Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ottaa vanhemman naisen?

Vierailija
14.07.2016 |

Kertokaa. Kiinnostaa ihan vakavissaan :D tarkoitan yli 5 v ikäeroa. Juuri yksi komea päälle parikymppinen mies alkoi seurustelee kolmekymppisen kanssa. Muutama vuosi, ja nainen on jo vanha akka.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 45, mutta tulin juuri reissusta ja jotkut englantilaiset miehet (tutustuin porukkaan) kuvittelivat minun olevan heidän ikäisensä eli melkein 10 vuotta nuorempi. Enpä korjannut väärinkäsitystä, kun ei nyt seurustelemaan oltu rupeamassa. Eli ei sitä ikää välttämättä heti tiedä, ja jos rakastuu, sillä ei enää ole niin merkitystä.

Britit ovat sosiaalisesti rohkeata kansaa eikä heitä välttämättä oikeasti yhtään edes haittaisi joku 10 vuoden ikäero. Tunnen monta suomalaiseen silmään jollain tavalla epäharmonista brittiparia. Heidän kulttuurissa ei ole niin olennaista miellyttää parivalinnalla muita ihmisiä.

Vierailija
42/43 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen ei automaattisesti tarkoita kaunista ja kiinteää. Moni parikymppinen nainen on aivan järkyttävän plösähtänyt tantta. Asenne on kuitenkin se, että miesten pitäisi madella maassa neitoa miellyttääkseen ja rahaa ja asemaa olla hankittuna ennen kuin pääsee edes deittaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ottaa vanhemman naisen, nuoremman naisen, samanikäisen naisen, naisen...???

Ottaahan se nainenkin miehen... tätä palstaa lukiessa näyttää että minkä tahansa miehen ja sen takia av-mammat on unohtanut rakkauden jo ajat sitten.