Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistaako joku muu ikäloppu KISS FM tai MIXin chätit?

Vierailija
14.07.2016 |

Silloin kun minä olin nuori niin siellä tuli kyllä vietettyä aikaa jos nettiyhteys antoi myöten :D Alla pari kuvaa näistä jos joku ei muista!

http://1.bp.blogspot.com/-LwNuB1ywYO8/UvyZaFRAWJI/AAAAAAAAC3c/ugRDnjrWX…

http://2.bp.blogspot.com/-9Es7V2WjsWk/VS6a2Flb4oI/AAAAAAAALJM/31Px0yGsl…

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen purkit.

Missä on Armon Vuonna?

Vierailija
22/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissin Tanssilava <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://1.bp.blogspot.com/-XFsxmUzApZA/UvyZTYqacSI/AAAAAAAAC3U/PRMZhaWcv…

..ihana tuolla oikealla valikossa "kirjekamut", voi voi oonko mä näin vanha? Vastahan mä olin 12.

Vierailija
24/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit oli joku Myartic, muistaako joku? :D

Vierailija
25/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soneraplazan chatista minä ja mieheni löydettiin toisemme, yhdessä ollaan oltu jo kohta 18-vuotta. 

Vierailija
26/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Kun osasi olla asiallisen mielenkiintoinen, niin 18-24 vuotiaat neitoset tekivät itse tuttavuutta personaaliviestein ja jotkut jopa muutaman tunnin juttelun jälkeen halusivat tehdä hyvinkin intiimiä tuttavuutta. Taisin saada netin kautta (myös IRC) +30 kaatoa...

Sitten homma meni totaalisen pilalle kun MeseCämiWänkkerit keksivät mestat ja naisista tuli hyvin, hyvin epäluuloisia ja varautuneita. Toisaalta tuossa vaiheessa olin jo lähtemässä "markkinoilta" pois joten ei paljoa jäänyt harmittamaan. Joskus, ehkä kerran pari vuodessa käyn tsekkaamassa Suomi24-chättiä mutta ei vaan ole enää aikojen entisten hohtoa tuossa touhussa.

Vierailija
27/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KISSillä Herra Jackin ihmeellinen huone

Ja taisi olla joku limudisko tms

-vm84

Vierailija
28/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Mut sit piti vähentää noita ku tuli mustasukkainen tyttis kuvioihin (toiselta palstalta sekin).

Mutta aina välillä piti jotain eroottista läppää siellä heitellä sittenkin, hyi minua.

m40

Vierailija
29/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aina ala-asteella koulun mötikkäkoneella. Toisinaan piti esittää 5v vanhempaa kuin on tai toista sukupuolta =D

Vierailija
30/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina Hotgirl89 :D

Joo, muistan kyllä :)

Tosin en ollut 13vuotiaana kovinkaan hot :)

Vierailija
31/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissin chatissa, kyllä.

Kävin niissä yhteisissä tapahtumissakin, joita järjestettiin, ne olivat kyllä hyviä bileitä.

Vierailija
32/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni Kissillä 17 vuotta sitten :)

Vierailija
33/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, Kissin chätti! Muistan jopa sen vanhan version, jonka chathuoneisiin pääsi jotenkin nopeammin yksityishenkilöiden ylläpitämien nettisivujen "takaovien" kautta. Olin muistaakseni usein Saunassa, koska sinne pääsi yleensä helposti sisään. Ja aina piti löytää joku, jonka kanssa yksityisesti kuiskailtiin.

Valloitettiin tyttöporukalla koulun ATK-luokka, välillä puhelimet pirisi ja chättäily keskeytyi kun vaihdettiin Saunassa numerot. Vanhemmat opiskelijat hermostuivat meihin, kun he yrittivät vääntää koulutöitään ja me kait aiheutimme jonkin verran meteliä. Oi aikoja!

T. Ikäloppu

Vierailija
34/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Kississä myös kaupunkien mukaan?

Ja ne keskustelut. "Ikäs?" "Kuppikoko?"

Mulla olis ollut myös ihan kiva luonne ja SIELU, mut eipä niillä paljoa arvoa ollut 13v. poikien keskuudessa :D

Myöhemmin jyrki.com oli kova.

t. Patteri

Vierailija
35/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg, näin tuon Kissin chatin etusivun ja heti jysähti samanlainen jännäolo päälle kuin silloin joskus, kun pääsin varaamalleni ajalle puoleksi tunniksi kirjaston koneelle ja piti kiireesti päättää suuntaako Chat Towniin vai Chat Cityyn. Tapasin kirjautua chattiin sisälle jollain jenkkinimellä ja esittää kypsää 16-vuotiasta, kun oikeasti olin jotain 12v ja leikin poneilla.

"Moi, mist oot ja ikäs?"

Vierailija
36/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastossakin sai jonottaa koneelle, että pääsi hetkeksi chattailemaan mixissä :D

Niin, koska mä olin siel aina :D

Vierailija
37/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 v. Muuttanut opiskelemaan ja löysin silloin Kiss chatin. Siellä tietokone luokassa iltaisin istuin ja juttelin poikien kanssa. Vähänks noloo!! eikä mitään tietoa tietoturvasta, varmaan omaa nimeäkin käytin yms muita tietoja:/ apua!

Vierailija
38/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,kavereiden kanssa pidettiin hauskaa Kiss Fm:n chatissa. :D Hämärästi muistan myös Mixin ja Soneraplazan, mutta Kissin chat oli meidän suosikki. Huijattiin vähän ikäämme ylöspäin ja trollailtiin kaikenlaista muka-hauskaa. Oi niitä aikoja.

- Vm. 1988

Vierailija
39/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin aina ala-asteella koulun mötikkäkoneella. Toisinaan piti esittää 5v vanhempaa kuin on tai toista sukupuolta =D

Mulla sama :D tietoturva kunnossa ku ei ikinä anna mitään oikeita tietoja!

Vierailija
40/63 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös roikkuneeni City-lehden chatissä