Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pokemon Go, siis voi miten noloo! :D :D

Vierailija
14.07.2016 |

Kyllä on äärimmäisen noloa, että aikuiset ihmiset hilluvat tuolla kaduilla jonkin pelin vuoksi. Paitsi että se on noloa, se on vielä vaarallistakin, että liikenteen seassa mennään katsomatta minne sattuu. Juoksisivat vain omaa kotipihaansa ympäri tai menisivät metsään juoksemaan, jos haluavat Pokemoneja etsiä. Liikenteen voisivat jättää niille ihmisille, jotka siellä aivan asiallisessa tarkoituksessa ovat liikkumassa.

Kommentit (349)

Vierailija
141/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö pokemoneja ihan mistä vain? Esim. pienemmistä kylistä, Lapin vaellusreiteiltä tai pk-seudun metsistä? Onko joka paikkakunnalla / maassa samoja pokemoneja vai onko erikoisuuksia jollain tietyillä paikkakunnilla, mikä kannustaisi myös matkusteluun (ympäristön kannalta tää olis huonompi juttu, mutta kokemusten kartuttamisen, sivistyksen ja maailmankuvan avartamisen kannalta hauska ja hyödyllinen juttu)?

Mitä enemmän asutusta, sen enemmän niitä löytää. Isompien kaupunkien keskustat siis parhaita paikkoja. Syrjäseuduilla sitten vähemmän. Erikoisuuksista en tiedä muuta kuin että joidenkin Pokemonien sanotaan piileskelevän muuntajien luona, jotkut sitten taas vesistöjen lähellä.

Ok. Kuinka pitkän matkan päähän pelissä näkee kartalta?

Jonkun kilometrin ympäriinsä.

Vierailija
142/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty kirjautumaan sisään pokemon trainer clubin tunnarilla? outoo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläpito kirjoitti:

AP on itse nolo

Hienoa, että lapset löysivät tämän keskustelun. "ite oot!" on aina lapsellinen vastaus =)

Vähän kuin toisten harrastusten pilkkaus.

Vierailija
144/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviin paremman puhelimen ja hyvän nettiliittymän... :D

Vierailija
145/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serverit alhaalla.

Vierailija
146/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kommentteja, mutta mun mielestä ihanan tervettä, kun peli saa ihmiset liikkeelle ja ulos!

Ja mikä parasta, nyt voi käyttää kännykkää muuhunkin kuin tinderiin ja persetissikuvien ottamiseen.

Vierailija
147/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pokemonhan on just tarkoitettu persetissikuvien ottoon pokemonien kanssa, etkö seuraa suosion syytä?

Hae vaiks pokemon nsfw

Vierailija
148/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lukee Google Play:ssa "Laitteesi ei ole yhteensopiva tämän version kanssa" :( :( :(

En ymmärrä miksei. Onko Samsung Galaxy S3 sitten jo liian vanha puhelin? Koskaan ennen ei ole ollut ongelmia minkään muun sovelluksen yhteensopivuuden kanssa, enkä haluaisi luopua edelleen loistavasti toimivasta, rakkaasta puhelimesta... Ehkä sitten jää minulta pokemonit kokematta, harmi :(

Haha, on sitä avuttomia ihmisiä :DD Mä pystyin lataamaan sen toista kautta Samsung Galaxy Note 2:lla vaikkei myöskään ole yhteensopiva versio. Versio pitäs vissiin olla 4.4 mutta tässä on 4.2 Jelly bean, mutta sain ladattua yksinkertasten ohjeiden kautta :DD Nyt on vaan kaatunu koko peli niin täytyy odotella!

Vierailija
149/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lukee Google Play:ssa "Laitteesi ei ole yhteensopiva tämän version kanssa" :( :( :(

En ymmärrä miksei. Onko Samsung Galaxy S3 sitten jo liian vanha puhelin? Koskaan ennen ei ole ollut ongelmia minkään muun sovelluksen yhteensopivuuden kanssa, enkä haluaisi luopua edelleen loistavasti toimivasta, rakkaasta puhelimesta... Ehkä sitten jää minulta pokemonit kokematta, harmi :(

Toimii S3lla. Päivitä 4.4 versioon. :)

Vierailija
150/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PoGo on kyllä lähtenyt käsistä. Ingressveteraanit osaavat käyttäytyä, mutta AR-nyypät eivät vielä oikein ymmärrä perus etikettiä tämän tyylisessä pelaamisessa.

Vierailija
151/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kokeilla! Youtubessa on näköjään nuorehkoja aikuisia ja ihan perheellisiäkin, jotka kyseistä peliä ovat kokeillleet ja näyttää aika houkuttelevalta. https://youtu.be/ZRcWprnu2W8

Vierailija
152/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan ne saadan päksii ,,,

Vierailija
153/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää ei mulla lataa ollenkaa vaa herjaa tuota:

"Our servers are humbled by your incredible response.

We are working to resolve the issue. Please try again soon!"

Perkelen perkele >:(

Vierailija
154/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on äärimmäisen noloa, että aikuiset ihmiset hilluvat tuolla kaduilla jonkin pelin vuoksi. Paitsi että se on noloa, se on vielä vaarallistakin, että liikenteen seassa mennään katsomatta minne sattuu. Juoksisivat vain omaa kotipihaansa ympäri tai menisivät metsään juoksemaan, jos haluavat Pokemoneja etsiä. Liikenteen voisivat jättää niille ihmisille, jotka siellä aivan asiallisessa tarkoituksessa ovat liikkumassa.

Mielummin sitä kuin jotain vihaisia lintuja

Vierailija
155/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun muistutit, pitääpä asentaa peli ennen kävelylle lähtöä.

Onko se julkastu jo

On julkaistu

Vierailija
156/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle siis miten ihmeessä toi toimii? Putkahteleeko niitä pokemoneja sitten satunnaisesti jostain puskista vai onko niillä joku tietty paikka missä ne on?

Onko jossain pohjosen perähikiällä edes mahdollisuutta löytää niitä pokemoneja?

Kuljettu matka, sää, kellon aika ja sijainti vaikuttavat siihen mitä pokemoneja löytyy.

Vierailija
157/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

moioi kirjoitti:

PoGo on kyllä lähtenyt käsistä. Ingressveteraanit osaavat käyttäytyä, mutta AR-nyypät eivät vielä oikein ymmärrä perus etikettiä tämän tyylisessä pelaamisessa.

No kerros ihmeessä meille "nyypille" se perus etiketti mitä ollaan rikottu?

Vierailija
158/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka noloa, tein uuden avauksen tästä. Ootteko nähneet Nykin pokemonpeluuta?

Vierailija
159/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla heittää ulos koko ajan, olen pisimmillään päässyt siihen missä peli lataa ja tulee se varoitus että kiinnitä huomiota ympäristöön....

Vierailija
160/349 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Variksenpelätti kirjoitti:

Itse en nyt niin kiinnostunut pokemoneista, mutta jos tulisi joku samanlainen peli käsittäen jotain kiinnostavempaa niin voisin kokeilla, sillä idea kiva.

Eipä tuota monipuolisempaa ideaa voi juuri olla.

Koska tuossa voi käyttää muutakin kuin normaalia biologiaa hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme