Ällöttävää, kun jotkut jättää kuset vetämättä yleisissä vessoissa
Jos teette näin kotona, vetäkää silti, kun käytte julkisissa käymälöissä. Ketään ei kiinnosta haistella tai katsella siirappikusianne, ettekä joudu maksamaan myöskään huoltoasemien vesilaskua. Senkin ällöpyllyt.
Kommentit (9)
Jos teette näin kotona? Mitä järkeä siinä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Jos teette näin kotona? Mitä järkeä siinä olisi?
Pihit ihmiset tekevät joskus näin.
Hei, se on vaan pissaa. Ei mitään ydinjätettä. Ei tapa ees sua, oi kuninkaallinen lapsi!
Toki yleisissä vessoissa on kohteliasta huuhdella jätöksensä.
Mitenkähän muuten pärjäisit jossain oikeessa katastrofitilanteessa, kun vedet ja sähköt olisivat poikki - eikä mäkkäri tai subwaykään olisi auki Bussit ja metro ei kulkisi, ei pääsisi instaan tai faseen.
Varmaan kovasti ällöttäisi ja vituttaisi?
Vierailija kirjoitti:
Hei, se on vaan pissaa. Ei mitään ydinjätettä. Ei tapa ees sua, oi kuninkaallinen lapsi!
Mitenkähän muuten pärjäisit jossain oikeessa katastrofitilanteessa, kun vedet ja sähköt olisivat poikki - eikä mäkkäri tai subwaykään olisi auki Bussit ja metro ei kulkisi, ei pääsisi instaan tai faseen.
Nyt ei ole kyse siitä, miten katastrofitilanteessa tehtäisiin, vaan yksinkertaisesti siitä, että muut ihmiset voi halutessaan ottaa huomioon. Vai pitäisikö minun jättää koirani jätökset keräämättä ja sitten aukoa samalla tavalla, että "Hei, se on vain kakkaa, ei mitään ydinjätettä" jne.
Taidat olla aika itsekäs tapaus? AP
Herra477 kirjoitti:
Vieraat tekee näin välillä myös mun kotona.
Itse en ainakaan kehtaisi jättää kusiani vetämättä vieraassa paikassa, kun vedän ne kotonakin aina.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta mitä ihmettä sä selität? :D
Vielä ällöttävämpää on ne kusitipat siinä reunuksella. Kuskaa muijat sinne pönttöön tai kuivatkaa edes jälkenne.
Vieraat tekee näin välillä myös mun kotona.