Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jestas miten hirvittävän kipeät jalat mulla on!

Vierailija
13.07.2016 |

Käveleminen sattunut jo muutaman viikon, kaikkeen tottuu mutta välillä tuntuu että pahenee vain.
Mies nyt hieroo, ja pohkeet ihan jumissa, tuntuu kuin menisi sähköiskuja pisin kehoa kivusta, ja tämä vaikka otin Tramalin puoli tuntia ennen kuin alotti hieromisen.
Oudointa on että tietyistä pisteistä varpaa koukistuvat, eri varpaat eri pisteistä, ja parissa kohdassa tuntuu kuin naamakin puutuisi kohdittain....
Kai se on vain todettava että olen saavuttanut sen pisteen että pakko laihdutta jos jalat ei kestä painoani.. mitat kuitenkin nyt 165/73 =(
Paljonkohan pitäisi pudottaa painoa että jalat jaksaa kanta mua taas?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko alapeukuttajat kertoa mikä aloituksessa ansaitsee alapeukkuja?

Kun googlettaa kipeitä jalkoja (koska mietin jo että pitäisikö käydä lääkärissä vaimitä voisi tehdä) niin lähes joka kohdassa mainitaan syyksi ylipaino, ja onhan mun myönnettävä että kiloja on muutama liikaa.

Vierailija
2/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. T:145kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kipu ei johdulaan ylipainosta, niin kehtaisikohan sitten mennä lääkäriin valittamaan, koska alkaa olla jo hieman haastavaa töissä.....

Vierailija
4/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kipu ei johdulaan ylipainosta, niin kehtaisikohan sitten mennä lääkäriin valittamaan, koska alkaa olla jo hieman haastavaa töissä.....

Vierailija
5/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voisi tehdä näille jaloille?

Vierailija
6/28 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jalat kipeät vain pohkeista, vai myös jalkapohjistakin? Ei tuo  nyt ainakaan painosta johdu :) 

Vierailija
7/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jalat kipeät vain pohkeista, vai myös jalkapohjistakin? Ei tuo  nyt ainakaan painosta johdu :) 

Jalanpohjat ovat vaivanneet pidempään, käveleminen tuskaa välillä, yleensä vain epämukavaa. Tuntuu kuin olisi kävellyt korkkareilla. Pohkeiden kipeys tuli ihan yllätyksenä kun mies alkoi hieroa.

Vierailija
8/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä menisin lääkärin. Eihän sulla edes ole kovin tuota painoa.

Vierailija
9/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes aiheuttaa ääreisverenkierron heikkenemistä, jalat tuntuu puutuneilta mutta oikeasti niistä on tunti häviämässä. Ei kannata tätäkään mahdollisuutta jättää tutkimatta.

Vierailija
10/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diabetes aiheuttaa ääreisverenkierron heikkenemistä, jalat tuntuu puutuneilta mutta oikeasti niistä on tunti häviämässä. Ei kannata tätäkään mahdollisuutta jättää tutkimatta.

Jalat ei tunnut puutuneilta, vaan ovat todella kipeät.

Vierailija
11/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on MUUTAMA ylikilo. Ei ne aiheuta tuollaista. Lääkäriin, ootko oikeesti noin tyhmä?

Vierailija
12/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on MUUTAMA ylikilo. Ei ne aiheuta tuollaista. Lääkäriin, ootko oikeesti noin tyhmä?

Kai minä sitten olen... en vain osaa kuvitella mitään nolompaa kuin se että menisin lääkäriin valittamaan kipeitä jalkoja ja lääkärin neuvo olisi vain laihduttaminen.

Vierailija
13/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä nyt aina kannata ekana lähteä lääkäriin, kyllä voi miettiä ensin miten voisi vaikuttaa asiaan itse. Ei mikään ihme että on kauheita jonoja lääkäriin jos kaikki menee sinne heti pienimmistäkin vaivoista.

Vierailija
14/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla superjumissa. Takareidet, pohkeet, jalkapohjat. Olisko kunnon hierojan/ fyssarin paikka?

Vierailija
15/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma, ja diabetes tuli mullakin mieleen. Veritulppa on jo koettu, sitä tämä ei  ole. Pohjekipua mulla ei nyt ( vielä?) ole, mutta varsinkin yöllä jalat kipeät.

Sellainen yä tuntui helpommalta, kun päivällä olin rasittanut jalkoja tavallista enemmän. Pitäs vissiin jotain kuntoutusta kokeilla.

Vierailija
16/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päkiäkipu viittaa kyllä reumaan. Oletko synnyttänyt lähiaikoina, ts. onko sullla vauvaikäinen lapsi?

Vierailija
17/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on plantaarifaskiitti. Tai ehkä vain holvi on mennyt matalaksi ja saatat tarvita pohjalliset. Mikset mene lääkäriin? Onhan se ihan tyhmää vaan kärsiä.

Vierailija
18/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjekipu voi tulla siitä että jännität lihaksiasi jalkapohjan kivun vuoksi.

Vierailija
19/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sormissa ollut jäykkyyttä?

Vierailija
20/28 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuota painoa. 15 kiloa voisit laihduttaa. Mutta varmaan jokin muukin syy löytyy jalkakivulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän