Miks minulla on seksiaddiktio?
Vai onko? Panettaa ihan koko ajan, haluaisin seksiä monta kertaa päivässä. Pystyn laukeamaan monta kertaa joka päivä. Ajattelen seksiä melkein koko ajan. Vaikka matkustelen, harrastan, teen kotihommia, olen töissä ja vietän aktiivista elämää. Tämä on ihan tuskaa. En saa mieheltäni riittävästi seksiä, mutta en kyllä petäkään. En vain tiedä mitä tehdä sille että himottaa koko ajan.
Kommentit (70)
Osalle miehistä tuossa asetelmassa tulee perustellusti riittämättömyyden tunne joka syö miehistä itsetuntoa ja halujakin. Meillä tilanne toisin päin olen mies ja jo keski-ikäinen ja näin on ollut itselläni teini-iästä saakka. En vaan tahdo saada tarpeekseni ja uskollinen olen aina ollut. Välillä asia rassaa enemmän välillä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Osalle miehistä tuossa asetelmassa tulee perustellusti riittämättömyyden tunne joka syö miehistä itsetuntoa ja halujakin. Meillä tilanne toisin päin olen mies ja jo keski-ikäinen ja näin on ollut itselläni teini-iästä saakka. En vaan tahdo saada tarpeekseni ja uskollinen olen aina ollut. Välillä asia rassaa enemmän välillä vähemmän.
Onhan täällä yksi mieskin joukossa. Täällä on saanut lukea kun ihmiset naivat jokapäivä, tai kolmekinkertaa päivässä. Missä he nyt ovat kun AP tarvitsisi apua, siis siinämielessä ovatko hekin addikteja vai naidaanko mutenvaan. Uskoisin että toisilla on," siitä puhutaan mistä on puute ". Osa teistä kertoo että 3-4 kertaakin päivässä, jotkut jokapäivä, Uskoisin jos Ap saisi niin usein ongelmaa ei olisi. Ap olet fiksu kun et juokse vieraissa, koska tuohan on selkeästi ongelma. Miehesi tuntuisi olevan yksinkertainen kun ei ymmärrä tarpeitasi, oletko kysynyt miksi hän ei nai kun kerran viikossa, onko niin että ei välitä ongelmastasi vaan omista tarpeistaan rojut torveen ja sillä hyvä. Kyllä gynekologin pitäisi pystyä auttamaan, helppohan minun on sanoa, mutta itsetyydytä aina jos se auttaa. Me olemme niin yksilöllisiä ihmisiä että jotkut voivat ajatella tota kun sais. En jaksa uskoa että seksinälkäisetkään naivat 365 kertaa vuodessa saatikka 365x3.M50+.
Ehkä tarvisit kunnollista seksiä pitkän kaavan mukaan mieheltäsi. Lyhyt panetraatio ei oikein vie haluja. Hoitakaa parisuhdetta. Viikonloppu romanttisessa miljöössä lakanoiden välissä,kerran kuussa. Siinä oikea lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tarvisit kunnollista seksiä pitkän kaavan mukaan mieheltäsi. Lyhyt panetraatio ei oikein vie haluja. Hoitakaa parisuhdetta. Viikonloppu romanttisessa miljöössä lakanoiden välissä,kerran kuussa. Siinä oikea lääkitys.
Luin tuolta alkupäästä että mies panee kerran viikossa, mutta miten ja miten kauan. Pitkän kaavan mukaan pitääkin tehdä, Meillähän on seksiä 2-4 kertaa kuussa. Tunteja kestävä rakastelu ja tunteja kestävää Bdsm:ää saahan bdsm:äkin kullia ja pillua mutta se kuritus kiihoittaa kumpaakin siksi sekin kestää pidempään. Se voisi olla AP:een juttu jos saisi miehensä suostutelluksi tähänM50+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tuolta alkupäästä että mies panee kerran viikossa, mutta miten ja miten kauan. Pitkän kaavan mukaan pitääkin tehdä, Meillähän on seksiä 2-4 kertaa kuussa. Tunteja kestävä rakastelu ja tunteja kestävää Bdsm:ää saahan bdsm:äkin kullia ja pillua mutta se kuritus kiihoittaa kumpaakin siksi sekin kestää pidempään. Se voisi olla AP:een juttu jos saisi miehensä suostutelluksi tähänM50+.
M50+, näinpä. Olen useampaan otteeseen sitä miehelleni ehdottanutkin, mutta mies lähinnä ahdistuu ajatuksesta eikä halua. Minulle sopisi kumpi tahansa rooli. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että miehelle voi tulla perustellusti riittämättömyyden tunne ja se syö haluja sitten mieheltä. Mutta mitä voin naisena asialle tehdä? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä yksi mieskin joukossa. Täällä on saanut lukea kun ihmiset naivat jokapäivä, tai kolmekinkertaa päivässä. Missä he nyt ovat kun AP tarvitsisi apua, siis siinämielessä ovatko hekin addikteja vai naidaanko mutenvaan. Uskoisin että toisilla on," siitä puhutaan mistä on puute ". Osa teistä kertoo että 3-4 kertaakin päivässä, jotkut jokapäivä, Uskoisin jos Ap saisi niin usein ongelmaa ei olisi. Ap olet fiksu kun et juokse vieraissa, koska tuohan on selkeästi ongelma. Miehesi tuntuisi olevan yksinkertainen kun ei ymmärrä tarpeitasi, oletko kysynyt miksi hän ei nai kun kerran viikossa, onko niin että ei välitä ongelmastasi vaan omista tarpeistaan rojut torveen ja sillä hyvä. Kyllä gynekologin pitäisi pystyä auttamaan, helppohan minun on sanoa, mutta itsetyydytä aina jos se auttaa. Me olemme niin yksilöllisiä ihmisiä että jotkut voivat ajatella tota kun sais. En jaksa uskoa että seksinälkäisetkään naivat 365 kertaa vuodessa saatikka 365x3.M50+.
Tässäkin lienee totuuden siemen. Miehessä on valtavasti hyviä puolia ja älykkyyttä, mutta naisten ja naisten tarpeiden ymmärtämisessä hän ei ole paras, usein on aika kujalla siitä mitä nainen haluaa ja tarvii. Vaikka on siis jo 40 ja on takana muitakin pitkiä suhteita kuin meidän avioliitto. Olen tietysti kysynyt mieheltä miksi vain kerran viikossa, mutta vastaus on että työstressin (hankala tilanne pomon kanssa jatkunut jo pitkään, työpaikan vaihto ei kyseisellä alalla onnistu nopeasti) takia ei tee mieli useammin kuin kerran viikossa. Enkä mielestäni saa valittaa kerran viikossa tahdista, koska se lienee monelle tavallinen tahti. En tosin usko että työpaikan vaihto muuttaisi asiaa, koska alusta saakka mies on halunnut selvästi harvemmin kuin minä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tarvitsisin, juuri sitä.
Sattumoisin harrastamme matkustelua, teemme vähintään kerran kuussa kivoja matkoja kivoihin paikkoihin, ja läheisyyttä on joka päivä, siis alasti jopa. Mutta seksiä siis vain kerran viikossa, romanttinen alaston läheisyys ei johda seksiin vaan oikeastaan vaan pahentaa ja lisää halujani. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin lienee totuuden siemen. Miehessä on valtavasti hyviä puolia ja älykkyyttä, mutta naisten ja naisten tarpeiden ymmärtämisessä hän ei ole paras, usein on aika kujalla siitä mitä nainen haluaa ja tarvii. Vaikka on siis jo 40 ja on takana muitakin pitkiä suhteita kuin meidän avioliitto. Olen tietysti kysynyt mieheltä miksi vain kerran viikossa, mutta vastaus on että työstressin (hankala tilanne pomon kanssa jatkunut jo pitkään, työpaikan vaihto ei kyseisellä alalla onnistu nopeasti) takia ei tee mieli useammin kuin kerran viikossa. Enkä mielestäni saa valittaa kerran viikossa tahdista, koska se lienee monelle tavallinen tahti. En tosin usko että työpaikan vaihto muuttaisi asiaa, koska alusta saakka mies on halunnut selvästi harvemmin kuin minä. Ap.
Auttaisikohan se että masturboit kun alatten nukkumaan, vai pahetaisiko se?. asiaa
Aiempi keski-ikäinen mies jatkaa, että kohdallani eivät addiktion tunnusmerkit täyty olen vain aina ollut halukas ja suhteissa ei ole ollut muutosta alkuhuumaan vaikka suhde jatkunut yli 10 vuotta tosin toisella alkuhuuma oli ja meni ja se poiki sitten ongelmia ja suhdekin kariutui ja varmaan nämä erilaiset halutkin olivat osasyy. Naistani olen huomioinut aina erityisesti koska virityn paljolti naiseni nautinnosta. Kaikissa suhteissani tämä on koitunut ajan myötä jollain tapaa ongelmaksi kun halut eroavat ja ei vain ole osunut kohdalle sellaista jonka kanssa ne pitkälläkin aikavälillä kohtaisivat.
No eihän tuo mikään seksiaddoktio välttämättä ole vaan ihan normaalia ihmisen elämää. Itse olen nainen ja kyllä, panettaa paljon ja lähes kaikki miehet kävisivät. Järjellä pystyy sitten hillitsemään itseään. En tajua sitä, että naiselle joku normaali olotila olisi olla haluton. Kyllä naisellekin on normaalia haluta monta kertaa päivässä seksiä ja haluta niin että on vaikea keskittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei oikein osaa suhtautua jatkuvaan himooni, vaikka en asialla häntä edes viikoittain "kiusaa". Yleensä on seksiä kerran viikossa miehen aloitteesta. Miehelle "onni" on kai se että en vaadi pitkiä lämmittelyjä.. Ennen tein paljonkin aloitteita itse, mutta mies ei niistä oikein innostunut niin vähensin aloitteitani rutkasti. Auttakaa ymmärtämään mikä naisen himossa häiritsee miestä? Ap.
Mun yhdessä suhteessa kumppanini lopetti pillereiden syönnin ja muuttui "seksipedoksi". Eli tosiaan olisi saanut olla panemassa usein, jalkoväli oli märkä aina sekä hän kuherteli ja kiehnäs vieressä koko ajan. Päikkäreistäkään mitään meinannut tulla kun lusikkaan mentiin niin saman tein alkoi huohotus ja pepulla puskeminen. Koin sen ehkä välillä ahdistavaksi kun hän kirjaimellisesti nussi mua katseella. Ilmeestä jo näki milloin halut oli katossa. Ei sen puoleen, seksistä itsekin pidän ja siitä selvittiin. Ehkä siinä vaan oli suurin "häiritsevä" tekijä se, että se käyttäytyminen muuttui kerralla liikaa. Ennen rauhallisesta ja toisinaan haluttomasta naisesta tuli kerralla nymfomaani.
Miksi naisen normaalia halua pidetään sairautena? Eli nymfomaniana? Itseäni panettaa myös todella paljon ja todella voimaakkaasti. Unta ei meinaa iltaisin saada jos on kovat halut. Rako märkänä usein. Mutta ei tämä mikään sairaus ole, vaan ihan normaalia naisen elämää.
Mulla sama tilanne mutta ei ole edes miestä!! :( Ja masturbointi vaan pahentaa asiaa. :(
Normaalia ihmisen elämäähän tämä on, mutta hirveä olotila kun ei saa tarpeita tyydytetyksi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne mutta ei ole edes miestä!! :( Ja masturbointi vaan pahentaa asiaa. :(
Normaalia ihmisen elämäähän tämä on, mutta hirveä olotila kun ei saa tarpeita tyydytetyksi mitenkään.
Sama. Kun ei ole edes miestä. Edes hetkeksi.
Vastaus ap:n esittämään kysymykseen: Siksi, koska olet ihminen.
Luonto on tarkoittanut että lisäännyt. Nyt kun toimit luontoa vastaan koko ajan, joudut kärsimään ja kitumaan.
Lapsen odotus lähentää vanhempia ja tuo olotila haihtuu joksikin aikaa kun lapsi syntyy.
Ihanaa että löytyi samanlaisia naisia, luulin että olen jotenkin harvinainen, kun kaikkialla huudetaan vaan siitä että naiset pihtaa ja rasittavaa kun mies vonkaa koko ajan. En pysty ymmärtämään sitä että miten jotakuta ei muka panettaisi suunnilleen koko ajan. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei oikein osaa suhtautua jatkuvaan himooni, vaikka en asialla häntä edes viikoittain "kiusaa". Yleensä on seksiä kerran viikossa miehen aloitteesta. Miehelle "onni" on kai se että en vaadi pitkiä lämmittelyjä.. Ennen tein paljonkin aloitteita itse, mutta mies ei niistä oikein innostunut niin vähensin aloitteitani rutkasti. Auttakaa ymmärtämään mikä naisen himossa häiritsee miestä? Ap.
Mun yhdessä suhteessa kumppanini lopetti pillereiden syönnin ja muuttui "seksipedoksi". Eli tosiaan olisi saanut olla panemassa usein, jalkoväli oli märkä aina sekä hän kuherteli ja kiehnäs vieressä koko ajan. Päikkäreistäkään mitään meinannut tulla kun lusikkaan mentiin niin saman tein alkoi huohotus ja pepulla puskeminen. Koin sen ehkä välillä ahdistavaksi kun hän kirjaimellisesti nussi mua katseella. Ilmeestä jo näki milloin halut oli katossa. Ei sen puoleen, seksistä itsekin pidän ja siitä selvittiin. Ehkä siinä vaan oli suurin "häiritsevä" tekijä se, että se käyttäytyminen muuttui kerralla liikaa. Ennen rauhallisesta ja toisinaan haluttomasta naisesta tuli kerralla nymfomaani.
Miksi naisen normaalia halua pidetään sairautena? Eli nymfomaniana? Itseäni panettaa myös todella paljon ja todella voimaakkaasti. Unta ei meinaa iltaisin saada jos on kovat halut. Rako märkänä usein. Mutta ei tämä mikään sairaus ole, vaan ihan normaalia naisen elämää.
Sitä minäkään en käsitä että miksi naisen päivittäistä halua kutsutaan nymfomaniaksi ja miehen päivittäistä halua normaaliksi. Minua on kaksi edellistä kumppania haukkunut nymfomaaniksi, eikä todellakaan ole tarkoittanut sillä mitään ystävällistä. Luulisi että mies tykkäisi olla oman naisensa toistuvan himon kohde. En keksi muuta kuin että miehellä itsellään täytyy olla jotain seksiongelmia jos naistaan nymfomaaniksi haukkuu. Yleensä minunlaiset halukkaat naiset on vieläpä ihan hyviä sängyssä, koska tykkäävät seksistä niin paljon, ja usein rakastavat suihinottamista ja ovat avoimia ja kokeilunhaluisia. Siihen kun yhdistää uskollisuuden niin miksi ihmeessä ei miehelle kelpaa vaan mies joko ahdistuu tai valittaa. Ap.
Piti nyt sitten googlailla seksiaddiktiota. Selvisi että ei se todellakaan tarkoita meitä korkean libidon himokkaita naisia vaan niitä ihmisiä jotka toimii halujensa mukaisesti seurauksista välittämättä ja aiheuttavat sillä haittaa itselleen tai puolisolleen. Eli pettävät usein ja hyppivät vieraissa sängyissä koska panettaa jne. Mutta minua on kyllä useampi mies nimittänyt seksiaddiktiksi, taidanpa jatkossa ajatella että heidän tarkoitus on ollut jotenkin alistaa tai kontrolloida minua tai aiheuttaa minulle pahaa mieltä, enkä tarkoita nyt mitään seksuaalista alistamista. Ap.
Täysin normaali olotila on ollut tuo jo 11-vuotiaasta lähtien. Koita kestää.
m21