Mies tekee reissuhommia. Laitoin hanelle puhtaita vaatteita laukkuun ja huomasin toilettilaukussa komdoomin. Ma en uskalla kysya, etta miksi pitaa kortsua mukana.
Kommentit (27)
uskon hyvin, että voi säilyttää kortsua toalettilaukussa vain sitä tiettyä tarkoitusta varten eikä sille ole tullut mieleenkään, että joku muu sen voisi siellä nähdä.
miehelle vaatteita työmatkalle... Kuinka hän osaa tehdä töitä siellä reissullansa, ellei osaa pakata? Onneksi sentään on kondomi mukana, jos tarttee.
ehkä olen tossu, mutta en kirjoittanut että pakkasin miehen laukun vaan toin sinne puhtaita työvaatteita. Mies hoitaa itse pakkauksen, mutta kait sitä toista voi auttaa. Minua ottaa vielä enemmän oma tyhmyyteni päähän kun täällä aloin asiaa miettiä.
Voit vapaasti käyttää kumisi. Kotia ei ole tältä reissulta enää tulemista.
Siis ettei hän ole niitä varta vasten ostanut, siis pettämistarkoituksessa... mutta se, että on säilyttänyt sen, sanoo jo jotakin.
mutta sentä käyttää kortsua.....tv.petetty jolle tuotiin vielä tautikin....
Taitaa olla ikävä provo naiselta jolla on säpinää reissumiehen kanssa ja haluaa vaimolle ja muille reissumiesten naisille " näpäyttää" , että " Kyllä,kaikki reissumiehet pettää.." !
Aika väsynyttä juttua!