Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee teidän suhteen intiimiysraja?

Vierailija
14.07.2016 |

En nyt keksinyt parempaakaa nimitystä, mutta siis mitä ette tee/haluaisi tehdä kumppanin nähden? Joustaako jompikumpi?

Itseäni hieman häiritsee, kun mies on ottanut tavakseen tulla katselemaan p*llukarvojen ajoa, mutta annan toisen olla, ei se nyt niiin paljon häiritse. Jalat saan kuitenkin ajaa rauhassa... Haluaisin tosin hoitaa kaikki kaunistautumiseen liittyvät toimenpiteet yksin...
Tiedän myös pariskunnan, jonka mielestä ei ole mitenkään ihmeellistä käydä yhdessä aamupaskalla. (mökillä kaksi paikkainen huussi). Itse kun en edes piereskele miehen kuulten nii tuollainen olisi minulle aivan liikaa rajan yli...
Lisäksi tiedän pariskunnan joka piereskelee kilpaa... O_o

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakalla käynnissä.

Karvoja voi ajella toisen aikana, ja ei ole harvinaista että toinen harjaa hamppaita kylppärissä kun toinen on pissalla, mutta isommalle asialle sitten suljetaan ovi ja hoidetaan yksin.

Vierailija
2/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ehkä liian vanhoja ajattelemaan tuollaisia.. jos toinen nyt tulee paikalle niin mitä siitä, homma jatkuu.. On tuo varmasti nähnyt minussa jo kaiken ja minä hänessä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta 7 vuotta takana niin kyllä tässä jo hyvä tovi on piereskelty toisen seurassa..! :D Vessa-asiat mielellään pysyy yksityisinä, mutta jos esim. toinen on suihkussa ja toisen on päästävä sillä hetkellä pissalle niin en pane pahakseni. Paskalla käyminen asia erikseen, sitä en halua nähdä, kuulla tai haistaa. En myöskään kaipaa yleisöä, kun ajelen karvojani, mutta kyllähän sitä joskus tulee sheivailtua sääret ja kainalot toisen edessä kun ollaan yhtä aikaa siellä suihkussa.

Vierailija
4/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksin jälkeen en halua kuulla jos mies on nähnyt p*skaa tai että vehje haisee.

Vierailija
5/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö eipä tule mieleen asiaa mitä emme voisi tehdä toistemme nähden. Ollaan asioitu samaan aikaan wcssä (molemmilla aamuvuoro, vain yksi vessa niin toinen pesee hampaat ja toinen istuu aamupaskalla), kun olin viimeisilläni  raskaana niin meis ajeli perskarvojani kun en enää itse ylettynyt. 

Toisaalta olisi ihan kiva jos vielä olisi se alkuaikojen häveliäisyys, kun ei voinut pieraista jos mies oli luonani kylässä... se häveliäisyys on iäksi kuopattu. 7v yhdessä.

Vierailija
6/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävellystyötä ei saa seurata.

Vierailija
7/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on yli 7 vuotta takana, mutta en vieläkään halua piereskellä miehen seurassa. Joskus aamu-unisena ja venytellessä saattaa pöllähtää vahingossa, muuten koen luontevammaksi mennä muualle. Vaikka kyllä mies vamasti tietää mille se haisee, mutta silti :D

Vierailija
8/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla tuollasia rajoja määritelty.

Vierailija
9/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... MInä mieltäisin suhteen intiimiydeksi enemmän sen kuinka paljon oman pään sisällöstä, niistä peloista, ahdistuksista ja itseä hävettävistä asioista, kykenee puhumaan kumppanilleen.

Vierailija
10/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään tarvetta jakaa vessakäyntejä eli ovi pannaan niiden ajaksi kiinni. Olen myös sitä mieltä, että jos päivittäin on tarve piereskellä, niin ruokavaliossa (tai ruokailutavoissa) on ongelmaa. Jos on pakko pieraista ja ollaan "jalkeilla", niin sen voi mennä tekemään vessaan tai muuten vaan kauemmas, unissaan tai nukahtamaisillaan tapahtuvalle piereskelylle ei aina voi mitään.

Vierailija
11/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaa en halua suuhuni vaikka terveellistä kuulemma olisi.

Vierailija
12/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta yhdessä ja raja menee aikalailla vessa-asioinnissa. Eli ovi kiinni perässä! Lisäksi ajelen karvani mieluummin yksin, mutta joskus mies tulee saunasta kun ajelen vielä jalkoja tai kainaloita ja se on ihan fine. Pierumuuri on rikottu aikoja sitten, mutta jos paukut on syystä tai toisesta haisseet erityisen pahoilta sitä käydään paukuttelemassa kohteliaan välimatkan päässä :D

Vierailija
13/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Me ollaan oltu 15 vuotta yhdessä, eikä todellakaan käydä tarpeilla toistemme aikana. Ei myöskään piereskellä tahallisesti, vaikka molemmat varmasti ovat kuulleet toisen öisiä vahinkopieruja jne. Ihan kohteliaisuudesta, ei kiinnosta haistella/haistatuttaa paskahitusia toisella. En myöskään ajele karvojani miehen aikana. Kyllä sitä jotain saa säilyttää salaperäisyyden verhon takana pitkässäkin suhteessa.

Vierailija
14/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni hieman häiritsee, kun mies on ottanut tavakseen tulla katselemaan p*llukarvojen ajoa, mutta annan toisen olla, ei se nyt niiin paljon häiritse. J Haluaisin tosin hoitaa kaikki kaunistautumiseen liittyvät toimenpiteet yksin...... O_o

Tämä kuulostaa ikävältä. Ottanut tavakseen? EIkö sinulle ole kylpyhuoneen ovi kiinni? Jos et halua häntä tuota puuhaa seuraamaan, niin älä päästä. Se ei ole mikään itsestäänselvä oikeus. 

Raja menee juuri tuossa, että jos tuntee (kumpi tahansa osapuoli) olonsa edes hieman epämukavaksi.

Vierailija
15/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään tarvetta jakaa vessakäyntejä eli ovi pannaan niiden ajaksi kiinni. Olen myös sitä mieltä, että jos päivittäin on tarve piereskellä, niin ruokavaliossa (tai ruokailutavoissa) on ongelmaa. Jos on pakko pieraista ja ollaan "jalkeilla", niin sen voi mennä tekemään vessaan tai muuten vaan kauemmas, unissaan tai nukahtamaisillaan tapahtuvalle piereskelylle ei aina voi mitään.

Kaikki ihmiset pierevät päivittäin. Toiset meistä eivät aina pysty pidättämään niin kauan, että ehtisi luikkia jonnekin vessaan piiloon ja miksi pitäisikään omassa kotona. Ei nyt toisen vieressä tahallaan päästellä, mutta muuten kotona pitää saada olla ilman stressiä siitä, että kumartuessa saattaa paukahtaa.

Vierailija
16/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on rajat paukkuneet urakalla viimeisen vuoden aikana. Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta. Pahin oli ehkä se, kun mies vahasi mun perskarvoja. Itseltä ei onnistunut, lähinnä liuskat tarttuivat vain kiinni, eivät irrottaneet mitään ja sitten pyysin miestäni apuun.

Edelleenkään en ole isolla asialla miehen nähden.

Vierailija
17/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ollessa se raja menee varmaan kakalla käynnissä. Tampoonin olen vaihtanut hänen ajaessa partaa vieressä, tai olen käynyt pissalla ovi auki.

Vierailija
18/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole häveliäisyydestä vaan kohteliaisuudesta. En halua kiusata ja ällöttää rakkaita perheenjäseniäni paskan hajulla tai nenäeritteillä tai muulla epämiellyttävällä. Voin hoitaa pahanhajuiset ja inhottavan näköiset asiat poissa heidän silmistään, ja he tekevät samalla tavalla.

Vierailija
19/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tällaisia kerran pitää pohtia, niin missä sitten olisi hyv pitää rajat omien lasten suhteen? Onko esim. sopivaa äitinä pitää ovea auki vessassa niin, että teinipoika voi käydä siellä myös? Äiti pyyhkimässä paskojaan, äiti alapääpesulla dekoltesuihkun kanssa? Äiti riisumassa alusvaatteita suihkuun mennessään? Äiti ajelemassa karvojaan? Entä missä rajat, kun on kyseessä teini-ikäiset tai venhemmat sisko ja veli? Isä ja tytär? Isä ja veli? 

Olisi ajattelevaista ottaa huomioon, vaikka perhe muodostuukin aika tutuksi eikä em rajoja aina muisteta ajatella?

Vierailija
20/72 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö eipä tule mieleen asiaa mitä emme voisi tehdä toistemme nähden. Ollaan asioitu samaan aikaan wcssä (molemmilla aamuvuoro, vain yksi vessa niin toinen pesee hampaat ja toinen istuu aamupaskalla), kun olin viimeisilläni  raskaana niin meis ajeli perskarvojani kun en enää itse ylettynyt. 

Toisaalta olisi ihan kiva jos vielä olisi se alkuaikojen häveliäisyys, kun ei voinut pieraista jos mies oli luonani kylässä... se häveliäisyys on iäksi kuopattu. 7v yhdessä.

"Mies ajeli perskarvojani kun en enää itse ylettynyt"

Tosi rakkaus auttaa, ei tuomitse.Repesin :D