Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä syntymäpäivälahja pihille poikaystävälle?

Vierailija
14.07.2016 |

Olemme seurustelleet nyt noin puoli vuotta. Olen itse varsin hyvin toimeentulevasta perheestä. Saan hyvää palkkaa ja sen lisäksi saan pääomatuloja, joten olen ikäisekseni varsin hyvin toimeentuleva (23 vuotias). Poikaystäväni taas on todella rikkaasta perheestä, eikä tee kunnon töitä (26vuotias), mutta on todella pihi mitä tulee omaan rahaan, jota hänellä on kuitenkin enemmän kuin minulla(vanhempien rahoja pistää kyllä palamaan). Siis todella pihi ja meidän ainoat riidat ovat olleet juuri siitä että hänen mielestään kulutan liikaa rahaa kaikkeen, enkä ole taloudellinen jnejne.
No nyt olisi vuorossa hänen syntymäpäivänsä. Emme ole vielä ostaneet toisillemme siis kunnon lahjoja. Tiedän kuitenkin että hän on katsellut erästä kelloa jo pidemmän aikaa ja ajattelin nyt ostaa sen hänelle. Se maksaa noin 300euroa. Mitä luulette tuleeko riita? pitäisikö ostaa jotain halvempaa? vai olettaako hän jopa että lahja on kallis koska on sellaisiin tottunut?
Ei siis pelkää että minun rahana ns. loppeisivat vaan hänen mielestään olen vain yleensä tuhlari.
Onko tyhmää ostaa ensimmäisenä lahjana kalliimpi lahja? Äitini oli kauhuissaan että ostan tuon kellon ja veikkasi että itse saan leffalippuja häneltä, jos mitään.
Tämä on siis myös ensimmäinen kunnon parisuhteeni, joten en ole pahemmin ostanut jätkille lahjoja aikaisemmin.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 300 euron kello ole teille rikkaille arvokas. Sellainen 30 000 euron kello on. Se on jo sijoitus, jonka arvo ei laske. Osta sellainen, niin näytät, että et tuhlaa rahaa vaan osaat sijoittaa sen oikein. 300 eurob kello on tuhlausta, 30 000 euron kello ei ole.

Vierailija
42/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille kilon porkkanapussi ja kananmunakenno. Varmasti ei unohda tommoista lahjaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi