Mies tekee reissuhommia. Laitoin hanelle puhtaita vaatteita laukkuun ja huomasin toilettilaukussa komdoomin. Ma en uskalla kysya, etta miksi pitaa kortsua mukana.
Kommentit (27)
Seuraavan kerran, kun tulee kotiin, niin voit tarkistaa, että onko se siellä vielä. Ei jää paljon selittelynvaraa.
iin. Olivat olleet siellä useita vuosia ja vielä käyttämätön " sarja" . Naurettiin yhdessä, että ei ollut ollut niille käyttöä edes silloin kun olisi vielä saanut olla matkaheiloja...
Mutta tosiaan mies on viikot pois, ei käytä sormusta ja kortsu mukana. Jessus mä olen ollut tyhmä ja luottanut mieheen.
ei vaan, miehes ilmeisesti pettää sua. Omani oli reissuhommis ja siellä oli vuoden ajan(ainakin) suhde..Itsellä oli tällä välin keskenmeno ja raskaaksikin ehdin...toisilla vaan ei ole omatuntoa
Vähän kuin 13v.joka jää kiinni tupakka-askista ja sanoo, ett se on oikeesti kaverin, ihan tosi hei!
Missä säilytätte, jos näin on? Mieti, voisko olla teitä varten... Mut... oudolta kyllä kuulostaa, ja muutenkin noi reissuhommat... Jos useamman päivän poissa ja yöpyy hotelleissa... Ota ainaskin kuva siitä kortsusta laukussa ja katso seur. kerta, onko sama tallessa... Jos ei, niin ota asia puheeksi ja tarvittaessa näytä kuvaa... Tai, kysy jo nyt. Onko kiva miettiä monta päivää tollasta. Kysy, kun ootte naamakkain ja rauhassa. Katso silmiin. Mistä tiedät, onko vielä tehnyt mitään, vai suunnitteleeko vasta... Vai ei ollenkaan, mut kortsua ei kyllä huvin vuoksi kuljetella mukana... Ja huom! Sekään ei suojaa taudeilta, ei vaikka ois ihan ehjäkin...
Koita jaksaa! Toivottavasti asia selviää!
Otan asian puheeksi kun viikonloppuna kotiin tulee. Ei tätä viitsi puhelimessa selvitellä. Mä vaan koko ajan mietin, että kuinka tyhmä mä olen ollut, kun olen luottanut mieheen täysin.
etsinyt hiuksia sängystä, jnejne..
Kyllä parisuhteessa lähdetään siitä, että toiseen luotetaan 100%. Ja siinä vaiheessa, kun ilmenee syytä epäillä pettämistä, menee luottamus katkolle. Minä olisin luultavasti ollut yhtä luottavainen kuin sinäkin, ja olenkin, koska minunkin mieheni on paljon poissa kotoa, toisessa kaupungissa. Niin kauan kunnes toisin todistetaan luotan mieheeni täysin, ja mielestäni sellaiset vaimot menettävät elämässään enemmän, jotka koko ajan epäilevät miestään (turhasta).
Ne kondomit on siellä laukussa VAIN ja ainoastaan yhtä tarkotusta varten!!! Ei herranjumala naiset ei niitä mihinkään muihin tarkotuksiin käytetä.
Voi olla, että miehesi ei ole VIELÄ tehnyt sitä, mutta mielessä on ollut sen verran , että on varautunut siihen.
Ap tietää, että tämä on sellainen aihe johon naiset mielellään tarttuu ja siksi koittaa meitä. Tässä on kaikki klassisen provon aiheet: mies reissussa, vaimo pakkaa laukun ja kas mitä löytyykään?! Milloin se on kondomi, milloin joku kirje, milloin tekstiviesti, sähköposti, naisten alusvaatteet yms ja aina mies on silloin matkoilla tms.
Jos mies halausi pettää, niin ei kai hän kondomia laittaisi sellaiseen paikkaan josta vaimo sen saattaisi löytää. Jos kerta vielä tietää että vaimo pakkaa laukkua. Voisihan sen kondomin ostaa matkaltakin ja heittää sitten pois jos ei enää tarvi. Ei kai ne nyt niin kalliita ole?!
En usko tähän alkuunkaan! Mutta näitä on silti aina jännä lukea! =)
Samaan kategoriaan kuuluu mieheltä löydetyt tekstiviestit.
Tämä on hyvä foorumi purkaa mieltään nimettömänä ja saada oikeutusta mielipiteilleen. Tälläiset asiat ja riidat jää monesti perheensisälle eikä niistä kuule kukaan muu (kuin ehkä paras kaveri). Ei tälläisista asioita puhuta kaupassa hyvänpäivän tutuille.
Itsellä on käynyt juuri näin, että exä (juuri tämä takia onkin ex!) oli jatkuvasti eri kaupungeissa reissuhommissa ja viikonloput kotona. Käytös alkoi muuttua omituiseksi ja onnellinen oisin ollut, jos ois ollut niin järkevä, että ois käyttänytkin kortsua! Toi tuliaisina visvasyylän! Sitä olikin ukon sit hankalampi selittää!! toivotaan, ettei teidän tapauksessa ole näin, vaan vähänpä pahalle kuulostaa..
toisinaan totuuden kuuleminen sattuu mutta parempi sekin kuin elää jatkuvasti epätietoisuudessa. Jaksamista sulle, mitä tahansa miehesi sanookin!
Mulla kävi kerran noin, löysin kortsun matkalaukun taskusta. Mies väitti, että on meidän yhteiseltä matkalta, itse olen varma, ettei ollut.
Ehkä hän " viisaana ja ennakoivana" oli realisti ja ajatteli, että jos tulee tilanne reissussa niin ainakaan ei tule tautia. Inhan se vähän niinkin, että reissumiehellä niitä tilaisuuksia (ainakin mahdollisuuskia) tulee keskivertoa enemmän.
Kysy suoraan vaan rohkeasti, mutta varaudu siihen, että et saa totuutta..
T. reissumiehen vaimo
Ettekö te nyt tajunneet että se oli vitsi. Eihän kukaan noin sinisilmäinen voi olla.
Ota pois se, jos et uskalla kysyä...