Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson korteista

Vierailija
28.02.2006 |

Harjoittelen korteista katsomista, eli en ole mikään " oikea" korttipovari. Katson korteista yhdelle kerrallaan, jatkan seuraavalle vasta palautteen saatuani!

Hiustenvärin haluan tietää ja iän. Voit myös kysyä yhden kysymyksen tai sitten kerron yleisesti.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 38 v blondi ja mieheni 38 v todella tummatukkainen olemme taistelleet viimeisen vuoden kuningas alkoholin kanssa. Siis se on mieheni ongelma. Hänellä on myös ollut mielenterveydellisiä ongelmia ja manian takia rahamme ovat todella haihtuneet taivaan tuuliin ja tulevat haihtumaan vielä kahden kuukauden ajan Visa-laskun muodossa.

Joku kumma meitä on kuitenkin pitänyt yhdessä (kolmen lapsen lisäksi), mutta olen kyllä väläytellyt eroa juomisen lopettamiseksi. En halua lapsilleni enää tämän lasisempaa lapsuutta, kun ovat vielä niin tasapainoisia ja pärjääviä.

Veitsenterällä tässä kiikutaan, huomenna mennään paikallisen päihdehoitoyksikön pariterapiaan. Kiitos ap vastauksestasi!

Vierailija
62/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kerron! miehellä vaaleanruskeat hiukset ja siniharmaat silmät!

t.22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykeneekö mieheni sitoutumaan koskaan 100 % avioliittoomme ja olemaan jatkossa uskollinen ?

Vierailija
64/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle kortit, jotka kertovat kyllä rakkaudesta ja siitä että yhteiset hetkenne tuottavat sinulle iloa, mutta jotenkin olet epävarma ja pelkäät..jotain.päältä päin näyttäisi kaikki olevan hyvin, mutta jonkin asteinen epävarmuus on sisälläsi.

Vierailija
65/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löytänyt itseäni tekstistäsi, voisitko yrittää uudelleen noilla miehenkin tiedoilla. Kertauksena vielä, minä maantie alunperin, nyt tumma, hieman vaaleaa, mies maantie ja molemmilla siniharmaat silmät.

Vierailija
66/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset värjättyinä nyt tumma luumu, oikea väri maantien harmaa. Yksi lapsi ja avoliitossa. Jatkammeko mieheni kanssa vai eroammeko? Tulemmeko enää onnelliseksi? Entä tämä vuotta nuorempi mies? Menneisyyttä vai tulevaisuutta? Entä miten työtilanteeni? Miten pitkään jatkuu työt?

Vierailija
67/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten oma väri maantienruskea, värjätty kuitenkin hieman tummemmiksi. Ikää 25 vuotta.

Muumi

Vierailija
68/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle kortit, jotka kertovat kyllä rakkaudesta ja siitä että yhteiset hetkenne tuottavat sinulle iloa, mutta jotenkin olet epävarma ja pelkäät..jotain.päältä päin näyttäisi kaikki olevan hyvin, mutta jonkin asteinen epävarmuus on sisälläsi. Jostain syystä varoitellaan myös vähän liiasta luottavaisuudesta..

Miehesi nousee rinnallesi hyvinkin rakastuneena ja sellaisena että on varma suhteestanne. hän haluaa kanssasi pitkän ja vakaan suhteen, tosissaan on kanssasi. näyttäisi siltä että tahtoo perustaa kanssasi kyllä perheenkin, lapsikin on mielessään. nykyhetkessä tai lähitulevassa välillänne painottuu äkillisesti ilmaantuneet raha-huolet, joitten ansiosta suunnitelmanne ottavat takapakkia (oli kyse sitten yhteisestä matkasta, yhteen muutosta tms )

Parisuhteenne tulevaa: muutto, kyllä, muutto on ihan selkeästi luvassa teille :) onneksi olkoon. vaikeahko elämäntilanne on päättymässä ja eteenne aukeutuu täysin uudet mahdollisuudet. vaikka vähän tuntuisi ilmassa olevan jotain pettymyksiä ja väärinkäsityksiäkin, niin selviätte niistä kuitenkin. raha-asianne tasapainottuvat lopulta ja parisuhteestanne molemmat ammennatte voimaa, se näyttäytyy hyvinkin tasa-arvoisena ja hyvänä.

Vierailija
69/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tuon työn aloituksen jälkeen parisuhdekin paranee ja itsetunto-ongelmat katoaa ; )

Toivotaan niin!

Hyvää jatkoa ap:lle!

Vierailija
70/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hmph.. noniin, jatkoa siis 22

Sinulle kortit, jotka kertovat kyllä rakkaudesta ja siitä että yhteiset hetkenne tuottavat sinulle iloa, mutta jotenkin olet epävarma ja pelkäät..jotain.päältä päin näyttäisi kaikki olevan hyvin, mutta jonkin asteinen epävarmuus on sisälläsi. Jostain syystä varoitellaan myös vähän liiasta luottavaisuudesta..

Miehesi nousee rinnallesi hyvinkin rakastuneena ja sellaisena että on varma suhteestanne. hän haluaa kanssasi pitkän ja vakaan suhteen, tosissaan on kanssasi. näyttäisi siltä että tahtoo perustaa kanssasi kyllä perheenkin, lapsikin on mielessään. nykyhetkessä tai lähitulevassa välillänne painottuu äkillisesti ilmaantuneet raha-huolet, joitten ansiosta suunnitelmanne ottavat takapakkia (oli kyse sitten yhteisestä matkasta, yhteen muutosta tms )

Parisuhteenne tulevaa: muutto, kyllä, muutto on ihan selkeästi luvassa teille :) onneksi olkoon. vaikeahko elämäntilanne on päättymässä ja eteenne aukeutuu täysin uudet mahdollisuudet. vaikka vähän tuntuisi ilmassa olevan jotain pettymyksiä ja väärinkäsityksiäkin, niin selviätte niistä kuitenkin. raha-asianne tasapainottuvat lopulta ja parisuhteestanne molemmat ammennatte voimaa, se näyttäytyy hyvinkin tasa-arvoisena ja hyvänä."

Tuo on aivan totta, että rakkautta meillä on paljon :)! Mutta tosiaan olen vähän varautunut, kun edellinen suhde oli aivan kauhea... jätin silloisen miehen ja nyt yksin lasten kanssa. Muutenkin lasten takia vähän tulevaisuus jännittää. Ja mietin, että kannattaako muuttaa edes yhteen, vaikka siitä on kovasti puhuttu.

Yhteen muutamme vasta suunnitelmien mukaan muutaman vuoden päästä. Koitan saada kovasti säästettyä rahaa ennen sitä... Minulla ei kovin hyvä palkka, mutta yritän silti...

Mies todella haluaa kanssani pitkän suhteen :). Rakastaa todella paljon.

Yhteistä lasta ei kuulemma halua, mutta olen jotenkin ajatellut, että ehkä hän kuitenkin joskus vuosien kuluttua haluaakin ;). Tykkää minun lapsistani ja tulee lasten kanssa tosi hyvin toimeen! Hänestä tulisi hyvä isä :)

Kiitos vielä! t.22

Vierailija
71/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.17

Vierailija
72/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat,pitkät hiukset,ikää 34v Kysyisin tapaamastani,mukavasta miehestä.Olisiko hän minulle se oikea?

Vierailija
73/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt just en enää ehdi vastaamaan, mutta tuossa vähän myöhemmin. ap

Vierailija
74/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tummahiuksinen nainen 30 vuotias, opiskelen vielä. Mitä näet tulevaisuudessa, jatkanko opiskeluja vai olenko ensi syksynä jo töissä? Ja miten rahatilanteeni?

Rakkauttakin jo odottelen, näkyykö sellaista?