Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa Tori.fi ostajat.

Vierailija
13.07.2016 |

Ilmoitetaan että "ostan tuotteen X" ja pyydetään postittamaan. Ok, ei siinä mitää. Ilmoitan tilin ja summan sekä saajan ja pyydän vastausviestissä postitustiedot. Tähän mennessä kaikki sujunut kivuttomasti.
Sit alkaa odotus rahoista. Viikossa kun ei ole kuulunut laitan kyselyä onko maksettu. Ostaja sanoo maksaneensa ja lupaa tarkistaa tilinsä. Sen jälkeen ei kuulukaan yhtään mitään.

Jumsliste että sapettaa tuollainen. Ilmottaisi rehellisesti ettei ostakaan, mutta ei kuulu mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareita jotka yrittää saada sun lähettämään tavaran etukäteen vaikka eivät ole sitä maksaneet eikä tarkoituskaan maksaa.... Harmi kun Tori.fissä ei ole samanlaista palautejärjestelmää kuin Huuto.netissä josta näkee onko ostaja luotettava

Vierailija
2/4 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan tarvittavat tiedot ja "unohdan" tietoisesti sen jälkeen. Ei kiinnosta stressata. Muistan skarppina sitten, kun tuote on maksettu ja lähetän tavaran heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas hyviä kokemuksia. Ostaja siirsi 200e tilille ja postitin tuotteen samantein. Tällaisiakin luottokauppoja on.(en kyllä itse uskaltaisi tuollaisia summia maksaa oudon tilille ennakkoon :0 )

Vierailija
4/4 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi jayksityoset ostajat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä