Muistaako joku muu ikäloppu KISS FM tai MIXin chätit?
Silloin kun minä olin nuori niin siellä tuli kyllä vietettyä aikaa jos nettiyhteys antoi myöten :D Alla pari kuvaa näistä jos joku ei muista!
http://1.bp.blogspot.com/-LwNuB1ywYO8/UvyZaFRAWJI/AAAAAAAAC3c/ugRDnjrWX…
http://2.bp.blogspot.com/-9Es7V2WjsWk/VS6a2Flb4oI/AAAAAAAALJM/31Px0yGsl…
Kommentit (63)
Kissin linna ja Jippiin ropehuone tuli tutuksi, jälkimmIsessä olin jopa sheriffinä :)
T: 35v nyt, silloin parikymppinen. Huh, kun siitä onkin aikaa...
Mikään ei oo muuttunu 15 vuodessa, silloin roikuin noissa chäteis ja nyt täällä :D
Olin välillä esim. Fundamentalistikristitty, välillä vaikka Essogirl Kississä, riippuen mielialasta.
Vierailija kirjoitti:
Soneraplazalla tuli aikaa vietettyä paljonkin ja muistan sen ainaisen väännön vanhempien kanssa kun modeemiyhteys pisti lankapuhelimen varatuksi! :D
Hahhah, joo, samaa vääntöä käytiin meilläkin. Olisin saanut käyttää nettiä vain puoli tuntia päivässä, mutta minähän fiksuna tyttönä ajattelin, ettei kukaan huomaa, jos koulun jälkeen pidän nettiyhteyttä auki pari tuntia... Yeah, right. Faija sai melkoiset hepulit, kun puhelinlasku tuli, koska jokainen minuuttihan netissä olemista maksoi. Laittoi sitten salasanan koneelle, enkä päässyt enää tekemään sillä mitään. :'( Mun piti siirtyä kirjastoon melkein asumaan, koska siellä pääsi nettiin. Niin ja tietysti koulun ATK-tunneilla käytiin salaa chateissa ja ties missä, kun open silmä vältti. ;)
Kaverin kanssa yhteisellä nickillä puhuttiin kissin chatissa seksijuttuja poikien kanssa. Joskus jopa sovittiin tapaaminen "seksin merkeissä" joihin toinen meistä meni ja toinen vakoili nurkan takaa. Seksiä ei kuitenkaan harrastettu, vaan aina lähetettiin kuumana käyvät poikaparat kotimatkalle ilman helpotusta. Olimme n15v.
ei hemmetti, ihanko oikein ikäloppu. Sillon, kun minä olin nuori tietokoneita edes ollut joka talossa ja nettiin ei menty huvikseen chattaileen. Enkä ole ikäloppu, läheskään.
Kiss Linna, Ravintola ja Tanssilava... muita en edes muista! Jokuset treffitkin tuli käytyä läpi Kissin chatissa tapaamieni tyyppien kanssa... kauan aikaa ennen Tinderiä ja muita härpäkkeitä. Oi niitä aikoja! :)
N40
Muistan hyvin :) oli niin raivostuttavaa, kun huoneet oli täynnä. Tapasin ekan poikaystäväni siellä. Hyviä muistoja
Articissa Studiolla ja nuortenbailuissa tuli vietettyä myös hävettävän paljon aikaa
Vierailija kirjoitti:
Olin Kissillä sheriffinäkin jonkin aikaa.
Olitko yhtä natsi kuin av-modet?
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minä olin nuori niin siellä tuli kyllä vietettyä aikaa jos nettiyhteys antoi myöten :D Alla pari kuvaa näistä jos joku ei muista!
http://1.bp.blogspot.com/-LwNuB1ywYO8/UvyZaFRAWJI/AAAAAAAAC3c/ugRDnjrWX…
http://2.bp.blogspot.com/-9Es7V2WjsWk/VS6a2Flb4oI/AAAAAAAALJM/31Px0yGsl…
Muistan Kiss FM chatin hämärästi,yläasteen ATK-tunnit kuluivat siellä mukavasti.Kaverin kanssa kirjoiteltiin siellä suunilleen yhtä vakuuttavia juttuja kuin mitä nykyään näkee AV:lla(siis oltiin mielettömän hyvännäköisiä,varakkaita jne).
Nykyään on tylsästi vain suomi24 chatti,sinnekin on rekisteröitymispakko :(
Oijoi mitkä muistot, ikäloppu ilmottautuu! Voi niitä aikoja atk-tunneilla. "ope, saaks mennä jo kissin chattiin? Ja sit aina eka kommentti sinne" haluuks joku jubaa?" :D
Vierailija kirjoitti:
Olin välillä esim. Fundamentalistikristitty, välillä vaikka Essogirl Kississä, riippuen mielialasta.
No on kyllä aika vaihtelevat mielialat ollut... :D
Vierailija kirjoitti:
Joo kissin hautausmaa!!! Siellä oli kaikki pikku metallistit ja pahikset:) Sit vaihdettiin osoitteita ja kirjoiteltiin. Hihii oon vanha.
Moi! Tunnistatko ketään näistä hautasmaan chattaajistä?
Hautausmaa
Sisällä tällä hetkellä:
*Ava~Selena*
*Bloodflower*
Abbath
AgainstMethod
Althalus
Chained~Velvet Shiva
Clay(loop)
DarkenMiu[kissapeto]
Derilyn~Vampire~
DyingPride