Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku, nyt saan kyllä mieheltä selkäsaunan!

Vierailija
13.07.2016 |

Mies tulee nälkäisenä ja väsyneenä kotiin viideltä, enkä ole edes laittanut ruokaa saati sitten siivonnut! Olen palstaillut täällä koko päivän. Voi kauheeta, mikä nyt avuksi? Auttakaa mua keksimään hätävalhe äkkiä!!!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tähän nyt sanoisi :(

Mies ei vastaa puheluihin mutta laittoi viestiä: Älä odota mua kotiin. Masa (kaveri) tulee hakeen huomenna aamulla vaatteita. Päästä sisään. Tietää mitä pitää ottaa.

Mistähän nyt tuulee?

Soitin siskolle ja mun bestikselle. Tulevat tsemppaamaan mua Alkon kautta.

Voi vee

Ap

Vierailija
42/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olisin ihan helvetin kiukkuinen, jos olisin miehesi. Meillä miehen kanssa sellainen systeemi, että se kumpi on kotona (lomalla, vapaalla) käy kaupassa, tekee ruuan ja siivoaa. Jos molemmat duunissa, niin vuorotellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa exä mieleen. Tosin sama homma vaikka itsekin olisin ollut päivän  töissä. Tsemppiä vaan nykyiselle.

Vierailija
44/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä tähän nyt sanoisi :(

Mies ei vastaa puheluihin mutta laittoi viestiä: Älä odota mua kotiin. Masa (kaveri) tulee hakeen huomenna aamulla vaatteita. Päästä sisään. Tietää mitä pitää ottaa.

Mistähän nyt tuulee?

Soitin siskolle ja mun bestikselle. Tulevat tsemppaamaan mua Alkon kautta.

Voi vee

Ap

No, mistähän tuulee? 😅 miehesi tekee ihan oikein! Noin mäkin olisin tehnyt, jos mieheni olisi vaan lorvinut päivät kotona paskassa eikä olisi edes mitään syötävää laittanut (ellei kaapissa jotain vanhaa sapuskaa), kun tulen väsyneenä ja nälkäisenä kotiin. Ymmärrän miestäsi, mutta en sinua. Tosin, jos tää oli ensimmäinen kerta, niin ehkä miehesi liioittelee?

Vierailija
45/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ettet ehtinyt hoitaa kotihommia kun

a) oli niin hirveät himot päällä, että et pystynyt keskittymäänmihinkään. Räpläsit vain itseäsi ja odotit miestä kotiin hoitelemaan hommat.

b) kärsit ripulista et halunnut kajota ruokiin, joita rakastettusi sitten söisi

c) sanot, että tänään muuten syödään ulkona

d) olet vaan ja kysyt miehen natkuttaessa, että olettiko hän naineensa kotiorjan

Vierailija
46/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse nainen ja silti sitä mieltä että jos sä et oo missään töissä, vaan kotona, niin kyllä sun pitäis viitsiä edes se ruoka laittaa. Siinä ei mene kuin puoli tuntia, eli tosi vähäinen työpanos. Ja kämpän yleisilmeen saa sisitiksi toisessa puolessa tunnissa. Eli tunti päivässä vähemmän palstailua, ei luulis olevan liian suuri vaatimus. En edes tajua miten oot voinut havahtua asiaan vasta kun mies tulee jo töistä. 

Vierailija
47/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pukea ne stay-upit huomennakin, kun tulen hakemaan niitä kamoja.

t. Masa

Vierailija
48/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itse nainen ja silti sitä mieltä että jos sä et oo missään töissä, vaan kotona, niin kyllä sun pitäis viitsiä edes se ruoka laittaa. Siinä ei mene kuin puoli tuntia, eli tosi vähäinen työpanos. Ja kämpän yleisilmeen saa sisitiksi toisessa puolessa tunnissa. Eli tunti päivässä vähemmän palstailua, ei luulis olevan liian suuri vaatimus. En edes tajua miten oot voinut havahtua asiaan vasta kun mies tulee jo töistä. 

Samaa mieltä. Kyllä sen verran pitää yhteiseen talouteen panostaa molempien.

Vierailija
49/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä m

Vierailija
50/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, toivottavasti saatte vielä sovittua.

Onko mies kovin ehdoton, että kerrasta poikki.

Skarppaa jatkossa hyvä nainen :)

Vierailija
51/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ja Maiju tuli, avattiin viini ja nyt takapihalla nautitaan ihanasta kesäillasta. Paha mieli on melkein kokonaan pois kun ystävät tsemppaa et turhaa stressata koska kaikki on sen kusipään syytä. Väkivaltainen hullu, joka pakotti mut kaikkeen alentavaan paskaan. Olin lähes vankina omassa kodissani, enkä saanut käydä töissä tai edes kaupassa. Jos se niin paljon kuin yrittää erota maksamatta kunnolla, hoidan niin et se joutuu lusimaan.

Ap

Vierailija
52/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lähetän sille kusipää hullulle suorat sanat. En saanut edes polttaa röökiä tai siis se motkotti siitä koko ajn saatana. Et jos rahat ei riitä hänen ruokaan niin en saa sit polttaa röökiä muöskään. Jato osja mä vdeöncröljiii!!!!

Vierailija
53/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti, just ehdin laittaa stay upit ja korkkarit jalkaan ja olin valmiina pelkkä teepaita päällä eteisessä kun mies tuli kotiin.

Hieroin sit itseeni provokatiivisesti ovenkarmiin ja sanoin et mullon on ollut sua niin ikävä ja olin just käymässä siihen lattialle polvilleen, niin mies meni kylmästi mun ohi sisälle ja suoraan keittiöön ja sieltä kuului vaan kiroilua ja "ja et sit viitsinyt edes siivoo". Ja sitten mies paukkasi saman tien ulos ja ajoi pois.

Voihan vitalis. Tässä on nyt vielä semmonen lisämauste, et mä olen kieltänyt miestä syömästä lounasta ulkona, kun se maksaa ja mä en ome töissä, niin mies sitten tekee itelleen voileivät aamulla ja kahvia termariin ja syö ne työmaakopissa tauolla. Että ymmärrettävästi oli vähän nälkäinen. Ei vastaa puhelimeen niin en viitsi huudella perään. Eiköhän se sieltä tule vielä takaisin Ap

Ei vittu sun kanssa ap, olet varmaan joku siiderivalas? Et ole töissä, et laita äijälle aamupalaa ja eväitä, etkä edes saa ruokaa tehtyä.

Toivottavasti ukko vetää sua kuivana kakkoseen ja heittää pihalle.

Vierailija
54/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kyllä kuulosta hyvältä, että mies rajoittaa sinun elämää, ettet voi käydä töissä tai kaupassa.

Olet miehen vanki.

Sinun on syytä miettiä mitä haluat elämältä, koska ansaitset parempaa :)

Hyvä, että sinulla on läheisiä tukena :)

Tsemppiä ja hyvää kesää!

Vierailija
55/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei kyllä kuulosta hyvältä, että mies rajoittaa sinun elämää, ettet voi käydä töissä tai kaupassa.

Olet miehen vanki.

Sinun on syytä miettiä mitä haluat elämältä, koska ansaitset parempaa :)

Hyvä, että sinulla on läheisiä tukena :)

Tsemppiä ja hyvää kesää!

Hyvää kesää sullekin!!! Tää on ap: n sisko. Olen kanssa ahkera palstailija ja av-mamma :)

Ap nyt vähän huilaa, kun hällä on ollut rankka päivä niinkuin varmaan tiedätte. Me täällä Maijun (nimi muutettu) kanssa pidetään hänestä huolta täällä takapihan terassilla. Ja jos se perverssi hullu tulee tänne, niin näytetään sen munat närhille... Eikun..,

Ei mut hyvää kesää vaan ja hyviä terassi kelejä palstalsisille. Pitäkäähän ukkonne ruodussa!

Vierailija
56/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko 0/5, samoin sisältö. Ja vajukeille menee TAAS läpi :Dd

Vierailija
57/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko 0/5, samoin sisältö. Ja vajukeille menee TAAS läpi :Dd

Niinhän sä luulet. :D Mut 0/5.

Vierailija
58/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaddafuck???!!!!!

Vierailija
59/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä trolli?!

Siis, ihan liikaa vietän täällä aikaa. Tälläistä soopaa...oh, my dear.

Vierailija
60/60 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokos siellä takapihan terassilla heräilty? Onks Masa käynyt hakemassa miehesi vaatteet? Vieläkö sisko on linjoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi