Voi itku, nyt saan kyllä mieheltä selkäsaunan!
Mies tulee nälkäisenä ja väsyneenä kotiin viideltä, enkä ole edes laittanut ruokaa saati sitten siivonnut! Olen palstaillut täällä koko päivän. Voi kauheeta, mikä nyt avuksi? Auttakaa mua keksimään hätävalhe äkkiä!!!
Kommentit (60)
Älä hätävalhetta. Odota polvillaan eteisessä ja ota heti suihin.
Toteat vaan, että unohduit surffaamaan nettiin, ja sanot että tilataan pizzaa. Siivota ehtii huomennakin. Näin ainakin toimii meillä. :)
Varaa sumutepullo. Kun ovella rapisee, heittäydy sohvalle ja suihkauta pari sumuista suihkausta kasvoillesi. Silmät kiinni. Kun mies saapuu, avaa silmät sairasta esittäen, hiestä märkänä tuskasta.
Laita se ruoka tulemaan! Mikään ei ole ehkä ärsyttävämpää kuin tulla verensokerit alhaalla kotiin luullen, että saa ruokaa ja sitten sitä ei olekaan.
Eli ala tekemään sitä ruokaa, niin on edes lähes valmista, kun mies tulee. Ja sitten kerrot miehelle, että tänään iski kauheaa lorvikatari päälle etkä ole saanut mitään aikaiseksi :)
Onks teil joku s&m suhde vai? Jos oon niin oon kateellinen.
Päästele ilmavaivat rohkeasti ulos ja valita vatsakipua. Toimii!
Sano, että olit tummaihoisen lihaksikkaan rakastajasi luona ja että hänen valtavan kestokykynsä vuoksi homma vähän venähti. Kyllä miehesi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Ja laita sille nyt heti ennen kotiutumista tämä txt: "kulta odotan sinua polvillani eteisessä, xxx märkänä.. Annan mitä vain että saan ottaa sinulta heti suihin. Ja että laukeat suuhuni.."
Vierailija kirjoitti:
Helisytä avaimia sen edessä.
... ja lapanen esiin!
Ota Buranaa jo valmiiksi niin se vaikuttaa heti. Jääpussi kylmään ja villasukka kuhmuja varten.
Ja opettele jumalauta se kello ettei tarvi toistaa.
Nyt nopeesti alat valmistaa ruokaa. Jotain ehdit tehdä :) Ainakin aloittaa.
Jos et siivoa tänään, palstailet huomenna vähemmän ja siivoat sitten.
Minulla on ollut eilen ja tänään vapaapäivä...olen palstaillut valtavasti. Olisi paljon muuta tekemistä, hyödyllisempää 😉
Kasvimaa pakahtuu vesiheinään, pyykkien viikkausta kaappiin...
Kesälomaan on reilu kaksi viikkoa, toivottavasti en notku täällä liikaa 😞.. .😔
Tsemppiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja laita sille nyt heti ennen kotiutumista tämä txt: "kulta odotan sinua polvillani eteisessä, xxx märkänä.. Annan mitä vain että saan ottaa sinulta heti suihin. Ja että laukeat suuhuni.."
Mikä vitun xxx? Nälkä ja vituttaa valmiiksi työpäivän jäljiltä ja yks on laittamassa jotain helvetin yhtälöä ratkaisemaan.
Sano, että ystävä soitti ja puhelimessa meni aikaa. Joskus after klo 16...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitun xxx? Nälkä ja vituttaa valmiiksi työpäivän jäljiltä ja yks on laittamassa jotain helvetin yhtälöä ratkaisemaan.
Nyt suu suppuun ja tottelet. Laita se viesti. Piste.
Voi ei, just tajusin että mun piti tehdä lohikiusausta, mutta ei ole lohta!!!
Ehdin raastaa kilon vanhaa perunaa. Miten tehdään röstiperunoita? Ehtiikö 8 minuutissa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattas muuten muutaman muunkin mamman tänään kokeilla tätä.
Ota vaan kiltisti vastaan se selkäsauna. Mitäs oot ollu tuhma.
No ap, miten kävi? Kello on viis yli viis..
Ei auteta. Sä ansaitsetkin selkäsaunan, kun olet opettanut miehesi tuollaiseen passaamiseen.