin chatista löysin mieheni ja paljon ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo ikäloppu, onkohan täällä paljonkin kaltaisiani ikäloppuja joiden nuoruudessa ei ollut koko nettiä? Olen ollut siinä käsityksessä että meitä on paljonkin täällä.
Varmasti on paljonkin näitä vanhempiakin tyyppejä, eikä siinä mitään. Laitoin ton ikälopun silleen itseironisesti vain siksi koska siltä musta rupes tuntumaan kun aloin muistelee noita chättijuttuja :D joskus sitä vaan kuvittelee olevansa nuorempi kuin on! -ap
Kissin chatti..voi kyllä :D ja sit oli joku artik tai vastaava jossa tuli roikuttua
Joo kissin hautausmaa!!! Siellä oli kaikki pikku metallistit ja pahikset:) Sit vaihdettiin osoitteita ja kirjoiteltiin. Hihii oon vanha.
Soneraplazalla tuli aikaa vietettyä paljonkin ja muistan sen ainaisen väännön vanhempien kanssa kun modeemiyhteys pisti lankapuhelimen varatuksi! :D
Muistan. Soneraplaza chat oli suosikkini.