Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson korteista

Vierailija
28.02.2006 |

Harjoittelen korteista katsomista, eli en ole mikään " oikea" korttipovari. Katson korteista yhdelle kerrallaan, jatkan seuraavalle vasta palautteen saatuani!

Hiustenvärin haluan tietää ja iän. Voit myös kysyä yhden kysymyksen tai sitten kerron yleisesti.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, en löydä menneisyydestä ketään, joka sopisi kuvaukseen tai olisi mitenkään olennainen ollut. Myöskään en itse ole kovin kunnianhimoinen työn suhteen, vaan intohimoni ovat muualla...no, eteenpäin.

Mieheni on kyennyt vastuunkantoon jo nuoresta perustettuamme perheen, mutta muutoin en näe hänessä yhtäläisyyksiä. Täytyy muistaa kuitenkin tuo, ettei heti anna periksi jos meidän väliin tulee jotain...itseasiassa meidän välillämme jo ON aika paljon riitaa, kummatkin niin väsyneitä nykyisessä tilanteessamme...

Tulevaisuudesta...taipumuksenani on kyllä kiukutella, masentua jne. joten hyvin kävisivät minuun. Täytyy muistaa neuvosi olla suurentelematta.

Kiitos paljon vaivannäöstä!

Vierailija:

hih, sinusta huokuu kyllä semmoiset energiat, etten yhtään pistä vastaan tuota patarouvaa ;)

teen sulle peruspöydän, katotaan mitä nousee:

menneessä nuori mies, luonteeltaan älykäs, kunnianhimoinenkin. nyt olen vähän hukassa, liittyykö seuraavat asiat sinuun vai häneen, mutta selkeä tulevaisuuden suunnitelma uralla ja kunnianhimo nousee tähän erityisen vahvana. työelämässä ylennys tai muutoin uusia hankkeita, jotka tukevat tätä kunnianhimoa ja ruokkivat sitä.

nykyhetkeen nousee sitten tummahko mies, ruskeahiuksinen, sellainen joka kykenee vastuunkantoon jo nuoresta pitäen. aikamoisen energinen luonne, ehkä vähän sellainenkin ettei kauaa jaksa yhteen asiaan keskittyä kun on jo menossa kohti seuraavaa. kuitenkin väliinne nousee väärinkäsityksiä, jotka uhkaavat romuttaa kaikki haaveet ja unelmat joita välillenne on luotu. kortit kuitenkin varoittavat luopumasta kokonaan noista haaveista, sillä kyseessä on vain eräänlainen koeaika, ja mikäli tästä selviää, palkkiona on uudenlainen voima ja elämäntaito. taloudellinen tilanne on kohentumassa, ei niinkään onnenpotkujen ansiosta, vaan kovan työn vuoksi.

tulevaan kortit, jotka kertovat siitä että huolet ja murheet tuppaavat kasvamaan hieman liian suuriksi mielessäsi. ne tuntuvat musertavimmilta kuin ovatkaan, ja saavat sinut käyttäytymään aika ikävälläkin tavalla..kiukunpuuskia, jopa masennusta. älä kuitenkaan käperry itseesi, vaan katso rohkeasti ongelmia silmästä silmään ja huomaat etteivät ne olekkaan niin voittamattomia kuin sinusta aluksi tuntui. asiat ovat selvitettävissä ja ne pitää selvittää. älä anna niiden kasvaa itsekseen, vaan käy asioihin käsiksi sillä päättävisyydellä ja tarmolla, joka sinussa on.

Vierailija:

Olen 23-vuotias nainen, hiukseni ruskeat, mutta luonteeltani olen sen verran dominoiva, että minut pitää panna patarouvaksi jos minulle oikeaa korttia haet, sillä se on ainoa oikea vaihtoehto:)

Haluaisin tietää, mitä välillä kovin sekavaan tulevaisuuteeni kuuluu, miten töiden ja raha-asioiden kanssa? entä rakkaus?

Vierailija
2/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, näkisitkö mitä minun tulevaisuuteeni kuuluu?

Olen 30-vuotias tällä hetkellä kotiäitinä oleva ruskeahiuksinen sairaanhoitaja, minulla on vihreät silmät.

Lapseni on 2 vuotias pieni tyttö, saako hän koskaan sisarusta?

Olen naimisissa punertavahiuksisen ja ruskeasilmäisen miehen kanssa.

Olen ihastunut toiseen mieheen- pääsenkö ihastuksesta eroon vai tuleeko hän sittenkin vielä joskus tulevaisuudessa kuulumaan elämääni?Meillä ei ole suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pian? voitko kertoa? tai olenko jo?

Vierailija
4/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroammeko lopullisesti?

Vierailija
5/74 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko koskaan toista lasta? ja jos ni milloin? kuinka parisuhde tulevaisuudessa?

Vierailija
6/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsilukumme nyt täynnä? Ja olisi muutenkin kiva tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Vierailija
7/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näetkö mitään ratkaisua asunot-ongelmiimme. Olen 33v ruskeat silmät ja keskiruskeat hiukset. : )

Vierailija
9/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko mieheni lopettamaan juomisen :-(

Vierailija
10/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneeseen jää huonoja aikoja. Jokin asia on jättänyt sinuun pysyvät haavat, jotka edelleen satuttavat, tuosta kriisistä toipumiseen on mennyt pitkä aika, mutta nyt alat olla jo voiton puolella sen suhteen. Olet saapumassa elämässäsi vaiheesee, jossa uudet energiset tuulet puhaltavat. Olet täynnä tarmoa ja iloa, ja jokin salainen toiveesi tulee toteutumaan.Tulevaisuutesi näyttäytyy onnekkaana. Raha-asioissa positiivista kehitystä, kunhan muistat luoda päämäärät ja sitten pyrkiä niitä kohti. onnetar on silloin puolellasi.

Vierailija
11/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpi tämä toinen lapsemme on, poika vai tyttö?

KIITOS!!!!

Vierailija
12/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias nainen, hiukseni ruskeat, mutta luonteeltani olen sen verran dominoiva, että minut pitää panna patarouvaksi jos minulle oikeaa korttia haet, sillä se on ainoa oikea vaihtoehto:)

Haluaisin tietää, mitä välillä kovin sekavaan tulevaisuuteeni kuuluu, miten töiden ja raha-asioiden kanssa? entä rakkaus?

Vierailija
13/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias ruskeatukkainen, sinivihreät on silmät. 2 lasta on ja elämän varrelle on mahtunut haasteitakin..

Olisi kiva tietää mitä näet minulle!

Annan palautetta!

T: Anni

Vierailija
14/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Menneeseen jää huonoja aikoja. Jokin asia on jättänyt sinuun pysyvät haavat, jotka edelleen satuttavat, tuosta kriisistä toipumiseen on mennyt pitkä aika, mutta nyt alat olla jo voiton puolella sen suhteen. Olet saapumassa elämässäsi vaiheesee, jossa uudet energiset tuulet puhaltavat. Olet täynnä tarmoa ja iloa, ja jokin salainen toiveesi tulee toteutumaan.Tulevaisuutesi näyttäytyy onnekkaana. Raha-asioissa positiivista kehitystä, kunhan muistat luoda päämäärät ja sitten pyrkiä niitä kohti. onnetar on silloin puolellasi.

Vierailija
15/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muutamme yhteen? Saammeko yhteisen lapsen joskus?

Vierailija
16/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko vielä raskaaksi, ja milloin?

Vierailija
17/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin korteilta lapsiasiaa, vastaus oli, että tulee vielä lisää, mutta siihen menee vielä aikaa, paljonkin. ihan tämänhetken asia ei ole.

Tein sinulle toisen pöydän, uutta katselmusta varten ja siinä kerrottiin näin: Menneessä näkyy jokin tilaisuus, josta on ollut sinulle paljon positiivista hyötyä. Olisiko sitten ylennys tai uusi, sinua kiinnostava työpaikka. Kuitenkin, tämä on tuonut sinulle paljon virtaa ja olet tehnyt kauaskantoisia tulevaisuuden suunnitelmia.

Tulevaisuuteesi tulee selkeästi jokin uusi , yllätyksellinen ihmissuhde. Tämä tulee eteesi aivan yllättäen, ilman minkäänlaista varoitusta. Tähän suhteeseen liittyy rakkautta, odotuksen tuntua, perhosia vatsassa. Amorin nuoli osuu sinuun voimalla, jota et ole edes osannut kuvitella..

Vierailija
18/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias, tummanruskeat hiukset. Rakkaus asiat kiinnostaisi jos vielä jaksat katsoa.

Vierailija
19/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan sitten jos otan vielä lisää tähän ketjuun katsottavia.

Kiitos kakkonen palautteesta. Just tuota tarkoitin sillä palautteella, että sanotte osuiko yhtään itselle vai tuntuuko ihan väärältä koko katselmus :)

Vierailija
20/74 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ...yritin tietysti kirjoittaa ' asunto-ongelmiimme' : )

Kovasti kiinnostaa myös että näetkö jotakin lapsiin liittyvää

-6