Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks minulla on seksiaddiktio?

Vierailija
14.07.2016 |

Vai onko? Panettaa ihan koko ajan, haluaisin seksiä monta kertaa päivässä. Pystyn laukeamaan monta kertaa joka päivä. Ajattelen seksiä melkein koko ajan. Vaikka matkustelen, harrastan, teen kotihommia, olen töissä ja vietän aktiivista elämää. Tämä on ihan tuskaa. En saa mieheltäni riittävästi seksiä, mutta en kyllä petäkään. En vain tiedä mitä tehdä sille että himottaa koko ajan.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olemaan munasarjat homeessa ja kroppa sanoo että nyt lapset jos niitä vielä haluaa.

Niin no, ehkä. Vielä ei ole lapsia. Mutta ei ole koskaan ollut vauvakuumettakaan. Ap.

Vierailija
22/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei oikein osaa suhtautua jatkuvaan himooni, vaikka en asialla häntä edes viikoittain "kiusaa". Yleensä on seksiä kerran viikossa miehen aloitteesta. Miehelle "onni" on kai se että en vaadi pitkiä lämmittelyjä.. Ennen tein paljonkin aloitteita itse, mutta mies ei niistä oikein innostunut niin vähensin aloitteitani rutkasti. Auttakaa ymmärtämään mikä naisen himossa häiritsee miestä? Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan liittyy vielä tietysti orgasmiherkkyys, ihan kuin olisin jatkuvassa ylivirityksen tilassa. Mikä tähän oikein auttaisi? Ap.

Vierailija
24/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta enemmänkin sun miehessä on vikaa.

Normaali mies haluaa usein.

Muistan seurusteluajoistani.

Vierailija
25/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa ymmärtämään mikä naisen himossa häiritsee miestä? Ap.

Varmaan sama, kuin miehen himossa häiritsee naista? Eli aina kun halut eivät mene yhteen, jompaa kumpaa tai kumpaakin ärsyttää.

Miehiä taidetaan vastaavassa tilanteessa kehottaa huomioimaan naistaan enemmän ja tekemään enemmän kotitöitä yms. Pitäisikö sinunkin alkaa järjestämään miehellesi pieniä yllätyksiä yms.?

Vierailija
26/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä jotain haittaa jos masturboit usein, häiritseekö se sua tai koetko sen kiusalliseksi? Sehän on ihan normaalia, minkä ihminen haluilleen mahtaa. Vaarallista se ei ole eikä kiellettyä.

Vierailija
27/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko juoksua, kuntosali muuta fyysistä? Jos et niin mars mars lenkille ja teet sellaisen treenin ettei jaksa enää panettaa. Tosin toisilla liikunta vaan lisää panetusta mutta trikki onkin rehkiä niin ettei enää jaksa:)

Syötkö jotain hormonipitoista tai sellaista joka lisää seksuaalistahalukkuutta?

Vierailija
28/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa ymmärtämään mikä naisen himossa häiritsee miestä? Ap.

Varmaan sama, kuin miehen himossa häiritsee naista? Eli aina kun halut eivät mene yhteen, jompaa kumpaa tai kumpaakin ärsyttää.

Miehiä taidetaan vastaavassa tilanteessa kehottaa huomioimaan naistaan enemmän ja tekemään enemmän kotitöitä yms. Pitäisikö sinunkin alkaa järjestämään miehellesi pieniä yllätyksiä yms.?

Kyllä minä häntä nyt jo huomioin paljon ja teen paljon kotitöitä. Mutta voin huomioida enemmänkin jos sillä saa enemmän seksiä :) . Kertokaa miehet, toimiiko? Ap.

Vierailija
29/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siitä jotain haittaa jos masturboit usein, häiritseekö se sua tai koetko sen kiusalliseksi? Sehän on ihan normaalia, minkä ihminen haluilleen mahtaa. Vaarallista se ei ole eikä kiellettyä.

Ei sinänsä häiritse eikä hävetä jos masturboin usein, olen niin tehnyt jo kauan ja se on ihan hyvä asia minulle. Mutta jatkuva panetus häiritsee kun se estää keskittymisen muuhun. Ap.

Vierailija
30/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko juoksua, kuntosali muuta fyysistä? Jos et niin mars mars lenkille ja teet sellaisen treenin ettei jaksa enää panettaa. Tosin toisilla liikunta vaan lisää panetusta mutta trikki onkin rehkiä niin ettei enää jaksa:)

En tiedä syönkö. Mitä sellaiset ruoat ovat? En syö ainakaan ostereita enkä soijaa :) .

Liikunta ei vähennä panetusta, mutta totta on että jos on ihan puhki liikunnasta ei jaksa enää panna. Mutta silloin ei jaksa kotitöitäkäön ym parisuhteen kannalta olennaista. Ap.

Vierailija
31/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei oikein osaa suhtautua jatkuvaan himooni, vaikka en asialla häntä edes viikoittain "kiusaa". Yleensä on seksiä kerran viikossa miehen aloitteesta. Miehelle "onni" on kai se että en vaadi pitkiä lämmittelyjä.. Ennen tein paljonkin aloitteita itse, mutta mies ei niistä oikein innostunut niin vähensin aloitteitani rutkasti. Auttakaa ymmärtämään mikä naisen himossa häiritsee miestä? Ap.

Mun yhdessä suhteessa kumppanini lopetti pillereiden syönnin ja muuttui "seksipedoksi". Eli tosiaan olisi saanut olla panemassa usein, jalkoväli oli märkä aina sekä hän kuherteli ja kiehnäs vieressä koko ajan. Päikkäreistäkään mitään meinannut tulla kun lusikkaan mentiin niin saman tein alkoi huohotus ja pepulla puskeminen. Koin sen ehkä välillä ahdistavaksi kun hän kirjaimellisesti nussi mua katseella. Ilmeestä jo näki milloin halut oli katossa. Ei sen puoleen, seksistä itsekin pidän ja siitä selvittiin. Ehkä siinä vaan oli suurin "häiritsevä" tekijä se, että se käyttäytyminen muuttui kerralla liikaa. Ennen rauhallisesta ja toisinaan haluttomasta naisesta tuli kerralla nymfomaani.

Vierailija
32/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun yhdessä suhteessa kumppanini lopetti pillereiden syönnin ja muuttui "seksipedoksi". Eli tosiaan olisi saanut olla panemassa usein, jalkoväli oli märkä aina sekä hän kuherteli ja kiehnäs vieressä koko ajan. Päikkäreistäkään mitään meinannut tulla kun lusikkaan mentiin niin saman tein alkoi huohotus ja pepulla puskeminen. Koin sen ehkä välillä ahdistavaksi kun hän kirjaimellisesti nussi mua katseella. Ilmeestä jo näki milloin halut oli katossa. Ei sen puoleen, seksistä itsekin pidän ja siitä selvittiin. Ehkä siinä vaan oli suurin "häiritsevä" tekijä se, että se käyttäytyminen muuttui kerralla liikaa. Ennen rauhallisesta ja toisinaan haluttomasta naisesta tuli kerralla nymfomaani.

Heh, kuulostaa juuri siltä mitä itsessäni tapahtui kun lopetin pillerit.

Vierailija
33/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu aina tollanen ja ikää nyt 21 vuotta. Ei siihen oikeen mikään auta. Helposti tulee masturboitua koko vapaapäivä ja ei pysty keskittymään oikeen mihinkään jos ei parin tunnin välein saa orgasmia töitä tehdessä ja opiskellessa. Kyllä siihen tottuu.

Vierailija
34/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä syönkö. Mitä sellaiset ruoat ovat? En syö ainakaan ostereita enkä soijaa :) .

Liikunta ei vähennä panetusta, mutta totta on että jos on ihan puhki liikunnasta ei jaksa enää panna. Mutta silloin ei jaksa kotitöitäkäön ym parisuhteen kannalta olennaista. Ap.

Jotkut lääkkeet voi sekoittaa esim. pillerit tai niiden lopetus, luontaistuotteet (maca, spirulina, sinkki esim), terveellinen ruokavalio ainakin edistää halukkuutta mutta voi kai se lisätäkin, ei nyt varmaan noissa määrin kuitenkaan.

Jos tekee ensin kotityöt ja rehkii sitten salilla? Kyllä se hyvä treeni osan panetuksesta vie vaikkei ihan loppuun itseänsä rehkisi. Tuli myös mieleen että saatko oikeasti miehesi kanssa? Eli onko seksi tyydyttävää? Itsellä ongemia saada seksissä orgasmia ja monesti olen kiimaisempi seksin jälkeen kuin ennen sitä. Voisiko seksiä harrastaa niin että tekisit itse osan työstä ennakkoon tai jälkeen?

Jotkut lääkkeet auttaa myös seksuaalisuuden hillitsemiseen jos tuntuu että ihan mahdottomaksi menee olo. Hormoonithan voisi käydä lääkärissä tsekkauttamassa on haittaa hirveesti. Olihan se dokkari jossa joku nainen sai päivässä 40 orgasmia eli näitähän on olemassa eri tiloja jotka ei ole ihan normaaleja enää.

Vierailija
35/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarkoitettu että saisit lapsia. Sitä tuo tarkoittaa. Ja koska käytät sitä häkkyrää, et voi saada lapsia.

Olosi muistuttaa tästä ja on kuin rangaistus koska tungit sen häkkyrän sisääsi.

Vierailija
36/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis nainen 38 v. Olen ollut tällainen useamman vuoden. Mies ei meinaa jaksaa kun vonkaan koko ajan, hän ärsyyntyy. Mies haluaa viikon tai kahden välein, ja se kai pitää ihmiselle sallia. Runkkaan salaa pari kertaa päivässä melkein joka päivä. Tämä on ihan sietämätöntä. Oviksen aikaan ei pysty keskittymään mihinkään kun vaan panettaa. Ap.

Tuossahan se selitys onkin, kun toisella ei haluta niin omat halut kasvaa sietämättömiksi.   Olistipa minun nainen niin viikossa alkas tasaantumaan, niin että molemille riittäs sopivasti.  Kyllä pidemän päälle, kerran vuorokaudessa riittää.  No , ehkä sillon kerran kuussa pitäs ottaa pari uusintaa.

Vierailija
37/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös töissä kesäkuussa valtavassa tuskassa. Ajattelin seksiä 24/7.

Vierailija
38/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho ap jos seksiä on 1 kerta viikossa ja mies tekee aina aloitteen niin voisko se syy olla vaikka siinä. Tulee myös mieleen mies joka tuikkaa aika lailla samantien reikään ja nainen ei edes ehdi varsinaisesti kiihottua tarpeeksi. Lisää seksiä ja lisää petinkiä siihen mukaan!Se oli määräys sun miehelle:)

Vierailija
39/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku tuntuu pahalta. Naiset saa kerran viikossa seksiä ja sekin on miehen mieleistä ja sitten luullaan että on seksi addiktio kun on vaan terveet halut joita ei saada tyydytettyä. 

Vierailija
40/70 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sairaus sulla on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan