Miehen työpaikan assari on ihastunut mun mieheen, mitä ihmettä teen!
Tuossahan se jo tuli jo se tärkein ja pelottavin. Olin jo pitkin kevättä ihmetellyt, kun kyseinen hlö soitteli mun miehelle virka-ajan jälkeen. Mies oli mun läsnäollessa kiusaantunut, kun puhui tämän assarin kanssa. Hän tekee mieheni tiimissä töitä ja on oikein mukavan oloinen kolmekymppinen sinkku, mitä olen häntä pari kertaa tavannut.
Nyt olimme miehen firman kesätapahtumassa (teatteri & dinner avec) ja voi jeesus, ettei voinut selvempää ihastumista olla. Muutaman skumpan jälkeen iski jo lähes miehen syliin, vaikka minä samassa pöytäseurueessa. Siis mitä vittt***
Meillä oikein onnellinen liitto, ollaan nelikymppisiä ja yksi lapsi. Mies on tietysti syytön siihen, että joku häneen ihastuu, enkä ihmettele sitä, koska mies on fiksu, komea, kiltti ja menestynyt. Mutta pystyykö kukaan mies vastustamaan ihailua melkein 10 vuotta nuoremmalta kivalta ja nätiltä naiselta? Hän ei ole mikään suttura, vaan oikein "pelottava pakkaus" koska ei ole tyhjäpää ja mieskin häntä usein kehunut.
Mitä tekisitte mun sijassa? Pitääkö mun jännittää joka päivä, että milloin mies sortuu?
Ihan saatanan tyhmä tilanne, kun en halua olla mustasukkainen ja nalkuttava akka.
Kommentit (12)
0/5, tunnistaa jo kirjoitustyylistä
Assari on nyt tunteiden vietävänä, koska ei älykäs nainen vaimon paikallaollessa muuten miestä lähentelisi. Anna assarin olla.
Miestä ei voi pakottaa pysymään teidän liitossa, mutta jos mies lähtee assarin matkaan, niin parempi että lähtee nyt, kuin myöhemmin jonkun muun houkutuksen mukana sulle täysin yllätyksenä.
Jos et luota mieheesi tuon enempää niin kannattaa laittaa hopeat jakoon.
No eikait kukaan tollasta tilannetta vaa kato sivusta ja odota millon tulee se tieto et ne panee toisiaan? Provoooooo
Todennäköisesti assariin kajoaa jossain vaiheessa. Sellaista se elämä on, houkutukset vie usein voiton, varsinkin pitkissä parisuhteissa, joissa tylsä perhearki.
Eikö tästä nyt kannattais keskustella sen miehenkanssa, että mitäs jos tai onko hän huomannut ihailua ja mitkä fiilikset? Jos avoimesti pystyy keskustelemaan niin mies voi kertoa että on ihastunut ehkä vähän myös, mutta haluaa teidän liiton pysyvän kasassa ja esittää toimet mitä aikoo tehdä asian eteen.
Kannattaisi varmaan puhua miehen kanssa asiasta. Vai oletko jo puhunut.
Vierailija kirjoitti:
. Mutta pystyykö kukaan mies vastustamaan ihailua melkein 10 vuotta nuoremmalta kivalta ja nätiltä naiselta?
Tämän minäkin haluaisin tietää. Olen nimittäin ihastunut n. 10 vuotta vanhempaan työkaveriin...
Hohhoijaa,eikö muita jo kyllästytä nämä "mitä nyt teen?" paskaprovot?
Näkee että hullut on kesälomalla.
Kammottava tilanne, tosiaan! :0