Missä menee teidän suhteen intiimiysraja?
En nyt keksinyt parempaakaa nimitystä, mutta siis mitä ette tee/haluaisi tehdä kumppanin nähden? Joustaako jompikumpi?
Itseäni hieman häiritsee, kun mies on ottanut tavakseen tulla katselemaan p*llukarvojen ajoa, mutta annan toisen olla, ei se nyt niiin paljon häiritse. Jalat saan kuitenkin ajaa rauhassa... Haluaisin tosin hoitaa kaikki kaunistautumiseen liittyvät toimenpiteet yksin...
Tiedän myös pariskunnan, jonka mielestä ei ole mitenkään ihmeellistä käydä yhdessä aamupaskalla. (mökillä kaksi paikkainen huussi). Itse kun en edes piereskele miehen kuulten nii tuollainen olisi minulle aivan liikaa rajan yli...
Lisäksi tiedän pariskunnan joka piereskelee kilpaa... O_o
Kommentit (72)
Mustapäiden puristelu, sen haluan ehdottomasti tehdä yksin.
Myös muut vessahommat pyritään hoitamaan rauhassa, aina se vaan ei ole mahdollista kun on yksi vessa ja kaksi pientä lasta. Mitään en häpeä tai ujostele, mies on kyllä pitkän suhteen aikana nähnyt kaiken.
Kuukupin tyhjennys.
t. 20v naimisissa
Mulla lähti kyllä kaikki estot siinä ku mies näki mut synnyttämässä :D
Miehellä on estoja sitten kaikenlaisia. Se ei halua esim että näen ku se on suihkussa :D Joskus alkuaikoina yritin päästä suihkuun mukaan mutta se oli ehdoton ei.
Vessassa käydään yksin, myös illasta riippuen kasvojenhoito ja meikkienpesu yksin suljetun oven takana, jos ei ole fiilistä että toinen tulisi höpöttämään tai häiritsemään. Myös suihkuilut yleensäottaen yksin, mutta kaksinkin voi.
Sheivaan myös yksin.
Kakalla en halua käydä niin, että toinen on samassa tilassa. Miehellä sama. Hän ei myöskään halua oksentaa, jos minä olen paikalla. Itseäni se ei niin paljon haittaa, jos tulee sellainen tilanne niin tulkoon.
Itsetyydytys ei oikein onnistu, jos joku katsoo tai kuuntelee. Ei minua sinänsä haittaa, jos mies katselee, esimerkiksi osana esileikkiä se on ok. Mutta en voi silloin keskittyä niin, että saisin orgasmin, eli jos mies ei ole valmis panemaan niin ei saa katsoakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä wc-käynnit ovat yksityisasia, vessoja on 3 kpl, joten ei ongelmaa. Toisen läsnäollessa ei piereskellä, ei kaivella nenää ja syödä räkää, ei kaivella korvia ja syödä korvavaikkua, ei kaivella takamusta ja haistella sormia (ei niin, että tekisimme näitä muutenkaan, mutta aika monessa perheessä näyttävät olevan arkea). Mies ei seuraa meikkaamistani eikä karvanpoistoa eikä ole paikalla, kun teen nutturaa tai lakkaa kynsiä. Kamalan häveliästä varmaan jonkun mielestä, mutta en pidä siitä, että minua kytätään.
Ei häveliästä vaan ihan skitsoilua.
Kyllä me miehen kanssa puhutaan näistä asioista ihan avoimesti ja mies esimerkiksi tietää kyllä, että kärsin herkästä vatsasta ja hänelle kerronkin suoraan, että nyt sattuu taas ja täytyy mennä vessaan. Helpottaa esim. reissuilla, että toinen tietää. Ei sitä tarvitse häpeillä. Yksin kuitenkin haluan siellä vessassa olla ja sama miehelläni, kyllä pissillä voidaan puolin ja toisin käydä vaikka toinen siinä olisi tekemässä jotain muuta esim. hampaiden harjaus tai säärikarvojen tai parran ajelu. Eli raja menee kakalla käymisessä. Pääsääntöisesti kyllä kaiken kohdalla pätee, että jos toinen haluaa yksityisyyttä niin sitä saa. Joskus taas saatan sheivailla siinä suihkuhuoneen puolella kun mies on saunassa, siinä sitten huhuillaan toisillemme jotain ja meillä on äänentoistosysteemit myös saunassa niin kuunnellaan siinä samalla musiikkia...kaikkea tuollaista. Tilanteesta ja fiiliksestä riippuu. Eli vastaukseni on kakkaaminen. Siinä menee raja.
Vessa-asiat hoidetaan rauhassa, ihan sama mitä toinen on vessassa tekemässä, toinen ei tunge siihen viereen lätisemään. Karvat ajelen yksin suihkussa, kimppasuihkujakaan ei harrastella. Pissalla voidaan hätätapauksessa käydä samalla kun toinen on paikalla, mutta mieluummin sekin hoidetaan yksin. Ollaan oltu kohta 5 vuotta yhdessä enkä ole kertaakaan kuullut miehen pieraisevan. :D Voidaan kyllä sanoa että onpas maha kipeä ja pierettää, mutta en ala piereskelemään muualla kuin vessassa (tai salaa peiton alla :D), jos vessasta jotain kuuluu niin ei haittaa. Kyse ei ole häveliäisyydestä, vaan kohteliaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä wc-käynnit ovat yksityisasia, vessoja on 3 kpl, joten ei ongelmaa. Toisen läsnäollessa ei piereskellä, ei kaivella nenää ja syödä räkää, ei kaivella korvia ja syödä korvavaikkua, ei kaivella takamusta ja haistella sormia (ei niin, että tekisimme näitä muutenkaan, mutta aika monessa perheessä näyttävät olevan arkea). Mies ei seuraa meikkaamistani eikä karvanpoistoa eikä ole paikalla, kun teen nutturaa tai lakkaa kynsiä. Kamalan häveliästä varmaan jonkun mielestä, mutta en pidä siitä, että minua kytätään.
Ei häveliästä vaan ihan skitsoilua.
Ei tuossa mitään skitsoilua ole. Ihmisillä on erilaiset rajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tällaisia kerran pitää pohtia, niin missä sitten olisi hyv pitää rajat omien lasten suhteen? Onko esim. sopivaa äitinä pitää ovea auki vessassa niin, että teinipoika voi käydä siellä myös? Äiti pyyhkimässä paskojaan, äiti alapääpesulla dekoltesuihkun kanssa? Äiti riisumassa alusvaatteita suihkuun mennessään? Äiti ajelemassa karvojaan? Entä missä rajat, kun on kyseessä teini-ikäiset tai venhemmat sisko ja veli? Isä ja tytär? Isä ja veli?
Olisi ajattelevaista ottaa huomioon, vaikka perhe muodostuukin aika tutuksi eikä em rajoja aina muisteta ajatella?
Nyt on tainneet vierassanat mennä sekaisin ;)
Ehkä hänellä on vaan kova tissihiki?
En kyllä keksi äkkiseltään mitään tilannetta mitä en haluaisi mieheni näkevän. Hän on nähnyt kroppani ja myös alapääni jokaisen senttimetrin, samoin kuin kaikki ruumiintoiminnot. Synnyttäessä tosin en halunnut että hän katsoo kun paikat pullistuu ja repeää, kun videoiden perusteella se näyttää minunkin silmään aika härskiltä. Pari partakarvaani pyrin nyppimään salassa, mutta on hän tainnut senkin toimituksen joskus nähdä :D Peräpukamia en ehkä esittelisi, jos niitä sattuisi olemaan, vaikka peppuseksiäkin joskus harrastamme.