Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks minulla on seksiaddiktio?

Vierailija
14.07.2016 |

Vai onko? Panettaa ihan koko ajan, haluaisin seksiä monta kertaa päivässä. Pystyn laukeamaan monta kertaa joka päivä. Ajattelen seksiä melkein koko ajan. Vaikka matkustelen, harrastan, teen kotihommia, olen töissä ja vietän aktiivista elämää. Tämä on ihan tuskaa. En saa mieheltäni riittävästi seksiä, mutta en kyllä petäkään. En vain tiedä mitä tehdä sille että himottaa koko ajan.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, et kuulosta seksiaddiktilta vaan normaalilta himokkaalta naiselta :) Miehelle voi olla kova paikka, jos ei pysty vastaamaan naisen tarpeisiin, kulttuuri kun koko ajan toitottaa, että nainen ei muka tykkäisi yhdynnästä yms ja että naisen halu olisi muka jotain läheisyyden kaipuuta vaikka kyllä se nimenomaan on sitä itse panetusta, että se penis on saatava pimppiin ja pian!

Vierailija
62/70 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, et kuulosta seksiaddiktilta vaan normaalilta himokkaalta naiselta :) Miehelle voi olla kova paikka, jos ei pysty vastaamaan naisen tarpeisiin, kulttuuri kun koko ajan toitottaa, että nainen ei muka tykkäisi yhdynnästä yms ja että naisen halu olisi muka jotain läheisyyden kaipuuta vaikka kyllä se nimenomaan on sitä itse panetusta, että se penis on saatava pimppiin ja pian!

Läheisyyden kaipuu naisella on halaamisen ja suutelemisen ym kaipuuta. Seksuaalinen halu on kyllä ihan vaan himoa ja panetusta ja nimenomaan yhdynnän himoa. Sitä että mies panee naiselta "aivot pellolle", ottaa rajusti omansa. Voisiko joku mies tulla tähän kertomaan miksi se on miehelle kova paikka? Siis olettaen että miehellä ei ole mitään erektiovaikeuksia vaikka lääkkeiden tms takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee vaan helposti sellaista riittämättömyyden tunnetta tai ainakin epäilystä riittämisestä ja jos ei jaksa vastata tarpeeseen kylliksi niin onko suhde vaarassa kun miehisyys on vaakalaudalla.

Vierailija
64/70 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessa ei saa mitä on vailla nii ennemmin tai myöhemmin katse alkaa kääntyä muualle.

Vierailija
65/70 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hyvä perse? Ei petetä miestäsi, mutta voinko tulla suhun takaapäin antaen sinulle useita orgasmeja.

Vierailija
66/70 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miestäsi hävetä kun on tuollainen?

Tuntuu siltä ettei se ole kunnon mies vaan jokin pojannulikka.

Vierailija
67/70 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä saada himoja alas? Tämä vaikeuttaa jo töihin keskittymistä. Edes riita miehen kanssa ei vähennä haluja, nolottaa jopa koska olisin koska vain valmis käyttäytyi mieheni kuinka ikävästi tahansa.. Tai ihanasti. En ole kertaakaan liittomme aikana torjunut miehen aloitteita koska jos hän vain vähänkin koskee minuun olen heti valmis ja ihan märkänä. Ihan tuskaa. Ap.

Ei himoja pidä sada alas vaan nauti joka hetkestä. Joskus se puutteessa oleminenkin kiihottaa kun tietää että kohta saa kunnolla.

Tsemppiä!

Vierailija
68/70 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo seksiaddiktiot. Meillä se on ratkaistu seksi leluilla. Toisinaan katon toisinaan en. Riitelemään ei tartte moisesta ruveta. Olemme 50+

69/70 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole. Jos sinulla olisi seksiaddiktio, et pystyisi elämään aktiivista elämää, harrastamaan, tekemään kotitöitä, matkustelemaan. Seksiaddiktio tarkoittaa sitä että nuo yllämainitut jäävät usein hoitamatta, aikasi kuluu pakkomielteisesti vain itseäsi tyydyttäessä. Halukas jatkuvasti on aivan eri.

Vierailija
70/70 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyden kaipuu naisella on halaamisen ja suutelemisen ym kaipuuta. Seksuaalinen halu on kyllä ihan vaan himoa ja panetusta ja nimenomaan yhdynnän himoa. Sitä että mies panee naiselta "aivot pellolle", ottaa rajusti omansa. Voisiko joku mies tulla tähän kertomaan miksi se on miehelle kova paikka? Siis olettaen että miehellä ei ole mitään erektiovaikeuksia vaikka lääkkeiden tms takia.

Siis mikä on kova paikka? Minä en ainakaan tykkää seksistä joka on alusta loppuun asti pelkkää nopeeta jyystämistä. Ihan viimeisen päälle huono pano, jos ei halua mitään muuta. Eihän sellaisessa jyystössä edes laukea mieskään, saati saa kunnolla orgasmeja. Jos minä haluan ottaa omani, minä haluan kontrolloida naista ja seksiä alusta loppuun, jopa kiduttavan hitaasti saaden jopa viisi orgasmia ennenkuin lastini lähtee liikkeelle ja siihen minun tarvitsee tuntea pitkään todella hyvää oloa, päästä huipulle, mutta ei yhtään yli etten laukea. Millään jyystämisellä sitä ei onnistu saavuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan