Lasten äiti on miehelle aina se tärkein loppupeleissä
Nyksien turha itkeä, vaikka olisi yhteisiäkin lapsia. Nainen, joka synnyttänyt ekan lapsen/lapset on se tärkein
Kommentit (32)
Jos erottu...mä en ihan allekirjoita tota, mut voit uskotella itsellesi et olet tärkein. Entäs lapset? Kyllä kaikille mun tuntemille miehille ne lapset on tärkeempiä, kuin joku ex-akka. Eihän sen kanssa oltaisi edes yhteyksissä ilman lapsia.
Loppupelit pelattiin jo. Portugali voitti. Yksikään äiti ei pelannut.
En nyt sanoisi. Entinen poikaystäväni ainakin inhoaa vanhemman lapsensa äitiä, mitä en kylläkään ihmettele.
Mutta jos äti on synnyttänyt lapsia jo toiselle miehelle aiemmin, niin ei kai sama nainen voi olla monelle miehelle se tärkein.
Samalla logiikalla eka ulkomaanmataka oli tärkein, eka koulutus ( peruskoulu!) oli se tärkein, eka kotipaikka, eka työpaikka. Onneksi voin ainakin sanoa että nykyinen kotipaikkani on tähän astisen elämäni paras , samoin työpaikka, kuten ennenkaikkea puolisoni
Äiti ei ole myytti, äiti on ihminen. Jotkut ihmiset muistetaan, jotkut unohdetaan. Se on kiinni siitä millainen ihminen olet.
Mun miehelle ne on ainakin lapset. Ja ihan ekassa liitossa molemmat ollaan.
haha, te ootte ihan sekaisin. Eksä ei ole kenellekään se tärkein, oli lapsia tai ei.
No ei ole! Etenkään, jos on erottu ja uusi suhde.
Nähnyt niin monet erot ja miten miehet käyttäytyvät lastensa äitiä kohtaan etten ymmärrä mistä olet tuon keksinyt?
Vai oletko juuri eronnut ja miehesi löytänyt uuden ja nyt selittelet itsellesi, että sä olet ex-miehellesi se tärkein?
Yh-isänä lapset on kyl tärkeää. Nykypäivän naiset muutenkin tehtailee eroja...miehen ei siis kannata turhaan kiintyä liikoja naiseen, koska niitä menee ja tulee. Tän takia naisia ei kannata ottaa vakavasti. Kun näet rakkaasi kasvot niin näet tulevan exsän kasvot. Ja suhtautuminen on toki eri tulevaan exsään verrattuna ikuiseen rakkauteen.
No jos tuo kuvitelma säästää sun mielenterveysi niin kuvittele ihan rauhassa noin, minun puolestani.
Saanen olla eri mieltä. Kyllä se ex-miehen uusi vaimoke on se, jonka pillin mukaan on menty jo 15 vuotta. Lapsikin tahtoi jäädä jalkoihin alkuvuosina, mutta nykyään onneksi jo kelpaa mukaan uusioperheeseen. Joissain tapauksissa tietysti voi olla niin, että mies ei osaa päästää irti lastensa äidistä. Se on ehkä ollut sitten hänen elämänsä rakkaus, johon mitään ei voi verrata. Aika surullista sinänsä, jos jää kiinni menneeseen.
No aika surullista ja pelottavaa naisen näkökulmasta... että jos minulla on lapsi jonkun kanssa, josta olen halunnut erota niin eksä roikkuisi silti elämässäni niin kauan kuin elää... Lasten takia ollaan tekemisissä, mutta suorastaan sairasta jos ei pysty minusta pääsemään yli
Mun exälle tärkeintä on nyksä ensimmäiset 2 vuotta, sitten salaras, josta tulee uusi nyksä, joka on tärkein 2 ensimmäistä vuotta kunnes tulee salarakas jne
Kamalinta on, että on oikeastikin naisia jotka luulevat näin (tai ainakin uskottelevat itselleen ja muille). Se on oikeastaan todella surullista. Karua on tosin se että, tästä ajatusmallista yleensä kärsii myös lapset ja koko exän lähipiiri, kun kiukutellaan ja suoritetaan erilaisia häirintätoimenpiteitä, kun todellisuus ei vastaakaan mielikuvitusta.
Tietysti miehissä on ne omat vastaavat stalkkeri-ex-versiot.
Vierailija kirjoitti:
Kamalinta on, että on oikeastikin naisia jotka luulevat näin (tai ainakin uskottelevat itselleen ja muille). Se on oikeastaan todella surullista. Karua on tosin se että, tästä ajatusmallista yleensä kärsii myös lapset ja koko exän lähipiiri, kun kiukutellaan ja suoritetaan erilaisia häirintätoimenpiteitä, kun todellisuus ei vastaakaan mielikuvitusta.
Ja voi olla, että tälläinen nainen on nähnyt kyseisen miehen 23 vuotta sitten. Eikä mies ole eron jälkeen tavannut lastakaan kertaakaan.
Tiedän että olen exälle aina tärkeämpi kuin nykyinen vaikka ovat jo yli kaksi vuotta pitäneet yhtä. Tämän itse kertonut.
Vierailija kirjoitti:
En luule vaan tiedän! Ikävää mutta totta, ikävää siis tälle nyxälle.
Ok.