Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku, nyt saan kyllä mieheltä selkäsaunan!

Vierailija
13.07.2016 |

Mies tulee nälkäisenä ja väsyneenä kotiin viideltä, enkä ole edes laittanut ruokaa saati sitten siivonnut! Olen palstaillut täällä koko päivän. Voi kauheeta, mikä nyt avuksi? Auttakaa mua keksimään hätävalhe äkkiä!!!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti, just ehdin laittaa stay upit ja korkkarit jalkaan ja olin valmiina pelkkä teepaita päällä eteisessä kun mies tuli kotiin.

Hieroin sit itseeni provokatiivisesti ovenkarmiin ja sanoin et mullon on ollut sua niin ikävä ja olin just käymässä siihen lattialle polvilleen, niin mies meni kylmästi mun ohi sisälle ja suoraan keittiöön ja sieltä kuului vaan kiroilua ja "ja et sit viitsinyt edes siivoo". Ja sitten mies paukkasi saman tien ulos ja ajoi pois.

Voihan vitalis. Tässä on nyt vielä semmonen lisämauste, et mä olen kieltänyt miestä syömästä lounasta ulkona, kun se maksaa ja mä en ome töissä, niin mies sitten tekee itelleen voileivät aamulla ja kahvia termariin ja syö ne työmaakopissa tauolla. Että ymmärrettävästi oli vähän nälkäinen. Ei vastaa puhelimeen niin en viitsi huudella perään. Eiköhän se sieltä tule vielä takaisin Ap

Vierailija
22/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt jumalauta se netti kiinni ja imuri käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auteta. Sä ansaitsetkin selkäsaunan, kun olet opettanut miehesi tuollaiseen passaamiseen.

Katkera miesvartaloinen femakko ei voi mitään opettaakaan, kun sauva edes pattereilla ei tottele opetuksia.

Vierailija
24/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti, just ehdin laittaa stay upit ja korkkarit jalkaan ja olin valmiina pelkkä teepaita päällä eteisessä kun mies tuli kotiin.

Hieroin sit itseeni provokatiivisesti ovenkarmiin ja sanoin et mullon on ollut sua niin ikävä ja olin just käymässä siihen lattialle polvilleen, niin mies meni kylmästi mun ohi sisälle ja suoraan keittiöön ja sieltä kuului vaan kiroilua ja "ja et sit viitsinyt edes siivoo". Ja sitten mies paukkasi saman tien ulos ja ajoi pois.

Voihan vitalis. Tässä on nyt vielä semmonen lisämauste, et mä olen kieltänyt miestä syömästä lounasta ulkona, kun se maksaa ja mä en ome töissä, niin mies sitten tekee itelleen voileivät aamulla ja kahvia termariin ja syö ne työmaakopissa tauolla. Että ymmärrettävästi oli vähän nälkäinen. Ei vastaa puhelimeen niin en viitsi huudella perään. Eiköhän se sieltä tule vielä takaisin Ap

Tylsää että sun mies on pihtari.

Vierailija
25/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap oikein teit koko päivän? Kirjoittelit vauva palstalle? Ja kiellät miestäsi syömästä lounasta et sulla on varaa palstailla päivät kotona? Miten tyhmä ja laiska oikein voi ihminen olla?

Vierailija
26/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko miehestä kuulunut mitään? Oletko aloittanut siivoamaan?

Vierailija
27/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai mut ei kerrostalossa voi paiskia ovia tai mitään muutakaan :)nii tai edes siivota.säännötkun on olemassa.

Vierailija
28/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä siivoat ja laitat ruokaa? Etkö käy töissä, eikö ole omaa elämää? En ymmärrä yhtään, onko joku leikki?

Vierailija
29/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on oikeesti just tollanen.

Vierailija
30/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun mies on oikeesti just tollanen.

Niin munkin.

Itse olen pahempi nälkäisenä.

Vierailija
31/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota Buranaa jo valmiiksi niin se vaikuttaa heti. Jääpussi kylmään ja villasukka kuhmuja varten.

Ja opettele jumalauta se kello ettei tarvi toistaa.

Hitto te ootte hauskoja! xD Tän kirjotti varmaan Mikko

Vierailija
32/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhehee. Sano että panit naapurin Penaa.

Vierailija
33/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entiselle ystävälle vuosia sitten itse asiassa yksi tälläinen kerta riitti siihen että hänen miehensä otti eron. Oli pari vuotta katsellut vaimonsa touhua, kämppä aina sekaisena, lapset tuskin saivat ruokaa lautaselle päivän aikana ja kun mies ainoana palkannauttijana tuli kotiin rankan työpäivän päätteeksi niin vaimo siellä turisi kavereiden kanssa keittiön pöydän äärellä lasten mennessä villeinä pitkin maita ja mantuja. Jääkaappiin ei oltu ostettu ruokaa mutta uusia vaatteita ilmestyi jatkuvasti, siis sille vaimolle:) Entiselle sen yhden ratkaisevan työpäivän jälkeen. 

Sanottakoon vielä että entinen kaverini, tämän jutun vaimo, yritti kaikkensa seuraavat kaksi viikkoa mutta turhaan oli jauhelihamurekkeet enää mietsä odottamassa....Entinen kaverini hänestä tuli kun hän yritti valehdella kaikille että ero tuli koska mies oli häntä kohtaan väkivaltainen.

Vierailija
34/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa siitä miehestä, jos sen mielestä on ok antaa selkäsauna jos ei oo ruokaa valmiina. Perkeleen puistattavia tommoset "naisten paikka on hellan ja nyrkin välissä hörhörhör"

Vierailija
35/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni? Otitko suihin?

Vierailija
36/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että silleen." Menin ulos syömään kavereiden kanssa TÄMÄN PÄIVÄN AINOAN RUUAN ja tän jälkeen mennään JUOMAAN! Saat rauhassa olla netissä ja pitkään. See you baby."

Vierailija
37/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten ilta on mennyt?

Onko illan rauha laskeutunut maille?

Vierailija
38/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kunnostautua ap ja pitää lupaamasi :)

Ainahan voi sattua ja tapahtua.

Vierailija
39/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moron,  jusht shyöötin, mennää baarii ja meen Rapelle yöksh, siä on siivooottuu. t. duunari

Vierailija
40/60 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehhehee. Sano että panit naapurin Penaa.

Jumalauta horo saat myös minulta selkäsaunan jos meidän penttiä oot pannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän